Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja... det er jo stygt å si at vi er glade for at det er vondt da, men du var jo strengt tatt klar over det at å få ut en baby, tross alt normalt sett vil gjøre litt vondt grunnet forskjell i størrelse på "baby inn" og "baby ut", ikke sant?

Det er nemlig bra at det er vondt, for det betyr at småtten er på vei ut, og det vil vi jo.

Selv om jeg selvsagt håper det ikke blir for ille, og at det blir en grei fødsel da. Håper virkelig det.

Dette er spennende greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..stakkars.. :kose::klem:

Håper det går fort og greitt!!

Og snart er det din tur til å få vondt... "gleder" du deg ikke, når Linn3c skriver VONDT! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snart er det din tur til å få vondt... "gleder" du deg ikke, når Linn3c skriver VONDT! ?

Jeg grugleder meg!! :overrasket::grine::ler:

Gleder meg til ETTERPÅ...... :sjarmor:

Må gjennom det vonde uansett... så likegreitt at det skjer før enn siden! :)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok rett i.

for meg er det mer slik: Akkurat nå er jeg veldg gla det ikke er MEG som skal presse ut en baby der nede. Men ETTERPÅ, da kommer jeg til å være misunnelig, siden da får de ha en sånn deeeeilig liten baby, og jeg elsker jo babyer da.

Men der er vel en sammenheng, de som presser den ut får lov til å beholde den etterpå... (pluss pappa'n, som slett ikke må presse ut noen ting, DET er urettferdig det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok rett i.

for meg er det mer slik: Akkurat nå er jeg veldg gla det ikke er MEG som skal presse ut en baby der nede. Men ETTERPÅ, da kommer jeg til å være misunnelig, siden da får de ha en sånn deeeeilig liten baby, og jeg elsker jo babyer da.

Men der er vel en sammenheng, de som presser den ut får lov til å beholde den etterpå... (pluss pappa'n, som slett ikke må presse ut noen ting, DET er urettferdig det...)

Jeg leste hva Burpen skrev, om det med fødsel..hjalp litt!

At man ikke psyker seg selv ned.

Tusen har født før, så jeg bør jo klare det.. men gleder meg ikke...

Og håper det går KJAPT!

Ja, det er urettferdig at mannfolka slipper! :grine:

De er ikke skapt for å tåle sånne smerter--- :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, tusen på tusen har gjort det før.

Min trøst er at de fleste faktsik gjør det mer enn en gang også!

Jeg mener, hadde det vært HEEEEEEEEELT forferdelig, og ikke "verd det", så hadde vel folk felst bare fått et barn? Ettersom de fleste får flere, så stoler jeg på at det ikke kan vær en umulig oppgave, og at det sikkert stemmer det de sier om at du "glemmer det" når de legger baby'n på magen.

Det skal jeg fortsette å trøste meg med.

Og enn så lenge heller nyte den luksusen det er å kunne BESØKE babyer, låne dem, og kose med dem. Og gi dem tilbake.

(Men ja, jeg er nok litt misunnelig. Det er ikke aktuelt for oss på det nåværende tidspunkt, men ja... litt misunnelig er jeg nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med fødselen. Er en helt ubeskrivelig opplevelse, håper du og mannen får en flott fødsel sammen!

((((((((((((((((((((godevibber))))))))))))))))))

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Linn3c!!!

Håper alt går kjapt og at dere snaaaart har Småtten i armene!!

Stoooor :klem: til deg og mannen i dag! Stå på begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok rett i.

Vel, det der er vel strengt tatt ikke helt sant, NOE har han også presset ut, men jeg tviler på at han syns det gjorde vondt.... :ler:

Jeg må si jeg er misunnelig på vondtene dine jge nå Linn3c! Jeg vil også ha babyen min her snart!!! Masse lykke til!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har du vel sånnsett rett i. :ler:

Uansett synes jeg det erkjempespennende å tenke på at Linn3c snart får møte babyen sin! Se hvem han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne sammenhengen så er vel VONDT bare bra. :sjarmor:

Håper som sagt at du får en fin fødselsopplevelse og masse lykke til. Nå er det ikke lenge igjen til du får sønnen din i armene dine. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, spennende, spennende!! :hoppe:

Tenk at du snart er mamma! Det var litt av en nyhet å få etter to kjedelige juss.timer på skolen! :sjarmor:

Masse lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heime igjen etter ein tur på sjukehuset.

Riene forsvann som dogg for sola med ein gong me trakka innforbi døra der oppe. Irriterande. For med ein gong eg sette meg i bilen igjen var dei tilbake.. :klø:

Hadde 1 cm opning og det var enno veldig tidleg, så me vart anbefalte å reise heimatt. Greit det når me har såpass kort veg. Så no har eg teke Paracet for smertene, jordmora sa at det var greit. Mannen står på kjøkkenet og lagar lunsj til oss, og så skal eg prøva å få meg litt søvn etterpå. Det kan bli ei lang natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...