Gå til innhold

Når var du sist på klassisk konsert? Var den bra?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kulturbevisst

Når var du sist på en klassisk konsert? Var den bra?

Sist jeg var i konserthuset i Oslo var da Oslo-filharmonien spilte Wagner også hadde de med seg en solist på piano.

Jeg synes konserten var vellykket fordi det var mange folk der og jeg hadde en god utsikt fra plassen der jeg satt. Nydelig akustikk og musikk.

Opplevelsen fylte opp batteriene mine..og det trengte jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste konsert må ha vært Händels Messias i katedralen i den engelske byen jeg studerte i. Det var virkelig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, husker ikke... Men det var med en kompis i Domkirken. Hvis jeg ikke husker feil var det Bethovens Messias, men jeg er neimen ikke sikker. Jeg har gullfiskhukommelse...

Men, jeg var i Operaen på tirsdag og så Barabbas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Praha. Har et lidenskapelig forhold til klassisk musikk, og dette var en konsert man ikke glemmer med det første, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for et og et halvt år siden da jeg såg operaen Turandot på Bergenhus Festning. Utendørs i fantastiske omgivelser. Dette skal gjøres igjen! Håper vi kan få med oss noe sånt i sommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et par uker siden, men husker ikke i farta hva det var - jeg er konsertanmelder, så jeg går MYE på konsert, kan vi si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var på konsert med St.Martin in the fields ledet av Wiona Brown: helmaks aften! Nydelig musikk og jeg forlot den som en glad person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja:-)

Her jeg bor har vi ingen av de større orkestrene, men vi har heldigvis Forsvarets musikk. De gir oss uforglemmelige opera-aftener, klassiske konserter og de har med solister og slikt. Sist spilte de jazz/storband!

Hadde vi ikke hatt de her, ville vi gått glipp av endel kultur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...