Gå til innhold

GJEST!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror folk virkelig på dette? Det er faktisk på lik linje med å tro på spøkelser eller julenissen. I hvilket tilfelle blir man sett på som mentalt ustabil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor driver alle de der som ikke "tror" på det og poster i tråden egentlig? Det er jo bare å ignorere.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror hverken på Gud eller julenissen, men jeg tror på Gjest, hehe. Du traff bra sist!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror hverken på Gud eller julenissen, men jeg tror på Gjest, hehe. Du traff bra sist!

Godt å høre.

Skrevet

Det er nesten så jeg skulle vært singel, om så bare for torsdags kveld :fnise:

Den ene gangen jeg turde prøve meg på lignende, for mange år siden, traff det "altfor" godt på alle punkt. Fant frem notatene fra den gangen, og så at selv de for fremtiden stemte. Hadde helt glemt av den spådommen :)

Nå gjenstår det å se om mannen får rett om det som angivelig skal skje om 5 års tid ;)

• Liker 1
Skrevet

Er du helt seriøs nå Gjest? Tror dere virkelig at hun kan spå dere eller er dette bare en morsom spøk dere i mellom?

Anonymous poster hash: 23ef2...661

Vel jeg har iallefall ikke møtt den rette for meg enda (skulle ikke møte han før våren 2014) og jeg har hatt mange som har vist interesse for å si det sånn..

Så jeg har trua jeg, og så er det sinnsykt deilig å ha et avslappet forhold til alle jeg treffer nå.. de er jo ikke den rette uansett.. hehe

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg har iallefall ikke møtt den rette for meg enda (skulle ikke møte han før våren 2014) og jeg har hatt mange som har vist interesse for å si det sånn..

Så jeg har trua jeg, og så er det sinnsykt deilig å ha et avslappet forhold til alle jeg treffer nå.. de er jo ikke den rette uansett.. hehe

He, he, he, det her det fungerer 7.

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor man må være singel? Spør bare fordi jeg er oppriktig interessert, mener ikke frekt eller vondt altså. :blomst:

Anonymous poster hash: afdb3...d1d

Skrevet

Åh, dette høres spennende ut, jeg vil også være med hvis jeg får :blomst:

Jeg er singel.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor man må være singel? Spør bare fordi jeg er oppriktig interessert, mener ikke frekt eller vondt altså. :blomst:

Fordi vi single har behov for en oppmuntring i vår søken etter kjærligheten.

• Liker 2
Skrevet

Fordi vi single har behov for en oppmuntring i vår søken etter kjærligheten.

Ok, takk for svar, då får jeg delta med lesning i tråden istedenfor. :)

Skrevet

Ok, takk for svar, då får jeg delta med lesning i tråden istedenfor. :)

Det får du.

------

Skrevet

Du kan jo gjøre det for meg på torsdag du.

Nei jeg kan ikke det. Når en hvem som helst skal late som at h*n er veldig mystisk og vet mere enn alle andre på områder som h*n ikke vet noe som helst om, det er og blir kjempeteit.

Anonymous poster hash: d796e...37b

Skrevet

Nei jeg kan ikke det. Når en hvem som helst skal late som at h*n er veldig mystisk og vet mere enn alle andre på områder som h*n ikke vet noe som helst om, det er og blir kjempeteit.

Så hold kjeft da og ikke ødelegg moroa for oss andre.

• Liker 5
Skrevet

Forskjellen er at jeg vet at jeg ikke kan det og innrømmer det. Du gjør det ikke. Stikker du nakken ut må du tåle at folk har noen kommentarer som du ikke liker. Lufta er til for oss andre også. Og du kan fremdeles ikke spå.

• Liker 1
Skrevet

Forskjellen er at jeg vet at jeg ikke kan det og innrømmer det. Du gjør det ikke. Stikker du nakken ut må du tåle at folk har noen kommentarer som du ikke liker. Lufta er til for oss andre også. Og du kan fremdeles ikke spå.

Vel, jeg kan bare henvise deg til det jeg skrev tidligere om at hvis du ikke liker tarottrådene (og den her tråden, sånn sett), så hold deg unna dem og la oss andre ha det artig.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke det her jeg, men det hørtes veldig spennende ut. Kan noen linke til den tidligere tråden?

Skrevet

Er du på paranormal.no, Gjest?

Anonymous poster hash: a8eca...ac3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...