Gå til innhold

Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tinder er vell smart phones sin versjon av kinderegg? Tinderegg anyone? Du klikker på bildet men vet aldri hvem som liker deg tilbake, altså som leken i kinder egget hvor du aldri vet hva som er inni

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er vell smart phones sin versjon av kinderegg? Tinderegg anyone? Du klikker på bildet men vet aldri hvem som liker deg tilbake, altså som leken i kinder egget hvor du aldri vet hva som er inni

Ha ha. Det var en veldig fri tolkning. Tinder betyr lett antennelig materiale.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Skrevet

Ha ha. Det var en veldig fri tolkning. Tinder betyr lett antennelig materiale.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Skjønte du ikke spøken?

Skrevet

Må ma bruke de tre siste profilbildene fra Facebook som bilder på tinder eller kan man velge ut egne?

Skrevet

Må ma bruke de tre siste profilbildene fra Facebook som bilder på tinder eller kan man velge ut egne?

Du kan velge. Gå på profil og rediger :)

Anonymous poster hash: 1077e...3ae

Skrevet

Du kan velge. Gå på profil og rediger :)

Anonymous poster hash: 1077e...3ae

Ok Tusen takk :)

Skrevet (endret)

Ok blir tinder virkelig slettet, når man trykker delete account?Lastet ned bare for å teste og logget nå på igjen og da sto at Facebook allerede var autorisert . Betyr det da den ikke ble slettet? Eller må man slette hele appen for at tinder profilen skal forsvinne?

Endret av S.89
  • Liker 1
Skrevet

Let på innstillinger på telefonen. Jeg drev og surret med å slå av programtillegg, lys, mobilnett osv., og da kom jeg borti ett eller annet med tinder. Da jeg skulle inn på tinder litt senere kom det opp at tinder var deaktivert, så jeg måtte "lage meg ny bruker" på nytt. Bedre svar kan jeg ikke gi deg, jeg husker ikke hva jeg trykket på.

Anonymous poster hash: c38c4...4a7

Skrevet

Uff jeg kommer aldri på hva jeg skal skrive til folk når jeg har match. Sier hei og hvordan har du det og hva gjør du på ellers på om dagene (altså 3 seperate spørsmål) og så stopper det opp. Trist fordi det kan faktisk bli noke mer vist jeg hadde vist hva mer jeg kunne si /:

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener blir jo sånne standard sprm og vanskelig å holde samtalen igang

Skrevet

Uff jeg kommer aldri på hva jeg skal skrive til folk når jeg har match. Sier hei og hvordan har du det og hva gjør du på ellers på om dagene (altså 3 seperate spørsmål) og så stopper det opp. Trist fordi det kan faktisk bli noke mer vist jeg hadde vist hva mer jeg kunne si /:

LOL, hva med å bare forselå å møtes til en kaffe neste dag? Virker som om folk har misforstått både datingsider og apper. JA - noen ganger merker man kanskje om det er kjemi over nett/mobil. Men det riktigste inntrykket får du når dere møtes. Dere MÅ jo møtes. Er man ung og fleksibel i timeplanen, så burde det ikke være noe stress å avtale møter heller.

Få ut fingeren!

• Liker 1
Skrevet

Står bare "finding people near you..." her. Det har det gjort i tre uker, selv om jeg har avinstallert og lastet ned på nytt sikkert 10 ganger. Gir opp det greiene der ja!

Anonymous poster hash: 2fe17...83a
Skrevet

LOL, hva med å bare forselå å møtes til en kaffe neste dag? Virker som om folk har misforstått både datingsider og apper. JA - noen ganger merker man kanskje om det er kjemi over nett/mobil. Men det riktigste inntrykket får du når dere møtes. Dere MÅ jo møtes. Er man ung og fleksibel i timeplanen, så burde det ikke være noe stress å avtale møter heller.

Få ut fingeren!

Har spurt folk jeg har snakket med på nett dating før om dem vil møtes og dem har bare sagt nei så da har jeg spurt for tidlig
Skrevet

Har spurt folk jeg har snakket med på nett dating før om dem vil møtes og dem har bare sagt nei så da har jeg spurt for tidlig

Det kan rett og slett være at de ikke hadde en god magefølelse eller at dere delte så lite at de var redd du er gal eller noe. Jeg har møtt noen etter 5-6 lange meldinger.

Anonymous poster hash: 6b920...a06

Skrevet

Det kan rett og slett være at de ikke hadde en god magefølelse eller at dere delte så lite at de var redd du er gal eller noe. Jeg har møtt noen etter 5-6 lange meldinger.

Anonymous poster hash: 6b920...a06

Vell jeg har aldri vært på date før så

Skrevet

Hva i svarte skriver man i første melding på Tinder?

Noen forslag?

Anonymous poster hash: 9a1df...920
Skrevet

Jeg får aldri noen "match" på Tinder jeg. Supert for selvtilitten ;) har trykket hjerte på 4 gutter.. så dere er heldige som i hvertfall har fått en match, selv om dere sliter med hva dere skal si..

Anonymous poster hash: 3df47...3e4
Skrevet

Jeg får aldri noen "match" på Tinder jeg. Supert for selvtilitten ;) har trykket hjerte på 4 gutter.. så dere er heldige som i hvertfall har fått en match, selv om dere sliter med hva dere skal si..

Anonymous poster hash: 3df47...3e4

Bare 4? Det er jo ikke sikkert disse 4 har sett deg enda en gang.

Er du så kresen at du ikke finner mer enn 4 litt interessante?

Anonymous poster hash: cc1bf...556

• Liker 3
Skrevet

Jeg får aldri noen "match" på Tinder jeg. Supert for selvtilitten ;) har trykket hjerte på 4 gutter.. så dere er heldige som i hvertfall har fått en match, selv om dere sliter med hva dere skal si.. Anonymous poster hash: 3df47...3e4

For noe tull. Vist du får lite matcher er det fordi du er kresen og velgere bare dem extremt fine og det er enklere fir dere kvinnfolk å få match

Anonymous poster hash: 1e660...c6f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...