Gå til innhold

"Hunger Games" - perverst, spekulativt, værste film gjennom tidene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Filmene er ekstremt skuffende, bøkene er ok men gidder ikke lese de om igjen for å si det slikt. Hun som spiller Katniss er så prektig at jeg spyr.

Hilsen en som overhodet ikke er kresen på hverken bøker eller filmer.

OG hvorfor synes du hun er så prektig, hva er det som har fått deg til å tro noe slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DU er middelmådig som ikke kan se et bra talent + utseende om du så stirrer på det(filmen). Over alt, i alle filmanmeldelser så sier dem at det er JLaw som gjør nivået høyere i filmen, fordi hun spiller så utrolig bra, Så der er du i mindretall faktisk.

Dessuten, når jeg har sett henne på intervju osv, så virker hun som en jordnær jente, litt som Lea Michele, og ikke sånn som mange andre Hollywood skuespillere som er falske som bare det.

Hvorfor så nærtagen?

Jeg har et annet syn på hva en god skuespiller er enn deg. Hvor er problemet?

Jeg synes heller ikke at det at hun kanskje er mer jordnær enn resten av fjasegjengen gjør henne til noe bedre menneske. Hun virker kjedelig og klisjefylt i mine øyne. Helt ordinær. Gi dem tilstrekkelig opplæring, og det går ti av henne på dusinet.

Anonymous poster hash: 21e77...0f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så nærtagen?

Jeg har et annet syn på hva en god skuespiller er enn deg. Hvor er problemet?

Jeg synes heller ikke at det at hun kanskje er mer jordnær enn resten av fjasegjengen gjør henne til noe bedre menneske. Hun virker kjedelig og klisjefylt i mine øyne. Helt ordinær. Gi dem tilstrekkelig opplæring, og det går ti av henne på dusinet.

Anonymous poster hash: 21e77...0f4

Problemet er at du jamrer over at hun er middelmådig, kjedelig, klisjefylt og gudene vet hva fordi du kaller henne så mye, så jeg har mistet tellingen. Når du ser at hun har fått bra anmeldelser fra mange av de store filmanmelderne.

Synes det blir for dumt å rakke ned på henne på den måten, finnes mange andre du kan gjøre det med, f. eks Miley Cyrus som strever etter å være kul og kjerringa mot strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG hvorfor synes du hun er så prektig, hva er det som har fått deg til å tro noe slikt??

Voldsomt så nærtagende du er da. Hun virker prektig i intervjuene sine. Og jeg gidder ikke lese flere "gode quotes" hun har sagt om å ikke veie 30 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at du jamrer over at hun er middelmådig, kjedelig, klisjefylt og gudene vet hva fordi du kaller henne så mye, så jeg har mistet tellingen. Når du ser at hun har fått bra anmeldelser fra mange av de store filmanmelderne.

Synes det blir for dumt å rakke ned på henne på den måten, finnes mange andre du kan gjøre det med, f. eks Miley Cyrus som strever etter å være kul og kjerringa mot strømmen.

Jeg jamrer ikke - jeg sier min mening i en tråd som handler om hva en mener om THG. At jeg gjentar meg selv er fordi du ikke er kapabel til å innse at folk har forskjellige meninger og at jeg fortsatt kan, helt legitimt, mene at Jennifer Lawrence er en kjip skuespiller selv om hun har mottatt all verdens priser og du synes hun er søt og jordnær.

Det er ikke å rakke ned på noen å si at man synes prestasjonene deres er middelmådige. Det er derimot å rakke ned på noen å kalle noen strebersk og å putte ord i munn på folk bare fordi du ikke klarer å akseptere deres mening.

Anonymous poster hash: 21e77...0f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jammen forskjellige oppfatninger ... Jeg er vanligvis kjempekresen på filmatisering av bøker jeg elsker (og jeg ELSKER Hunger Games, jeg synes faktisk de har et viktig budskap i dagens reality-tar-av-samfunn) - men jeg er kjempefornøyd med filmene, skuespillerne, måten de holder seg tett til historien i bøkene ... Osv. Jeg har forøvrig hørt et interessant intervju med forfatteren, om hva som fikk henne til å skrive historien. Hun ble veldig inspirert av gladiatorkampene og gammel gresk mytologi, men også av jobben sin - hun har skrevet tv-serier i 20 år. Prep teamet er blant annet basert på mennesker hun har møtt i tv-bransjen i USA.



Anonymous poster hash: c5013...5bd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så nærtagende du er da. Hun virker prektig i intervjuene sine. Og jeg gidder ikke lese flere "gode quotes" hun har sagt om å ikke veie 30 kilo.

Virker ja .... det er noe helt annet enn å si at hun er det. For flesteparten synes ikke det, du er den første jeg hører si noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jamrer ikke - jeg sier min mening i en tråd som handler om hva en mener om THG. At jeg gjentar meg selv er fordi du ikke er kapabel til å innse at folk har forskjellige meninger og at jeg fortsatt kan, helt legitimt, mene at Jennifer Lawrence er en kjip skuespiller selv om hun har mottatt all verdens priser og du synes hun er søt og jordnær.

Det er ikke å rakke ned på noen å si at man synes prestasjonene deres er middelmådige. Det er derimot å rakke ned på noen å kalle noen strebersk og å putte ord i munn på folk bare fordi du ikke klarer å akseptere deres mening.

Anonymous poster hash: 21e77...0f4

Ja, greit at du får si din egen mening, slik som hun andre her med kattebildet, men jeg synes ikke noe om at du bruker ord som "kjip" og slikt. Husk på at hun er et menneske, og ikke noe du bare kan slenge ord om.

Hva slags ord er det jeg putter i deg?

Men det er fullstendig OK at du sier din mening, vil bare ha det på mitt tørre.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Det som evt er perverst, elendig og spekulativt ved Hunger Games er vel først og fremst historien.

Jeg er ikke egentlig så veldig imponert over den selv, heller.

Nå er vel heller ikke du målgruppen. 

Anonymkode: 5c383...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...