Burpen Skrevet 10. november 2006 #4441 Del Skrevet 10. november 2006 God helg til alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4442 Del Skrevet 11. november 2006 God helg til deg også Burpen! I dag har me hatt masse besøk. Både foreldra og søskena mine har vore her og tanta og onkelen til mannen og ungane deira har vore her. Søskena mine er her framleis, og Henrik sit på fanget til den unge tanta si og kosar seg. Trur det blir bestille-pizza til middag, for mannen har vore på kurs heile dagen og eg har vore heime og rydda hus og bakt til besøka i dag. Så me er ganske beat begge to.. Men no må eg rydda opp etter kakebesøka, sånn at det blir leveleg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. november 2006 #4443 Del Skrevet 12. november 2006 Ville bare gi deg en stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. november 2006 #4444 Del Skrevet 12. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #4445 Del Skrevet 12. november 2006 Kos med masse besøk! Her blir det nok bestille-pizza idag! Ha en suuuper farsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. november 2006 #4446 Del Skrevet 12. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 12. november 2006 #4447 Del Skrevet 12. november 2006 Så koselig med besøk Henrik var et flott navn! Fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. november 2006 #4448 Del Skrevet 12. november 2006 Håper helga di har vært bra... ... og flott navn dere har valgt! (Det vurdere vi også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. november 2006 #4449 Del Skrevet 12. november 2006 Må si meg enig med de andre. Dere har valgt et veldig fint navn til gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4450 Del Skrevet 13. november 2006 Oi, så mange som hadde vore innom. Koseleg! Ta for dykk av klemmar I dag har me vore på trilletur for fyrste gong. Me har vore ute med vogna ein gong før, men då var me berre inne på eit kjøpesenter. I dag gjekk me frå huset og eit stykke nedover, heilt til det begynte å regne. Då snudde me. Så det vart ikkje lange turen. Menmen, me fekk no gått tur alle tre for fyrste gong, saman. Mannen skal jo begynne på jobb igjen i morgon, så om vêret er bra, kan eg gå ut ein tur utan å ha dårleg samvit for at han ikkje får vera med på den fyrste turen. For det har han jo vore i dag. Og så har me feirt pittelitt farsdag. Den nybakte pappaen syns ikkje noko om den kommersielle dagen, så det vart berre til at eg laga eplekakemuffins til han og sa "gratulerar med farsdagen" frå meg og sonen. Men han vart glad for det då. Trur ikkje det blir så opphausa dette fars- og morsdagsstyret her i huset. Morsdagen er jo andre helga i februar, noko som er ca ei veke før bursdagen min. Litt merkelig å ha to feiringar for meg innan 10 dagar liksom.. I dag er systra mi her. Ho skal overnatta til i morgon. ************** Oi, gløymte å poste innlegget i går eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. november 2006 #4451 Del Skrevet 13. november 2006 Kommersialisert farsdag (og morsdag) er ikke jeg heller tilhenger av, men for meg har dette aldri handlet om det heller. Det er en tradisjon jeg er vant til hjemmefra, som mine foreldre er vant til fra de var små. Vi laget kort til pappa/mamma, og mormor/farmor/morfar/farfar, og dri i kaffebesøk til besteforeldrene, og hadde kansskje med en konfekteske, en blomst etc, bare en oppmerksomhet, det var besøket som var viktig. Jeg og min bror kjøpte en liten gave til mamma/pappa, men igjen, det var bare snakk om oppmerksomheten, ikke en dyr gave. Det var kortet vi brukte lang tid på, diktet og tegnet. Det er jo det å vise at vi setter pris på dem som teller, sant? Jeg laga kort (velg og merke ganske fort, og uten å tegne eller dikte...) til pappa og morfar, min bror overleverte (han var jo hos oss i helga) også ringte jeg til pappa og tok en prat med ham. Det holder det, for det er oppermskomheten og omtanken som teller, sant Regner med dere hadde en flott dag jeg, også så koselig med trilletur! Har jo ment å få til dette snart, passer det om vi kommer på besøk en snartur en dag i uka, eller? Forresten kommer mamma og min forlover på fredag, og tilbudet om å være med på kjolejakt står SELVSAGT ved lag, om du orker da. Jeg har fri fra jobb på fredag, og har planer om en sånn "titte på alle de kjolene jeg har likt best"-runde. Det blir altså den med "fossefall" på Belle Amie (om jeg husker veien dit), den jeg nesten ikke klarte ta av meg hos Cleopatra, var vel tre jeg har på en lapp fra den frøste plassen vi var, også den med lyseblått på som du aldri har sett hos primadonna. Også er det en annen butikk du har sagt vi mååå innom, en som designer selv. Er det flere? Jeg har vist teflonjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. november 2006 #4452 Del Skrevet 13. november 2006 Hei vennen! Takk for titten på fredag! Henrik er jo berre heilt fantastisk nydelig då!!!!! Håper du har ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. november 2006 #4453 Del Skrevet 14. november 2006 Koser dere dere, du og den skjønne Småtten, hjemme alene? Sover fortsatt greit om natta, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4454 Del Skrevet 14. november 2006 Eg er innom ein snartur, men vanskelig å skriva noko særleg md Småtten i armane, så det får bli med denne korte meldinga... til besøkande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. november 2006 #4455 Del Skrevet 14. november 2006 Innom og følger med på ditt nye liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4456 Del Skrevet 14. november 2006 No kjem snart Malama og forloveden p besøk her. Me gler oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. november 2006 #4457 Del Skrevet 14. november 2006 Gøy med besøk!!! Er det noko spesielt dokke ønske dokke eller treng til småtten, forresten...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. november 2006 #4458 Del Skrevet 15. november 2006 Det var kjempekoselig å besøke dere, og Småtten var minst like sjarmerende i virkeligheten som på bilde, selv om han trivdes best når han ble holdt av noen han kjenner da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 15. november 2006 #4459 Del Skrevet 15. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4460 Del Skrevet 16. november 2006 Gøy med besøk!!! Er det noko spesielt dokke ønske dokke eller treng til småtten, forresten...? ← Hmmm.. *høyre med mannen* Han seier "en bil," men det er vel litt i dyraste laget. Nei, eg veit ikkje heilt kva me treng, eg. Men me treng ikkje klede i str 62. Har så masse i den str så me kjem nok ikkje til å rekka å få brukt alt utan å bytte antrekk eit par-tre gongar for dagen.. Det var kjempekoselig å besøke dere, og Småtten var minst like sjarmerende i virkeligheten som på bilde, selv om han trivdes best når han ble holdt av noen han kjenner da... ← Veldig kos å ha dåke på besøk! Skal legge inn bilda i morgon, så sender eg dei til deg. Vil du ha dei på mail eller på pm? Viss du vil ha dei på mail kan du sende meg adressa di på pm då? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg