Gå til innhold

Endelig fant jeg en passende parfyme!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Stella fra stella McCartney er favoritten og Jadore fra dior og 212 fra carolina herrera er fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake
Jeg også eeelsker Donna' date=' det er liksom sååå meg! Det er varemerket mitt...[/quote']

hei homo er det gøy å være spydig da noen endelig har oppdaget sine KVINNELIGE DUFTER!?!?! Nei fysj.

Om det er slik du svarer folk som ikke er vant til å snakke om sminke så kan jeg ikke annet enn å be deg husje vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake
Hva slags DONNA var det? tempore donna av Laura Biagiotti liker jeg kjempegodt.

Faktisk ikke sikker, den er i en hvit rund eske med grått lokk hoho asså den er bare SÅÅÅÅÅ meg :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke reklamering :wink:

Jeg liker sånne søte parfymer jeg. Nå bruker jeg Noa, Jadore og Lacoste Pour Femme..

Artig å lese...Bruker disse tre parafymene selv akkurat nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[sniff på L'eau D'issey uten alkohol. Hvis du liker den er den genial til sommerbruk. Ingen fare for å få flekker på huden pga. at du har bært godlukt i sola. :D

Den bruker jeg også på sommeren! Frisk og god, og kan trygt brukes i solen! :P Har noen tips til en litt tyngre, men likevel frisk duft til kveldsbruk? Jeg leter og leter, men finner liksom ingen jeg liker... :wink: Jeg har lenge brukt "Envy" og "Light Blue", så det er noe i den sjangeren jeg er på jakt etter... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Jeg har virkelig fått sansen for Cindy Crawford - en frisk og herlig duft som jeg har brukt det siste halvåret ...

Blir ikke lei den med det første ... :-) anbefales !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags DONNA var det? tempore donna av Laura Biagiotti liker jeg kjempegodt.

Kan noen hjelpe meg ????

Jeg har nettopp funnet ut at jeg synest denne duften er kjempegod,

også er den selvfølgelig gått ut av produksjon....

På mitt parafymeri hadde ikke de flere, og jeg fikk IKKE kjøpe testeren.

Skal til Bergen snart, skal lete der også.

Noen som vet om de er å oppdrive i butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min all-time favourite er Poeme. Ellers samler jeg paa parfymer (virker det som naar man titter inn paa badet :oops: ) og jeg liker ogsaa godt Elizabeth Arden Green Tea (kun for dagsbruk), Aqua Allegoria Pamplelune (nydelig grapefrukt-lukt) og Calvin Kleins Obsession. I gaar fikk jeg to nye parfymer av min kjaere (han fikk dem gratis - heldige meg!), de er fra Brasil og av merket Natura Ekos. Miljovennlige og dufter herlig av eksotisk regnskog! Goy aa ikke lukte som alle andre innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjøpte meg en helt ny parfyme forleden, GUCCI II, og den er jeg utrolig fornøyd med!

Jeg har tidligere brukt Laura, Giorgio Beverly Hills, Jadore...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...