Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #3701 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. oktober 2006 #3702 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg synes også dette er spennende! Tenk, Linn3c...snart er du og gubbelars foreldre til et nydelig lite nurk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #3703 Del Skrevet 15. oktober 2006 litt til! Gjett om eg kjem til ha ha lyd på telefonen min på nettene framover!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3704 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så kjekt at ein så liten ting gjorde så mange så glade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. oktober 2006 #3705 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vi er jo så veldig spente. Er rart at jeg kan være så spent over svangerskapet til en jeg ikke har møtt. Møtte deg nesten da på KG bryllupstreff, men så kunne du ikke komme. Men vi fikk sett i albumene dine da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2006 #3706 Del Skrevet 16. oktober 2006 *hopper med resten av gjengen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3707 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det var koselege ord, Saeria! Det slo meg plutseleg at me burde jo så absolutt hatt oss eit Bergenstreff! Sånn heilt utan at det er nødvendig å vera anten kommande brud eller gravid, sjølv om nokon er det likevel.. Så kos å sjå deg også, Sniglå! Eg trur jammen eg skal laga ein treff-tråd på "personlige meldinger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3708 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Sånn! Bergenstreff! Endret 16. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. oktober 2006 #3709 Del Skrevet 16. oktober 2006 Treff ja... kanskje det. Har vært på ett en gang for lenge siden, og det var jo kjekt, men det avhenger helt av hva slags treff det blir da. Men jeg må si at jeg er imponert, at du organsierer i vei når du går omkring dagsventende. Så spennende, når småtten kommer ut og hilser på. Hvordan er det med denne uka? Vi kunne prøvd å fått en tur på Cleopatra om du orker. (ikke onsdag, jeg vet, og ikke "en dag du føder" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3710 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, men då har du veka mi, Malama. Onsdag er opptatt og "den dagen eg føder"- er opptatt.. Og ang. trefforganisering, eg har jo ikkje anna å ta meg til i ventetida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. oktober 2006 #3711 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er bare det at de ter ikke så lett for meg å vite når den er "dewn dagen du føder", og du er vel strengt tatt litt opptatt et par dager etterpå også Men vi finner nok ut av noe, jeg skal høre med Cleopatra jeg når det passer, og be dem finne en dag du ikke føder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 16. oktober 2006 #3712 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nå begynner det jo virkelig å nærme seg her Jeg skal følge spent med i dagene fremover. Takk for svar om bunad forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3713 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, det er jo der problemet ligg Malama. Eg veit nemleg ikkje kva dag det er sjølv heller.. Men no er alt klart for baby her heime, så for min del kan han berre komma. Er kanskje enklare å enten ta han med på kjolejakt, eller late han og pappa'n vera heime åleine ein time og tre enn å ha han med inne i magen heile tida? Ninen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. oktober 2006 #3714 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, hvem vet, vet ikke hvor godt pappa'n takler å være hjemme alene med småtten jeg. Men han kan da vel sikekrt få lov til å være med også? Jeg mener, for MIN del gjør det ikke noe om småtten "ser meg i kjolen" før den store dagen i alle fall, og butikkene må da vel ha plass til en småtting som sover i vogna si? (ehh, i min verden sover småttinger i vogna si, men om småtten er våken og krever masse oppmerksomhet og du er utslitt.... så er det kanskje like greit om dere begge er hjemme... Jaja, jeg har nå sendt en mail til celopatra og hørt om de har ledig tid noe denne uken, ikke onsdag, etter tre... Ikke fått svar (det er bare så mye lettere for meg å sende en mail enn å ringe, siden jeg sitter på jobb og stresser, men telefonen ville gitt meg kjappere svar da, jeg bare foretrekker å slippe denslags telefoner fra jobb) I dag tror jeg at jeg må jobbe litt utover for å bli ferdi (var så usannsynlig lite effektiv i morges, dumme meg, men jeg var TRØTT) men det skal nok bli mer kjolejakt. Merker dog at hodet mitt fokuserer litt mye på sincerity-merket... Det er ikke bra, og jeg bør kurere det for å se på andre kjoler med et åpent sinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #3715 Del Skrevet 16. oktober 2006 Innom å sjekker ståa! NÅ KAN DET BLI BABY NÅR SOM HELST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3716 Del Skrevet 16. oktober 2006 Joda, Malama, pappa'n kjem til å klara det der heilt fint. Men sjølvsagt kan pjokken vera med også. Er litt usikker på om Cleopatra er den riktige plassen for oss då. Har sett litt på kjolane på nettsida deira, og det er vel berre det eine merket der eg trur du kjem til å lika.. Menmen. Det er ein svær butikk, og veldig kjekt å gå der Kverula: Ja, litt småskremmande, ja! Men me gler oss masse no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. oktober 2006 #3717 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, jeg har glodd på de sidene der jeg også, og det er på langt nær alle merkene jeg kommer til å like nei... Men kjekt å gå innom der likevel, i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3718 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt småmurringar i rygg og mage i kveld. Har nett gått tur for å sjå om det vart meir, men det held seg ganske stabilt. Kjennest ut som det plar rett før mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2006 #3719 Del Skrevet 16. oktober 2006 *prøver å puste, prøver å holde meg rolig* Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3720 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hihi. Artig å oppdatera, er jo så mange som syns det er spennande i lag med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg