Linn3c Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #2601 Del Skrevet 9. juli 2006 Svært vellukka jentekveld! Me har skravla og skravla, gløymte heilt å spela spel. liv: Det gløymte eg sjølvsagt, men eg hadde vel strengt tatt ikkje hatt plass til bollen i frysaren likevel. Eg piska kremen rett før eg skulle servera han, men eg veit ikkje om noko smakte på han, for eg hadde is også. Pip: Ja, her er det full fart. Men no er eg trøytt. Skal berre rydda litt til på kjøkkenet, og så er det rett i seng! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2602 Del Skrevet 9. juli 2006 Jentekveld er kos!!! Synd vi bur så langt borte frå kvarandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #2603 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, det er dumt, veslo. Men no når me kjem i nytt hus, så kan me faktisk invitera både deg og veslomannen på besøk ei heil helg, og de kan bu på gjesterommet vårt. Det blir heilt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2604 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, det er dumt, veslo. Men no når me kjem i nytt hus, så kan me faktisk invitera både deg og veslomannen på besøk ei heil helg, og de kan bu på gjesterommet vårt. Det blir heilt supert! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #2605 Del Skrevet 9. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2606 Del Skrevet 9. juli 2006 Tenk, no er det jammen ikkje lenge til guten din kjem heller!!! Har de snakka meir om namn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. juli 2006 #2607 Del Skrevet 9. juli 2006 liv: Det gløymte eg sjølvsagt, men eg hadde vel strengt tatt ikkje hatt plass til bollen i frysaren likevel. Eg piska kremen rett før eg skulle servera han, men eg veit ikkje om noko smakte på han, for eg hadde is også. ← Joda, jeg smakte på kremen, og den var helt fin den! Så det så (forøvrig tror jeg at jeg var den enste som valgte krem heller enn is...) Du hadde jo nok mat til maaaange flere enn antallet gjester da. Min kjære har spist frukt i dag, og han bare såååå oppi boksa og lurte på hvor mang du trodde vi var her hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #2608 Del Skrevet 9. juli 2006 Tenk, no er det jammen ikkje lenge til guten din kjem heller!!! Har de snakka meir om namn? ← Det er no nokre månader igjen før han kjem, og godt er det.. For namn er kjempevanskeleg! Men så har me ganske mange kriterie som namnet skal fylle også då.. Joda, jeg smakte på kremen, og den var helt fin den! Så det så (forøvrig tror jeg at jeg var den enste som valgte krem heller enn is...) Du hadde jo nok mat til maaaange flere enn antallet gjester da. Min kjære har spist frukt i dag, og han bare såååå oppi boksa og lurte på hvor mang du trodde vi var her hos oss... ← Bra at han vart glad for frukt då! Og ja, eg har ein tendens til å alltid ha for masse. Men det var fleire ting eg kom på i natt etter at alle var gått, som eg hadde glømt å servere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2609 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er no nokre månader igjen før han kjem, og godt er det.. For namn er kjempevanskeleg! Men så har me ganske mange kriterie som namnet skal fylle også då.. ← Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #2610 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, fyrst og fremst er det jo sjølvsagt viktig at begge likar namnet. Men me vil ha eit namn som ikkje er så vanleg at når pjokken begynner på skulen, har han fire namnebrødre i same klassen. I tillegg vil me ha eit namn som ikkje fins i næraste familie og omgangskrets. Vil heller ikkje ha eit namn som gjer oss dårlige assosiasjonar til personar me ikkje likar f.eks som bær namnet. Men det er vel ganske vanlege kriterie, er det ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2611 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, fyrst og fremst er det jo sjølvsagt viktig at begge likar namnet. Men me vil ha eit namn som ikkje er så vanleg at når pjokken begynner på skulen, har han fire namnebrødre i same klassen. I tillegg vil me ha eit namn som ikkje fins i næraste familie og omgangskrets. Vil heller ikkje ha eit namn som gjer oss dårlige assosiasjonar til personar me ikkje likar f.eks som bær namnet. Men det er vel ganske vanlege kriterie, er det ikkje? ← Ganske vanlege kriterier ja! Vi har namna klare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #2612 Del Skrevet 10. juli 2006 Spennende med navn! Vi har så godt som bestemt oss. For oss (eller meg da...) var oppkalling det viktigste kriteriet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #2613 Del Skrevet 10. juli 2006 Så det er her du har gjemt deg. Spennende med navnediskusjon. Håper vi får høre når dere har noen alternativer på hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2614 Del Skrevet 10. juli 2006 Jaudå, me har nokre alternativ, men veit ikkje om dei er aktuelle å kalla Småtten.. Hehe.. I dag har mannen min bursdag! :hurra: Han har fått frukost på senga og personlegifisert almanakk i gåve. Seinare skal han få den skikkelege gåva. Gler meg til å gje den, ja! Men han har sjølvsagt klart å bli sjuk på den vesle utflukta si i helga, så det blir ikkje noko besøk her i dag. Berre oss to. Men det kan jo bli koseleg også. Så får me besøket seinare i veka, eller til neste helg i staden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juli 2006 #2615 Del Skrevet 10. juli 2006 Huff da, så dumt at han har blitt syk. Du får gratulere ham med dagen fra meg (og min kjære) sånn på avstand da, og ønske god bedring i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2616 Del Skrevet 10. juli 2006 No vart han glad for helsing, og seier tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #2617 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hurra for mannen din som har bursdag i dag. Endret 10. juli 2006 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2618 Del Skrevet 10. juli 2006 Slitsomt å laga bursdag til mannen sin. Eg har sovna ikkje mindre enn TO gongar på dagtid i dag. Fyrst ein gong mellom frukost og middag, så ein gong no nettopp, etter dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #2619 Del Skrevet 11. juli 2006 Hmmm.. Må vel legga meg, sjølv om eg ikkje er så veldig trøtt.. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #2620 Del Skrevet 11. juli 2006 Joda, eg fekk då sove. Heilt til no. Sånn er det når mannen er heime og er sjuk, då vert det kos i armkroken til langt på dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg