Sukkerklumpen! Skrevet 20. februar 2014 #41 Skrevet 20. februar 2014 Har nå prøvd tinder nesten en uke, og er forsatt ikke sikker på hvordan man starter en samtale. De samtalene jeg har hatt har vært håpløse og rare.. Bare som det er sagt så er jeg ikke den som har datet eller prøvd meg på dating siden.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #42 Skrevet 20. februar 2014 Bare 4? Det er jo ikke sikkert disse 4 har sett deg enda en gang. Er du så kresen at du ikke finner mer enn 4 litt interessante? Anonymous poster hash: cc1bf...556 Helt ærlig, når man bare har bilde å gå etter så skal jeg innrømme at jeg må syntes fyren er kjekk for å trykke hjerte.. :/ hittil har det vært 4 + 1 som jeg trykka ved en feil, så totalt 5. For noe tull. Vist du får lite matcher er det fordi du er kresen og velgere bare dem extremt fine og det er enklere fir dere kvinnfolk å få matchAnonymous poster hash: 1e660...c6f Men..må man ikke syntes den man "hjerter" er kjekk da...? (utifra bildet) Blir litt rart å gjøre det på en haug jeg ikke syntes er kjekke Anonymous poster hash: 3df47...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #43 Skrevet 20. februar 2014 Helt ærlig, når man bare har bilde å gå etter så skal jeg innrømme at jeg må syntes fyren er kjekk for å trykke hjerte.. :/ hittil har det vært 4 + 1 som jeg trykka ved en feil, så totalt 5. Men..må man ikke syntes den man "hjerter" er kjekk da...? (utifra bildet) Blir litt rart å gjøre det på en haug jeg ikke syntes er kjekke Anonymous poster hash: 3df47...3e4 Det er det indre som teller ikke det ytre. Du finner ikke kjærligheten med å gå etter utseende..Anonymous poster hash: 1e660...c6f
GudSelv Skrevet 21. februar 2014 #44 Skrevet 21. februar 2014 Haha hver gang jeg trykker "hjerte" ved en feil blir det en match. Irriterende at man ikke korrigere dette. Like irriterende er det når man avviser ei heit jente når du egentlig bare ville se på bildene. Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg, men det plager meg. Tiltross for at jeg enda ikke har giddet å ta initiativet til å kontakte ei. Har egentlig Tinder av ren kuriositet, og tidsfordriv. Synd at jeg ikke har tid til å bli kjent med noen av jentene jeg har blitt matchet med. Noen av dem er jo faktisk utrolige vakre og kunne vært interessant å bli kjent med.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #45 Skrevet 21. februar 2014 Haha hver gang jeg trykker "hjerte" ved en feil blir det en match. Irriterende at man ikke korrigere dette. Like irriterende er det når man avviser ei heit jente når du egentlig bare ville se på bildene. Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg, men det plager meg. Tiltross for at jeg enda ikke har giddet å ta initiativet til å kontakte ei. Har egentlig Tinder av ren kuriositet, og tidsfordriv. Synd at jeg ikke har tid til å bli kjent med noen av jentene jeg har blitt matchet med. Noen av dem er jo faktisk utrolige vakre og kunne vært interessant å bli kjent med. Man trenger ikke trykke like for å se på bildene Anonymous poster hash: 1e660...c6f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #46 Skrevet 21. februar 2014 Haha hver gang jeg trykker "hjerte" ved en feil blir det en match. Irriterende at man ikke korrigere dette. Like irriterende er det når man avviser ei heit jente når du egentlig bare ville se på bildene. Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg, men det plager meg. Tiltross for at jeg enda ikke har giddet å ta initiativet til å kontakte ei. Har egentlig Tinder av ren kuriositet, og tidsfordriv. Synd at jeg ikke har tid til å bli kjent med noen av jentene jeg har blitt matchet med. Noen av dem er jo faktisk utrolige vakre og kunne vært interessant å bli kjent med. Hmmm, altså.. Du matches med utrolig vakre kvinner på Tinder, men har ikke tid til å treffe dem. Derimot har du tid til å henge på KG og beklage deg over det? Jada Anonymous poster hash: c1a4c...fa0 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #47 Skrevet 21. februar 2014 Hmmm, altså.. Du matches med utrolig vakre kvinner på Tinder, men har ikke tid til å treffe dem. Derimot har du tid til å henge på KG og beklage deg over det? Jada Anonymous poster hash: c1a4c...fa0 TragiskAnonymous poster hash: 1e660...c6f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #48 Skrevet 21. februar 2014 Det er det indre som teller ikke det ytre. Du finner ikke kjærligheten med å gå etter utseende..Anonymous poster hash: 1e660...c6f No kidding. Hvordan ser du personligheten til folk gjennom bilder egentlig? Jo styggere = jo snillere og bedre kjæreste? Forklar. Anonymous poster hash: 3df47...3e4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #49 Skrevet 21. februar 2014 No kidding. Hvordan ser du personligheten til folk gjennom bilder egentlig? Jo styggere = jo snillere og bedre kjæreste? Forklar. Anonymous poster hash: 3df47...3e4 Det indre teller. Personligheten og hvordan man er som person. Det er ingen som vil ha en kjekk mann som oppfører seg som en drittsekk…Anonymous poster hash: 1e660...c6f
GudSelv Skrevet 22. februar 2014 #50 Skrevet 22. februar 2014 Hmmm, altså.. Du matches med utrolig vakre kvinner på Tinder, men har ikke tid til å treffe dem. Derimot har du tid til å henge på KG og beklage deg over det? Jada Anonymous poster hash: c1a4c...fa0 At jeg har noen minutter pauser her og der betyr ikke det at jeg har mye fritid.
