Gå til innhold

Mest irriterende med din menstruasjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Advarsel: Ekkelt!

Når en gjør fra seg på do, og innser at en ikke kan tørke seg ''tørr'', fordi det er fullt av blod både bak og foran.

Anonymous poster hash: 37538...9bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALT!

Mensensmertene, er jævelige!

Trynet, er oppblåst!

Jeg blør igjennom alt!

Beskymrer meg for at jeg skal blø igjennom!

Får kviser!

Får matsug!

Kan ikke dra på ferie uten å slappe av!

Lukter vondt!

Kvalm 24/7!

Hater alt og alle!

Må dusje hele tiden!

Må fjerne tamponger, som er jævlig vondt!

Blir slapp og sliten!

Gråter hele tiden!

Føler meg ekkel!

Spyr!

---> og man sier fødsel er 20 ganger værre? ingen barn på meg, nei.. (joda..)

Skrevet

Hvordan får du valgt det helt bort? Har hørt at en kan utsette menstrutasjonen i en uke hvis en eksempelvis skal på ferie, men får du aldri menstrutasjon mer? Kan ikke så mye om dette her... (Er ganske ung, derfor jeg spør) :)

Anonymous poster hash: 37538...9bd

ser at noen allerede har svart deg, men ja - går på Mercilon og tar bare de store pillene (altså 21 stk) på hvert brett og begynner rett på nytt brett uten å ta minipillene eller ha pause. dette gjør jeg selvfølgelig i samråd med legen min og det er helt ufarlig. skjønner ikke at ikke flere gjør det… men tror det er mange som tror det er "farlig"/ikke bra for kroppen, men det stemmer ikke.

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det to mest irriterende tingene er smertene nede i magen og såkalt mensbæsj. Våknet opp til tante rød i dag, og ligger nå på sofaen med varmeflaske på magen og har netopp tatt en ibux. Skulle vært på skolen å lest, men det kan jeg bare glemme i dag. Har i tilleg sprunget på do 3 ganger, hva i alle dager har løs mage med mensen å gjøre liksom??!

Anonymous poster hash: 4fdf9...42b
AnonymBruker
Skrevet

At jeg har den i det hele tatt.... Skulle ønske jeg var mann. Er drittlei smerter, humørsvingninger og alt det der.

Anonymous poster hash: bd571...538

AnonymBruker
Skrevet

Smerter, feber, kvalme, vektøkning, kviser, store blødninger og behovet for søvn

Anonymous poster hash: ebf61...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...