Gå til innhold

Hvordan ville en verden uten menn vært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle ville ha jobbet turnus. Tre uker på og en uke av.

Heller motsatt, om noe.

Og alle hadde jobbet i HR.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grapefrukt

Mange kvinner hadde tilslutt blitt menn. Altså jeg tror at behovet for kjønnsinndeling uannsett hadde fantes og at mange kvinner ville bli sende/oppføre seg som menn, og tatt menns rolle, mens andre kvinner fortsatte å oppføre seg "kvinnelig". Tror samfunnsinndelingen av mennesker - mann, kvinne, familie, ol. sitter så sterkt i oss at vi hadde søkt mot det igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller motsatt, om noe.

Og alle hadde jobbet i HR.

Ikke så glad i kvinner, er du? :P Har til gode å se ett innlegg fra deg som ikke rakker ned på motsatt kjønn.

Anonymous poster hash: 900c7...5e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så glad i kvinner, er du? :P Har til gode å se ett innlegg fra deg som ikke rakker ned på motsatt kjønn. Anonymous poster hash: 900c7...5e1

Dette er en humortråd... Og jeg elsker kvinner. Det betyr ikke at jeg ikke kan påpeke negative ting med dem. Det er så vanvittig mye sutring mot menn her inne, så da blir det automatisk til at jeg stiller meg på motsatt side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier en verden uten menn, mener du uten alle guttebarna også da eller?

Verden ville ha blitt skikkelig gørr. Det er så mange kvinner som er helt umulige å snakke til og å være med. Og jeg er kvinne selv....

Og den teknologien er jo full av sårbare brister og feil, så den ville jeg ihvertfall ikke ha støttet meg til!

Nei, lær dere heller å elske hverandre!



Anonymous poster hash: 5e5b2...736
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trafikken hadde vært helt jævlig ihvertfall.

Men.....det ville jo ikke ha eksistert biler eller veier for det er det bare o store mannfolk som klarer å skape......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.....det ville jo ikke ha eksistert biler eller veier for det er det bare o store mannfolk som klarer å skape......

True, men om dette allerede var på plass i dette særdeles hypotetiske scenariet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere hadde nok savnet en kuk som støter og tunge som slikker og hender som fingrer.

Anonymous poster hash: 9ec57...ab9

To av tre trenger man ikke menn til.

Anonymous poster hash: d5025...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ser bort fra at ingen barn ville blitt laget osv.

Anonymous poster hash: e74ff...1a8

Vel, du kan jo studere rene kvinneyrker. Bitching. Baksnakking. Ukultur. Løgn.

Vi hadde gått til hundene. Raskt. Heldigvis hadde ingen barn blitt født for der hadde ikke jeg ville levd! (Og jeg er kvinne)

Anonymous poster hash: 2ad46...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt seksuelt frustrert, fått det dårligere økonomisk, bilen hadde gått til dundass, jeg måtte montert møbler selv, noe som sikkert hadde tatt et døgn, and the list goes on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at menn fikk tid til å skape alt er fordi kvinnene tok seg av mennene,dere klarer dere ikke uten oss eller omvendt,og vær glad for det heller enn å hate kvinner.

Så hvilken kvinne var det som stod bak og tok seg av Bill Gates og Paul Allen når de grunnla og bygde opp Microsoft imperiet fra 1975 til 1985?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvilken kvinne var det som stod bak og tok seg av Bill Gates og Paul Allen når de grunnla og bygde opp Microsoft imperiet fra 1975 til 1985?

Antageligvis morra deres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vell siden ingen barn har blitt laget på vanlig metode tror jeg det har gått med et lass av ribbein for å holde det gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at man kan generalisere her....

-Mer vold da forskning viser at der er mer vold i lesbiske forhold enn i heterofile

-Alle får pms og mens samtidig - en orgie i vold og bitching

-Lukeparkering ville opphørt totalt

-Man hadde fått utleiedildoer og vibratorer på alle offentlige toalett

-Ingen likestillingspropaganda

-Ingen å skylde på når alt går til helvete

Anonymous poster hash: 02bfb...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg tror det hadde gått helt fint. Kvinnene hadde tilpasset seg, slik de har gjort i årtusener. Hva er det egentlig menn gjør, som en kvinne ikke kan gjøre?

...og omvendt for den del. Kjønnsroller er konstruert på en slik måte at man lett kan overta en annen rolle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...