Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 #2661 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei du... Deilig at en del av pakkinga er unna gjort! Også må jeg litt for den fine magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #2662 Del Skrevet 13. juli 2006 Sinnsjukt trøtt og sliten etter gåing på nattåpent no! Vondt i magen og i bekkenet. Ikkje lurt, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2006 #2663 Del Skrevet 13. juli 2006 Kynnere? Det får jeg med en gang jeg går rundt i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #2664 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei på deg Havfrua! Har prøvd å leite litt, men kan ikkje finne noka dagbok for deg.. Stemmer det, eller er eg dårleg å leite? ← Jeg har ikke noe dagbok på KG for tiden....har en liten pause for tiden. Får se om jeg starter en ny her etterhvert...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2665 Del Skrevet 14. juli 2006 Kynnere? Det får jeg med en gang jeg går rundt i allefall! ← Ja, det MÅ ha vore det. Akkurat som gnagsår på innsida av magen i området rundt magesekken. Det var vondt altså! Jeg har ikke noe dagbok på KG for tiden....har en liten pause for tiden. Får se om jeg starter en ny her etterhvert...... ← Aaaah.. I see! *********************************** No skal mannen køyrast på jobb, så har eg bilen i dag. Skal levera nokre bøker på biblioteket, og kjøpa meg nye vitaminar. Og sånn Gaviscon. Men det er vel alt eg treng bilen til, for eg orkar ikkje nokon trakking i dag, altså! Ha ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2666 Del Skrevet 14. juli 2006 Mannen er på jobb, og eg er innom her ein liiiiten runde. Men i dag skal eg _ikkje_ sitja lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2006 #2667 Del Skrevet 14. juli 2006 *klem* *blåse på magen til Linn3c* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2668 Del Skrevet 14. juli 2006 *kose på lunacia-vennen* Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2669 Del Skrevet 14. juli 2006 Særs tiltakslaus i dag. Men har pakka ein kasse. Det er ein meir enn i går. Er trøytt også.. Skjønnar ikkje kor all denne trøttheten kjem frå.. Men eg får vel berre fortsetta pakkinga, så går det kanskje over av seg sjølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. juli 2006 #2670 Del Skrevet 14. juli 2006 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 14. juli 2006 #2671 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2672 Del Skrevet 14. juli 2006 til sniglå og septima! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2006 #2673 Del Skrevet 14. juli 2006 Tror det er ganske vanlig å være trøtt når man har et vesen i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juli 2006 #2674 Del Skrevet 14. juli 2006 jepp det er nok vanlig å være trøtt ja! Kjenner til det å være tiltaksløs også! Må lage meg liste jeg om jeg skal komme meg igjennom alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2675 Del Skrevet 14. juli 2006 Ååå, liste! Det var lurt! Trur eg skal innføre liste neste veke! *klem* og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2676 Del Skrevet 14. juli 2006 Urk, held på å pakke ned cd'ar. Tenkte å rydde i dei med det same, sånn at eg ikkje tar med tomme cover og slikt. Så då tok eg utav cdane som var i feil cover og la rett cd i rett cover. Men problemet er jo at no har eg ein haug med cdar utan cover og ein haug cover utan cd... What to do? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2006 #2677 Del Skrevet 14. juli 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2678 Del Skrevet 14. juli 2006 Mmmmm! Har sove litt no, eller egentlig ganske masse. Men det gjorde kjempegodt! Har vore med broren min i dag, han har henta nøklar til den nye leiligheten. Så me, eg og mannen i lag med bror min, var innom der og sjekka tilstanden og det såg bra ut, så då har han overtatt den! Me visste ikkje om han skulle overta fjernsynet til den førre eigaren, men då me såg at det ikkje var i leiligheten vart det ein fjernsynssjåppingtur på oss i tillegg. Og sidan me var på Nordås likevel, stakk me innom Reflex babyutstyr. Å du milde babyhimmel! Der var det jammen masse flott! Så i morgon vert det broreflytting, og mest sannsynligvis ein IKEAtur. Eg kan jo ikkje kjøpa noko til oss enno, det får me ta i august/september, men skal hjelpa brodern å finna fornuftige ting han kan ha i leiligheten sin. Håpar verkeleg at det er lettare å gå der i morgon enn det var i byen i går og på Nordås i dag. Har hat masse kynnarar i dag også, måtte berre setja meg ned i den eine butikken, for det var så plagsomt.. Menmen, eg kan jo ikkje sperra meg inne sjølv om eg er gravid heller. Det er jo normalt med kynnarar, ikkje sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2679 Del Skrevet 14. juli 2006 God helg til deg også Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #2680 Del Skrevet 14. juli 2006 Å du milde babyhimmel! Fantastisk uttrykk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg