Gå til innhold

Det mest kinky/vågale/ekstreme du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en FF bu det fast med bind for øynene, musikk på ørene og vibrator festet mellom bena. Deretter snek jeg med ut og hentet en annen FF og begynte å knulle nmr 2 på siden av nmr 1.

Nmr 1 visste ikke at dette skulle skje, men vi hadde pratet om lignende scenarier - noe hun tente voldsomt på.

Endte opp med å holde på i fire timer i alle tenkelige stillinger for tre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, CaramelDevil skrev:
 

Hatt sex i fotenden av senga.

Ååå, det var dristig! :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 21.06, AnonymBruker skrev:
 

Dobbeltfistet exen i musa med begge hendene.

Anonymkode: 50d48...e15

Det virker meget sannsynlig. :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i taxisentralen på Oslo s. 

Sugde han samme på operataket

Sex og suging på handicapdoen på operaen

Sex i faren til en venn sin seng, med exen

Sex i svigers seng

Sex på skolen

Sex i stua til exen sin kompis

Sex i en varebil parkert midt i Oslo sentrum på lyse dagen

Sex i varebil på verksted

Sex i skogen

Fingra i bil i fart ( jeg kjørte ikke) 

Strapon på exen

Sex på svigermor sitt badegulv

Dro hjem til 2 fremmede og hadde sex. Han ene overnattet jeg hos. 

 

Anonymkode: 89479...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 18.56, AnonymBruker skrev:
 

Da jeg var 20 lå jeg med en dame på godt over 30. Jeg var ung og naiv. Hun utnyttet situasjonen. Hun var butikksjef og jeg nettopp ferdig med elektrofag. Jeg var bare lærling... Har gått til åtte psykologer og blitt innlagt flere ganger etterpå.

Anonymkode: 49f0c...201

Herregud.

Anonymkode: 9406e...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med ungdomskjæresten skjedde det så mye som jeg i ettertid ser at var veldig vågalt, men som da bare var det som måtte til for å få hyppig nok sex mens begge bodde hjemme. Sex mens stefaren hennes banker på og maser om middag. Sex i dusjen når hele familien venter utålmodig på sin tur på badet. Høylytt morgensex fordi "de sover uansett" (yeah right). Uttallige kjøreturer for å ha sex i bil. Mulig hun tente på alt det vågale, jeg for min del skjønte ikke en dritt. Vågalt? Nei, normalt.

Nå som jeg er litt eldre og har utviklet evnen til risikovurdering så har jeg oppdaget spenningen i vågale opplegg. Samboeren og jeg liker å snike inn sex når vi er med vennepar. Blir ikke så ofte, men sist da vi var på museumsrunde på Bygdøy. Plutselig var vi ikke helt klare for lunsj og måtte se litt til 😎

Anonymkode: e566c...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fant meg en 20 år yngre elsker da jeg passerte 50. Og vi knullet på følgende plasser

Handicapptoalettet på handlesenteret, mange ganger! 

Tolalettet på operaen i Oslo.

I en bakgård i Bergen, ble ferska😊

Baki arbeidsbilen hans oppå noen nye tepper til en kunde.

Arbeidsbrakka hans mens kollegaene hans kunne ha sett oss fra bygningen de bygde.

Oppå vaskemaskinen når den sentrifugerte. ANBEFALES👍👍👍

På blåbærtur i marka, ble ferska av en svensk jeger som satt i sjul.😊

Tatt i toern i full bunad på toalettet hos et vennepar 17 mai.

Savner ikke fyren, han var en dust. Men savner ,,,,,,,. 😊

 

 

Anonymkode: 0eea3...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sex med ei venninne av dattera mi, hun er 21, jeg er 44. Jeg er singel. 

Det var hun som tok initiativet når hun var med oss på sommerferie i Frankrike, men hun møtte kanskje ikke så mye motstand ...

Første gangen ble jeg regelrett forført når dattera mi var hos frisør … Etter det snek vi oss til et par runder der nede, blant annet sugde hun meg i bilen når jeg kjørte henne til flyplassen, hun skulle dra hjem før oss. Her hjemme har vi møttes en 5-6 ganger, kun for fantastisk sex. Sist kom hun på hotellrommet mitt når jeg overnattet i byen, hun hadde kledt seg opp med lange strømper og greier under, og vi hadde helt fantastisk sex flere ganger gjennom natta. Hun har en selvsikkerhet og seksuell utstråling og appetitt, som gjør at hun bare tar initiativet og virkelig kjører meg. Hun elsker også analsex. 

Det er kun sex, men med en energi jeg aldri har opplevd hos noen andre før. 

Jeg er 100% sikker på at dattera mi ikke vet noe. 

 

Anonymkode: 5a6ac...eb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min ektemann hadde et ungt par over til middag. Mannen min tok jomfrudommen til jenta forsiktig men bestemt i misjonæren, og jeg tok jomfrudommen til gutten ved å være øverst, og mottok en kjempesprut med en gang jeg hadde satt meg på den. Etterpå så vi at det unge paret hadde sitt første samleie, og skålte og hadde oss en liten feiring. De overnattet og morgenen etter ble de knullet skikkelig før de fikk dra. Erfaring vil ha uskyld 😏

Anonymkode: 553c7...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg og min ektemann hadde et ungt par over til middag. Mannen min tok jomfrudommen til jenta forsiktig men bestemt i misjonæren, og jeg tok jomfrudommen til gutten ved å være øverst, og mottok en kjempesprut med en gang jeg hadde satt meg på den. Etterpå så vi at det unge paret hadde sitt første samleie, og skålte og hadde oss en liten feiring. De overnattet og morgenen etter ble de knullet skikkelig før de fikk dra. Erfaring vil ha uskyld 😏

Anonymkode: 553c7...98e

Virkelig? Orket jenta så mange ganger etter første gang??? Mitt underliv trengte hvile litt etter første gang, det var jo vondt!

Anonymkode: c496e...4b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...