Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med mannen som hadde bursdag i går. :)

Håper du har en fin dag.

Skrevet

:kose: på veslo.

Mannen helser og seier takk til Midnattsol! :klem:

Skrevet

Innom med ein :klem: - beklagar at eg ikkje skriv meir, men modemet er treigt og me skal straks ete…

Berre eit lite apropos til tittelen på boka di; du ER jo mamma! :)

Skrevet
Joda, jeg smakte på kremen, og den var helt fin den! Så det så :)

(forøvrig tror jeg at jeg var den enste som valgte krem heller enn is...)

Du hadde jo nok mat til maaaange flere enn antallet gjester da. Min kjære har spist frukt i dag, og han bare såååå oppi boksa og lurte på hvor mang du trodde vi var her hos oss...  :ler:

Joda, eg åt krem eg og ;)Er ikkje så glad i vaniljeis..

Eg hadde ein og ein halv middag med meg heim eg!! Den var nydelig! :)

Du styrer på og ordner du Linn3c. Får håpe du får litt tid til å slappe av innimellom og.

Glad i deg snuppo! :kose:

Skrevet

Då er det berre 18 minuttar igjen av supermedlemskapet mitt...

Skrevet
Innom med ein :klem: - beklagar at eg ikkje skriv meir, men modemet er treigt og me skal straks ete…

Berre eit lite apropos til tittelen på boka di; du ER jo mamma! :)

Ikkje tenk på at du ikkje skriv meir, vennen. Eg veit akkurat koss det er å sitje med modem! Og mammatittelen... Vel eg føler meg vel ikkje som ei mamma før eg har den vesle bylten i armane mine, trur eg.

Joda, eg åt krem eg og  ;)  Er ikkje så glad i vaniljeis..

Eg hadde ein og ein halv middag med meg heim eg!! Den var nydelig!  :)

Du styrer på og ordner du Linn3c. Får håpe du får litt tid til å slappe av innimellom og.

Glad i deg snuppo!  :kose:

Glad i deg også suffdabo! :)

I dag har eg forresten ikkje gjort anna enn å slappa av.. Det er kjedelig! :ler:

:kose:

:klem:

Skrevet

Skal du fornye supermedlemskapet ditt da, eller gidder du ikke? Jeg synes det er veldig greit å kunne laste opp vedlegg jeg, ellers så bruker jeg det jo ikke til noe!

Skrevet

Har lyst til det, ja.. Men brukar berre bilder eg også.. Men likevel.l Har jo lyst å legge inn bilder av Småtten når han kjem ;)

Veit du korleis eg forlengar, liv?

Skrevet

Ååå... No skjønar eg.. Måtte berre vente til det var gått ut, så kan eg forlenge.. :ler:

Skrevet

Då var det betalt.. Så då er det berre å vente... :)

Skrevet

Det ser ut for at ting er i orden att med supermedlemskapet mitt, kryssa mine er i alle fall tilbake. Så då kan eg vel legge ut igjen tickeren min då. :)

Mannen min har klart å snu døgnet mitt på hovudet, me sov så lenge dei to dagane han var heime at eg klarte ikkje å stå opp med han i morges. Vakna for ca ein time sidan, og koste meg med pusen i senga ei stund før eg stod opp og tok ein dusj.

Har fått på ein vask og ein tørk i tillegg, så dagen er godt i gong. Sette faktisk på oppvaskemaskina ein gong i natt då eg var oppe for å tisse og ta meg noko drikke også. :ler:

No er det straks frukost-tid, må berre oppdatere meg litt på KG-livet fyrst. :)

Ha ein flott og superduper dag alle som dett innom! :vinke:

Skrevet

Notere at eg hadde mitt første store halsbrann-utbrot i går kveld/natt, varm mjølk med litt sjokoladepulver i og masse puter i ryggen gjorde susen. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Notere at eg hadde mitt første store halsbrann-utbrot i går kveld/natt, varm mjølk med litt sjokoladepulver i og masse puter i ryggen gjorde susen. :)

:hjerte:

Skrevet

Hei på deg...

Takk for at du har bidratt til å holde liv i boka mi mens jeg har vært på ferie... :kyss;

Halsbrann er ubehagelig - håper du slipper noe mer av det... Men ser jo ut som du har funnet den rette "medisinen" da... ;)

:klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...