GudSelv Skrevet 22. februar 2014 #51 Skrevet 22. februar 2014 Det er det indre som teller ikke det ytre. Du finner ikke kjærligheten med å gå etter utseende..Anonymous poster hash: 1e660...c6f Er vel bedre å gå etter utseende først da det kan ses med en gang, og så gå for det indre.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #52 Skrevet 22. februar 2014 Helt ærlig, når man bare har bilde å gå etter så skal jeg innrømme at jeg må syntes fyren er kjekk for å trykke hjerte.. :/ hittil har det vært 4 + 1 som jeg trykka ved en feil, så totalt 5. Men..må man ikke syntes den man "hjerter" er kjekk da...? (utifra bildet) Blir litt rart å gjøre det på en haug jeg ikke syntes er kjekke Anonymous poster hash: 3df47...3e4 Men må han være en 10'er for at du skal trykke liker da? Er sånn at de som er 7, 8 eller 9 ikke er kjekke nok for deg? Hadde du gjort det i virkeligheten også? Anonymous poster hash: cc1bf...556
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #53 Skrevet 22. februar 2014 Det indre teller. Personligheten og hvordan man er som person. Det er ingen som vil ha en kjekk mann som oppfører seg som en drittsekk…Anonymous poster hash: 1e660...c6f Nei, men det finnes mange menn man finner kjekke som faktisk ikke er en drittsekk. Tygg på den. Anonymous poster hash: 6b920...a06
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #54 Skrevet 22. februar 2014 Er vel bedre å gå etter utseende først da det kan ses med en gang, og så gå for det indre. Nei så absolutt ikke. Drit i utseende. Det indre teller Nei, men det finnes mange menn man finner kjekke som faktisk ikke er en drittsekk. Tygg på den. Anonymous poster hash: 6b920...a06 For en tåpelig comeback. Det indre teller. Lei av dere bitcher som bare bryr dere oppi utseende til folk. Derfor folk som meg sliter som f med å få seg kjæresten. Tinder er for folk som vil finne kjærligheten ikke for å ha seg litt. Da kan dem som vil det isåfall dra seg ut og la oss seriøse være igjen. Fins mange som ikke ser perfekt ut men som er en fin og varm person som er hyggelig å være sammen med. Tygg på den!!!Anonymous poster hash: 1e660...c6f
GudSelv Skrevet 22. februar 2014 #55 Skrevet 22. februar 2014 Nei så absolutt ikke. Drit i utseende. Det indre teller For en tåpelig comeback. Det indre teller. Lei av dere bitcher som bare bryr dere oppi utseende til folk. Derfor folk som meg sliter som f med å få seg kjæresten. Tinder er for folk som vil finne kjærligheten ikke for å ha seg litt. Da kan dem som vil det isåfall dra seg ut og la oss seriøse være igjen. Fins mange som ikke ser perfekt ut men som er en fin og varm person som er hyggelig å være sammen med. Tygg på den!!!Anonymous poster hash: 1e660...c6f Et annet godt argument for å gå etter de som er pene er at pene mennesker har som regel høyere IQ
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #56 Skrevet 22. februar 2014 Selvsagt teller personligheten, men det hjelper ikke med personlighet om det ikke er noen fysisk attraksjon der. Både personlighet og utseende må klaffe. Likevel mener jeg ikke de som ikke er typisk kjekke ikke har noen sjanse på Tinder. Jeg blar ofte rett forbi gutter som i og for seg er kjekke, hvis det ser ut som de er for klar over det selv (de typiske "se så deilig jeg er-bildene", eller bilder i speilet på treningssenteret). Dessuten er kjekkhet noe som ikke bare dreier seg om hvordan man har født, det handler også blant annet om klesstil, hårssveis, selvsikkerhet og hvordan han er sosialt sett (la dette komme fram så godt som mulig på bildene, så bryr folk seg mindre om det manglende håret, at nesa er skeiv eller hva det nå er som "feiler" deg). Dessuten er ikke bitterhet attraktivt, så første skritt mot å bli mer attraktiv er kanskje å legge fra seg bitterheten? Anonymous poster hash: 64895...f80 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #57 Skrevet 22. februar 2014 hahaha, hvordan man ER født, skulle det stå Hilsen AB over. Anonymous poster hash: 64895...f80
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #58 Skrevet 22. februar 2014 Det indre teller. Personligheten og hvordan man er som person. Det er ingen som vil ha en kjekk mann som oppfører seg som en drittsekk…Anonymous poster hash: 1e660...c6f Selvsagt teller det indre. Jeg har da ikke sagt noe annet. Men nå snakker vi om TINDER. Vet ikke om du har fått med deg det? Det er INGEN MULIGHET for å se hva slags personlighet noen har via et bilde på Tinder. Jeg kan ikke trykke liker på gutter jeg ikke syntes er attraktive utifra bildet, fordi de KANSKJE har en bra personlighet. Det er Tinder! Herregud. Det er ikke akkurat der man går får å finne sin livs kjærlighet kanskje?? Anonymous poster hash: 3df47...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #59 Skrevet 22. februar 2014 Men må han være en 10'er for at du skal trykke liker da? Er sånn at de som er 7, 8 eller 9 ikke er kjekke nok for deg? Hadde du gjort det i virkeligheten også? Anonymous poster hash: cc1bf...556 Kjære deg, det er forskjell på virkelighet og Tinder. På Tinder er det umulig å se personligheten til folk. Dette er en app hvor man KUN ser bilder til en person, det er ikke lagt opp til at man skal velge hverandre utifra hva slags personlighet man har på denne appen. Du burde laste den ned og sjekke det ut, så vet du hva du snakker om før du snakker om det Anonymous poster hash: 3df47...3e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå