Gå til innhold

GJEST!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke posta innlegg fordi jeg ikke turte, men nå kom ts med denne tråden og da. Men ok.

Er du her når jeg lager tråd og du stiller et spørsmål, så får du naturligvis kort på samme linje som de andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som skal ha noe gratis, og i den her sammenheng er det de nickene som jeg ser har et mistenkelig lite innleggsantall som blir det.

Tar du betalt for spådommen din?

Anonymous poster hash: 326a6...0af

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det skal bli Tarot, men må se det an hvor hen jeg ligger ihht julegavene før jeg kan kjøpe en sixpack Carlsberg.

få kontonummeret ditt så skal du få pengar til ein kasse Carlsberg!

Skrevet

Håper også det blir en ny spå-tråd. Traff godt med beskrivelser sist gang.

Skrevet

Tar du betalt for spådommen din?

Anonymous poster hash: 326a6...0af

Nei.

få kontonummeret ditt så skal du få pengar til ein kasse Carlsberg!

Nei takk vennen. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en høy % på at kortet stemmer ja og jeg bedriver divinasjon, jeg roter ikke rundt i hodet til folk med kortene.

Åh, stilig. Håper jeg er her neste gang og får prøve meg på et spørsmål! Kult at du lager slike tråder!

Skrevet

Tror folk på spådommer her og :laugh: jaja, hva forventer jeg når jeg har så mye tid at jeg kaster det bort på KG av alle steder.

• Liker 4
Skrevet

Håper også det blir en ny spå-tråd. Traff godt med beskrivelser sist gang.

Så gledelig å høre!!

Åh, stilig. Håper jeg er her neste gang og får prøve meg på et spørsmål! Kult at du lager slike tråder!

Siden det ble laget en tråd til meg og greier, så skal jeg sette av torsdagen til det her. Vi begynner klokken 1900 og holder på så lenge jeg har øl igjen i glasset.

• Liker 9
Skrevet

Så gledelig å høre!!

Siden det ble laget en tråd til meg og greier, så skal jeg sette av torsdagen til det her. Vi begynner klokken 1900 og holder på så lenge jeg har øl igjen i glasset.

Yey! Har allerede spørsmålet klart :fnise:

Skrevet

Åååå takk! :)

Anonymous poster hash: a62f7...e3b
Skrevet

Vel. vel, men tråden kommer i sjutiden på torsdag. Vær her eller vær skuffet.

Gjest Hyssingen
Skrevet

jeg er også med, notert det på mobilen til og med :laugh:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

:kristin::bolledeig:

Skrevet

Har ikke fått med meg tidligere tråd. Men det høres spennende ut. Hvordan funker det?

Skrevet (endret)

Har ikke fått med meg tidligere tråd. Men det høres spennende ut. Hvordan funker det?

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Så gledelig å høre!!

Da har jeg lagt inn varsel på kalenderen min! Nå er det bare å starte å fundere på hvilke spørsmål jeg vil stille. Gleder meg!

Vil det bare være for single?

Endret av KatherinaDimitro
Skrevet

Oi, dette virker gøy. Håper jeg får tid til å være med :D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...