Gå til innhold

GJEST!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi, dette virker gøy. Håper jeg får tid til å være med :D

Det bruke å bli ene ellevill kveld, bare søk opp den andre tråden og se for deg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det bruke å bli ene ellevill kveld, bare søk opp den andre tråden og se for deg selv.

det tek heilt av!

Skrevet

Så utrolig kult! Dette skal jeg definitivt få med meg (selv om jeg nok er for pinglete til å stille spørsmål selv). Notert i kalenderen.. :laugh:

Skrevet

Så utrolig kult! Dette skal jeg definitivt få med meg (selv om jeg nok er for pinglete til å stille spørsmål selv). Notert i kalenderen.. :laugh:

Hvorfor pingle?

Skrevet

Dette hørtes gøy ut! Håper jeg får til å bli med! :jepp:

Skrevet

Hvorfor pingle?

Egentlig er jeg rett og slett litt redd for at svaret jeg eventuelt kan få på spørsmålet skal treffe for godt (hvor lite logisk den redselen enn måtte høres ut..). Det skjer nemlig iblant når jeg en sjelden gang drister meg ut på 'alternative stier' at jeg får noen skikkelige 'aha-opplevelser' som gir meg gåsehud fra tærne til hodet, og det er både kjempespennende og litt skremmende på én gang. Kontrollfriken i meg blir jo helt satt ut! :fnise:

Skrevet

Egentlig er jeg rett og slett litt redd for at svaret jeg eventuelt kan få på spørsmålet skal treffe for godt (hvor lite logisk den redselen enn måtte høres ut..). Det skjer nemlig iblant når jeg en sjelden gang drister meg ut på 'alternative stier' at jeg får noen skikkelige 'aha-opplevelser' som gir meg gåsehud fra tærne til hodet, og det er både kjempespennende og litt skremmende på én gang. Kontrollfriken i meg blir jo helt satt ut! :fnise:

Det skjønner jeg godt.

Skrevet

Er du helt seriøs nå Gjest? Tror dere virkelig at hun kan spå dere eller er dette bare en morsom spøk dere i mellom?

Anonymous poster hash: 23ef2...661
  • Liker 2
Skrevet

Er du helt seriøs nå Gjest? Tror dere virkelig at hun kan spå dere eller er dette bare en morsom spøk dere i mellom?

Skal jeg ta det spørsmålet alvorlig egentlig?

• Liker 1
Skrevet

En vantro! Vræl :ler:

• Liker 1
Skrevet

En vantro! Vræl :ler:

Driver du og svarer deg selv, lille venn?

Skrevet

Nei dette er min anonyme id.

Anonymous poster hash: c1ae5...0e8

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du under AB-funksjonen?

Vær fornøyd at noen er interessert i disse tullene, i stedet for å bli irritert på en AB-bruker. Det sitter et menneske bak en AB også.

Anonymous poster hash: 9d902...ab9

• Liker 2
Skrevet

Nei, han gjør ikke det. Jeg er en annen bruker og jeg stilte spørsmålet i fullt alvor.

Skrevet

Nei dette er min anonyme id.

Anonymous poster hash: c1ae5...0e8

Ja, ja.

Vær fornøyd at noen er interessert i disse tullene, i stedet for å bli irritert på en AB-bruker. Det sitter et menneske bak en AB også.

Anonymous poster hash: 9d902...ab9

Er det ikke dette tullet?

Ellers da så er det da bare å holde seg unna tarottrådene hvis man ikke er interessert.

Nei, han gjør ikke det. Jeg er en annen bruker og jeg stilte spørsmålet i fullt alvor.

Du fikk svar.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår godt at mange liker det, det er jo spennende. Men trolig ikke noe mer enn det ;)

Skrevet

Jeg forstår godt at mange liker det, det er jo spennende. Men trolig ikke noe mer enn det ;)

Du engasjerer deg voldsomt i noe du ikke tror på, synes jeg.

• Liker 4
Skrevet

Du engasjerer deg voldsomt i noe du ikke tror på, synes jeg.

Har ingen ting anna å gjøre på. Annet enn å surfe og øve på eksamen.

Skrevet

Har ingen ting anna å gjøre på. Annet enn å surfe og øve på eksamen.

Så øv på eksamen.

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...