Gå til innhold

Hvis kjæresten din vet hvor mange du har ligget med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det få eller mange? Hvordan kom dere inn på det? Reagerte h*n negativt?

*Nysgjerrig av alle trådene*

Anonymous poster hash: 8336c...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min vet ikke eksakt antall, bare at de kan telles på én hånd. Han reagerte ikke noe spesielt, husker ikke i hvilken sammenheng det kom opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke det konkrete antallet, men han vet at jeg har en god del mer erfaring enn ham. Han bærer ingen preg av å bli traumatisert av dette, men er åpen om at han ble litt nervøs av det i begynnelsen. :) Men nå er sexlivet vårt såpass bra at han skjønner at han ikke har noe å frykte! Han klarer helt fint å tilfredsstille meg.



Anonymous poster hash: 3e640...a21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig vet jeg ikke antallet mitt, og det er like greit. Antallet sier svært lite om hvilket menneske som står foran deg - i beste fall sier det noe om hvem mennesket var tidligere, men selv det vil jeg ikke stole på.

Selv himmelen kan reflekteres i sølepytter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hor opplevd at en jeg var sammen med i flere år, slo opp med meg da jeg fortalte det. SÅ nå forteller jeg ikke det sanne antallet og hva jeg har gjort.



Anonymous poster hash: d7e68...147
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hor opplevd at en jeg var sammen med i flere år, slo opp med meg da jeg fortalte det. SÅ nå forteller jeg ikke det sanne antallet og hva jeg har gjort.

Anonymous poster hash: d7e68...147

Ja, gud forby om en annen usikker drittunge skulle finne på å forlate deg... Stort tap, liksom! :vetikke:

Anonymous poster hash: 3e640...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte henne rett ut, hun svarte og spurte tilbake. No big deal. Og ingen skade skjedd! =)

Dette spørsmålet kom jeg vel med på tredje date elns, fylla har skylda :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Vi snakket om tidligere forhold osv, og jeg fortalte det uten at han spurte. Etter det, uten oppfordring fra meg, fortalte han meg hvor mange han hadde ligget med. Han var litt overrasket over at jeg hadde ligget med så få :P (Tror det var ment som en kompliment ;) ) Men ingen spesielle reaksjoner... Det er ikke noe vi har snakket noe om i ettertid. Fortid er fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

De jeg har datet ville vite det, for meg gjør det ingenting. Svarer ærlig (3), som regler har de fleste ganske mange flere enn meg. Det gjør ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg absolutt ingenting at kjæresten min har hatt sex med 10 stk, selv om jeg kunn har hatt sex med 1 person før han :)



Anonymous poster hash: e7dc7...79a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min innrømmet en brøkdel av det faktisk tallet og kjæresten ble sjokkert. Han dumpet henne ikke over det, men var tydelig at han endret syn på henne. Nå holder hun tett tror jeg.



Anonymous poster hash: 27ade...801
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, leste ikke spørsmålet ordentlig :P Men uansett, gjorde han ingenting at jeg bare har hatt sex med en person :P



Anonymous poster hash: e7dc7...79a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke helt hvordan det kom opp, men jeg tror det var en kveld vi litt fnisete kikket over vennelistene våre på FB for å se hvor mange av de vi hadde ligget med. Jeg har ligget med flere enn han (par stykker..) så han erter litt med at jeg er en løstøs o.l, selv om jeg tror han ikke bryr seg. Er lenge siden nå og ingenting er forandret mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du pult jævlig mange, eller?"

"Ja, hvordan det?"

"Får litt horevibber fra deg. Men det er kult, da."

Ikke noen negativ respons her i gården, nei. Ellers gidder jeg ikke å skjule at jeg har en jævlig høy sexlyst og lite tålmodighet med andre, men jeg tar ikke opp temaet bare for å få sagt det, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om det en gang. Husker ikke hvordan vi kom inn på det. Viste seg at vi hadde hatt sex med like mange/få. Tror ikke noen av oss har tenkt noe mere over det i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han vet eksakt tall, og reagerte så klart ikke. Hvorfor skulle han det?

Vi kom inn på det da vi engang snakket om tidligere seksuelle opplevelser.

Jeg vet også sånn ca. hvor mange han har ligget med (han husker ikke alle :fnise: ) og kunne ikke brydd meg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min reagerte veldig negativt når han fikk vite at jeg hadde hatt sex med 4 stk før han (var 24år når vi møttes). Enda mer negativ ble stemningen når det kom frem at jeg hadde hatt analsex med 2 av dem. Han spurte når vi begge var fulle.. jeg skulle vel ikke ha svart. (når jeg spurte han dagen derpå, så ville han ikke svare, antar han hadde feid over mange fler enn meg, men følte vel at jeg var horete siden jeg er jente.)

Virker som alle menn vil ha jomfruer, mens de kan feie over halve Oslo uten at det gjør noe...



Anonymous poster hash: e1701...89e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte dama at jeg hadde hatt over 30 sex-partnere. Hun lo bare og sa at hun forstod nå hvorfor jeg var så god i senga. Selv hadde hun 6-7 stk, og jeg bryr meg ikke det hele tatt.

Det kom opp i en samtale hvor vi begge hadde drukket. Husker ærlig talt ikke hvem som spurte først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet tellingen på hvor mange jeg har vært med.

Men om en kjæreste sier at henne har hatt 10 og jeg vet det er flere, da ville jeg dumpet henne uansett hvor fantastisk henne hadde vært.

Ikke pågrunn av partnere men det at henne hadde løyet til meg.

Det er dealbreaker. Fortid er fortid men har ikke behov for løgnere i livet mitt...

Anonymous poster hash: 2d20a...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...