Linn3c Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #2561 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, kom meg ut.. Etter å ha barbert beina, ete litt, slappa av litt inne og vatna blomane.. Og då sat eg ute i ti min, og så kom mannen heim. Så då gjekk eg inn igjen... Men har vore ute ein tur igjen no, la meg ned på terassen på pledd, og sovna. Men våkna oppigjen med vondt bekken, så det er vel nok ein ting eg må krysse av på "not to do-lista" mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2562 Del Skrevet 6. juli 2006 God morgon! Hadde besøk av kjærasten til bror min i går kveld, sjølv om han er heime hos foreldra våre. Det var kjempekoseleg! Me laga middag saman, ho hjelpte elsklingen med å bera opp nokre kassar på loftet og så såg me fotballkampen saman. No har mannen nett reist avgarde til jobb. Eller dvs, fyrst så skulle han innom bilforhandlaren for å prøva å få i orden noko med telefonen i bilen, og så skulle han på jobb etterpå. Og eg sit her då, vaken etter at han gjekk. Hmmm.. Kjenner at eg er småsvolten også.. Men det er endo halvannan time til butikken opnar. Jaja, eg får ta meg noko å drikke og sjekke etter kva mat eg har. I kveld trur eg ikkje me har planar saman med nokon, så eg lurer på om det blir ein romantisk middag på oss i kveld. Mannen skal jo reise på hytta saman med kusina si og familien hennar. Så då får eg ikkje sett han igjen før på søndag. Eg skal jo ha huset "fullt i" jenter på lørdag, så han evakuerer. Gler meg til lørdag no, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2563 Del Skrevet 6. juli 2006 Endeleg! No kan eg gå på butikken og kjøpa meg frukost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #2564 Del Skrevet 6. juli 2006 Håper du har fått tak i god frokost! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2565 Del Skrevet 6. juli 2006 Mhm Har nett ete sånn deilig firkanta rundstykke med prim på. Trur det er blitt litt dilla mi, men bedre med magerprim enn sjokoladepålegg då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2566 Del Skrevet 6. juli 2006 Eg skal bli onkel! Eller... uhm... Kanskje ikkje.. Men i alle fall! Stebroren til mannen og sambuaren var på UL i morges, og fekk vita at det var ein liten gutepjokk som søm rundt inni livmora hennar! :-D Småtten skal få ein fetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 #2567 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer med en liten nevø da tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2568 Del Skrevet 6. juli 2006 Tusen takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2569 Del Skrevet 6. juli 2006 No går eg ut og set meg i skuggen. Det er kjempevarmt i dag også, så det er nok det einaste rette Har smurt meg med solkrem også, så viss det skulle no bli litt sol på meg så er eg beskytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2570 Del Skrevet 6. juli 2006 Deilig i skuggen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2571 Del Skrevet 6. juli 2006 Usje, ein regndråpe på panna mi fekk meg til å gå inn igjen får den deilige solstolen min i skuggen. Jaja, eg har no fått meg ei lang stund ute i dag. I stad då eg henta posten var det kome både "Gravid" og pakke frå "Go'boken." Gøy! :-D No tenkte eg å gjere litt meir klart til besøket mitt på lørdag. Sjåast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2572 Del Skrevet 6. juli 2006 Føde på Voss Det fristar litt, det einaste "aberet" er ein 1,5 timars køyretur for å koma dit, men det går vel bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juli 2006 #2573 Del Skrevet 6. juli 2006 Gitt at du starter tidelig så... Og ikke har en styrtfødesl. Men det bllir litt langt for din kjære dersom han skal farte frem og tilbake for visitt da, men om han kan ha fri litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2574 Del Skrevet 6. juli 2006 Eg forstod det sånn på jordmora mi at pappaen kunne vere der. Kanskje ikkje heile tida viss ein er på dobbeltrom, men om eg får enkeltrom går nok det bra. Men ein gjennomsnittlig første fødsel varer jo i mellom 10 og 20 timar, så eg reknar ikkje med ein styrtfødsel sånn heilt utan vidare. Men om me merkar at det blir knapt med tid så er jo KK berre 20 min unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juli 2006 #2575 Del Skrevet 6. juli 2006 Jepp. Tross alt,. for de som bor i mindre tettbebygde strøk, så er jo ikke halvannen time til nærmedte fødested unomalt i det hele tatt, så det burde jo ikke være noe problem i så måte! De fleste styrtføder jo tross alt ikke, men man har god tid. Så dere skal nok rekke frem til voss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2576 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, det går nok bra. Og viss me kan vera med på å la Voss behalde fødeavdelinga i tillegg (dei må ha eit minimumstal fødande kvart år for å unngå å bli lagt ned) så er jo det også med på å telja for denne vesle, koselege fødestaden. Me statsar i alle fall på å stikka innom og sjå korleis det er der når me likevel køyrer forbi på sommarferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #2577 Del Skrevet 6. juli 2006 Er du med i Go-boken? Fortell! Driv og lurer på allslags greier eg har lyst å melde oss inn i! Kor kjøpte du svangerskapsdagboka di forresten? Har lyst på ei sånn ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2006 #2578 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer som skal bli tante! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. juli 2006 #2579 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei hei Gratulerer med at du skal bli tante Det er jo kjempe stas da Håper du får en koselig kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #2580 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei på deg! Hvis du har lyst til å føde på Voss så syns jeg ikke reiseveien bør være noen hindring. Nå vet jeg jo ikke hvordan det er å føde - og sitte i bil med startende fødsel - men det er jo mange som har mye lengre reise vei enn som så. Og jeg syns det er flott at du tenker på at det kan være med å bidra til at fødeavdelingen der opprettholdes! Ta dere en titt der i sommer, så får dere jo se hvordan det er der! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg