AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #61 Skrevet 22. februar 2014 Et annet godt argument for å gå etter de som er pene er at pene mennesker har som regel høyere IQ Nei. De pene bruker vanligvis å ha lav iq. Fin i trynet men hjerne på størrelse som en nøtt. De mindre finere er smartere fordi dem bruker mer tid på studie osv enn å fokusere på å bli verdens fineste…Anonymous poster hash: 1e660...c6f
guttemann Skrevet 23. februar 2014 #62 Skrevet 23. februar 2014 Tinder er for folk som vil finne kjærligheten ikke for å ha seg litt. Da kan dem som vil det isåfall dra seg ut og la oss seriøse... Anonymous poster hash: 1e660...c6f Her er det nok du som har misforstått. Tinder startet som en One night stand-app. Det er derfor appen har fokus på bilder. Vurderingskriteriet er "heit nok til å knulle i kveld?" At noen har begynt å bruke den som datingapp endrer ikke på det.
Monstrum Skrevet 23. februar 2014 #63 Skrevet 23. februar 2014 Hva i svarte skriver man i første melding på Tinder? Noen forslag? Anonymous poster hash: 9a1df...920 Hvis du får opp at dere har noen felles interesser kan du spørre om det feks? "Hei, ser du også liker *band*, du var vel ikke på konserten i mai? Hva syntes du?" Eller gå ut fra bildene: "Ser du har vært i Paris, er det lenge siden? Har aldri vært der, men kunne absolutt tenke meg det! Glad i å reise?" "Ble så nysgjerrig når jeg så bildet, er det *sportsgren* du driver med? Jeg også!" osv osv Bare legg opp til en samtale liksom, er så kjedelig med de kleine "Hei, hva gjør du? Åja, hvordan går det? Såå, hva driver du med om dagene?" - samtalene.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #64 Skrevet 23. februar 2014 Hvis du får opp at dere har noen felles interesser kan du spørre om det feks? "Hei, ser du også liker *band*, du var vel ikke på konserten i mai? Hva syntes du?" Eller gå ut fra bildene: "Ser du har vært i Paris, er det lenge siden? Har aldri vært der, men kunne absolutt tenke meg det! Glad i å reise?" "Ble så nysgjerrig når jeg så bildet, er det *sportsgren* du driver med? Jeg også!" osv osv Bare legg opp til en samtale liksom, er så kjedelig med de kleine "Hei, hva gjør du? Åja, hvordan går det? Såå, hva driver du med om dagene?" - samtalene.. Kjedelig? Det er jo det som er vanlig å skrive. Må bli kjent med dem først Anonymous poster hash: 1e660...c6f
Gjest Tingelinling Skrevet 23. februar 2014 #65 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Etter denne tråden fant jeg ut at jeg måtte sjekke ut Tinder. Jeg har prøvd Sukker, Match og Møteplassen før. Ser at en del av de samme mennene befinner seg alle steder og jeg har tatt en kaffekopp med noen av disse. Jeg vet at flere av dem leter etter the big love og ønsker å finne seg en kjæreste. Av de jeg har match med er det kun en som befinner seg i et forhold og som ønsker seg en dame på si, mens de andre leter etter noe mer seriøst. Jeg har spurt dem, alle sammen, ved å si at det er greit å avklare hva man søker etter med en gang. (Uten å fortelle hva jeg selv søkte etter først.) For øvrig er det ikke bare bilder der. Under bildene finnes det en rute der man kan skrive inn en kort profiltekst for å fortelle litt mer om seg selv. Innlegget er redigert for slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 4. desember 2014 av Yvonne
Anglofil Skrevet 4. desember 2014 #66 Skrevet 4. desember 2014 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Aires Skrevet 5. desember 2014 #67 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har litt lyst til å gå på tinder, matches med noen og starte samtaler med "Hva syns du om fossaer?". Ikke at jeg har en spesiell interesse for fossaer, men siden mange ikke vet hva det er så tror jeg det kan være en fin måte å starte en samtale på, uten at det blir kjedelig. Dumt jeg ikke er singel... eller nei, egentlig så er det ikke dumt. Noen andre får prøve denne! :D
Chloe- Skrevet 5. desember 2014 #68 Skrevet 5. desember 2014 Kjedelig? Det er jo det som er vanlig å skrive. Må bli kjent med dem først Anonymous poster hash: 1e660...c6f Et godt tips til Tinder er å lese gjennom alt ordentlig. Foreslår at du begynner med den du siterte. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #69 Skrevet 5. desember 2014 Et godt tips til Tinder er å lese gjennom alt ordentlig. Foreslår at du begynner med den du siterte. Hva? Anonymous poster hash: 1e660...c6f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #70 Skrevet 5. desember 2014 Hva i svarte skriver man i første melding på Tinder? Noen forslag? Anonymous poster hash: 9a1df...920 Dette er lenge siden ble spurt, om men siden tråden nå kom opp igjen. Ofte starter jeg bare med "Hei! :)" Jeg bor i Trondheim og er student, og det er de fleste jeg får opp. ALLE har UKA, Samfundet, Overhørt på NTNU og sider som dette som felles "like" fra FB. Får jeg opp noe annet, f.eks. en TV-serie eller noe kan jeg finne på å skrive "endelig noen som liker noe mer interessant enn UKA!" Har de en morsom profiltekst eller driver med noe kult på bildene kan jeg kommentere det, det blir som oftest godt mottatt. Jeg styrer stort sett unna gutter som ikke "forteller" noe gjennom enten bildene, felles likes eller teksten sin. Har de f.eks. bare selfies, ingen tekst og ingen felles likes sveiper jeg til venstre uansett hvor kjekke de måtte være, det er nemlig umulig å starte en interessant samtale som ikke bare er "hei hva gjør du hva studerer du hvor er du fra". Har også forsøkt med noen morsomheter, f.eks. dilemmas eller lignenede, det slår an hos enkelte, mens andre synes det er teit. Anonymous poster hash: b6455...785
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #71 Skrevet 5. desember 2014 Det kjedeligste som finnes er forresten folk som har fullstendig generiske profiltekster av typen "Liker å henge med venner, lage, mat, trene og reise." ALLE liker det. Hvor liker du å reise, hva gjør du med vennene dine, hva slags mat lager du, hva trener du? Driver du med crossfit eller ballett? Reiser du helst på campingferie eller backpackertur? Kverner du ditt eget kjøtt eller har en pasjon for grilling? Anonymous poster hash: b6455...785
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå