Gå til innhold

Hva synes dere om dette skjørtet?


Lady

Anbefalte innlegg

Jeg tror skjørtet kunne blitt kult med en sort genser. Ellers ville jeg gått for cardiganen og brukt den på jobb, de to andre var kjipe.



Anonymous poster hash: 3a6e8...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror skjørtet kunne blitt kult med en sort genser. Ellers ville jeg gått for cardiganen og brukt den på jobb, de to andre var kjipe.

Anonymous poster hash: 3a6e8...e16

Ja, jeg tror skjørtet kan slå begge veier.. Er lei av å "safe" den hele tiden. Har lyst til å prøve ut litt forskjellig stiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fint om du styler det riktig og for all del ikke bruker samme overdel, i første øyekast var det jævelig, men syntes det har noe kult over seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fint om du styler det riktig og for all del ikke bruker samme overdel, i første øyekast var det jævelig, men syntes det har noe kult over seg :)

Ja, det samme synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det samme synes jeg:)

Jeg syntes du skal kjøpe det, man skal kjøpe det som gleder seg selv! jeg tror det blir kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes du skal kjøpe det, man skal kjøpe det som gleder seg selv! jeg tror det blir kjempefint :)

Takk for det:) Men er veldig usikker. Tror kanskje jeg bare bestiller noe undertøy. Finner ingenting jeg har virkelig lyst på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel de klærne man klikker hjem og tror ikke blir noe særlig, som blir de man liker best. Personlig ville jeg aldri kjøpt eller brukt et slikt skjørt. Men jeg tror det kan bli stilig hvis du bruker det sammen med noe som virkelig passer med skjørtet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...