Gå til innhold

Føler meg småekkel og kvalm. Jente 21


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 21 år.

Har hatt sex med 4 stk, og føler meg utrolig kvalm... 1 var en kjæreste(vi var sammen i 1 år), og 3 stk var ONS. To av de henger i samme vennegjeng, og kjenner hverandre litt. :forvirret:
Kanskje det er det som får meg til å føle meg så ekkel, med tanke på at de kjenner hverandre og vet om meg. Hadde sex for første gang når jeg var 16.

Noen flere som har det sånn? Vet ikke hvordan jeg skal få det bort, føler meg rett og slett kvalm og ekkel.



Anonymous poster hash: c3e75...e1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det også sånn etter ONS. Jeg kutta det helt ut og følte meg mye bedre etter en stund. Du kunne kanskje også tenkt litt over hvorfor du har ONS og hva det egentlig gir deg?

Jeg syns ONS er bare tull og skjønner ikke hvorfor folk orker eller tør å ligge med ukjente.



Anonymous poster hash: d6f25...3f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som lærdom?
Altså, jeg regner med at det var noe du gjorde der og da fordi du hadde lyst - og ja, konsekvenser (tanker) rundt valget kommer i ettertid.

Så ta det som lærdom. Kanskje ONS ikke er noe for deg?
Hvis du føler deg kvalm/ekkel fordi du har hatt deg med for "mange", så tenker du helt feil. Det er mange som angrer på ONS og det høres ut som om du gjør det. Bare ikke tenk sånn. Gjort er gjort, lær av det og gå videre ;)



Anonymous poster hash: 1126f...3ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis hengt med religiøse mennesker eller pripne jenter med hodet fullt av fordommer og kritikk mot jenter? (Typ man er hore, løs, billig, ludder, lav selvrespekt osv osv fordi man har sex og nyter det)

Ofte føler man seg i hvert fall ikke så bra etter å ha vært med slike jenter, eller latt seg påvirke av slike.

Du har hatt sex med relativt få, og ingenting å skamme deg over. Hadde vært verre hvis du hadde hatt sex med så mange at du ikke husker antallet, da kan vi kanskje snakke om problemer...

Likevel er jeg klar over at det likevel er et problem fordi du ser på det som et problem. Mitt råd: Hold deg unna pripne bedrevitere som er "bedre" enn alle andre. Hvis 4 sexpartnere er mye for en 21 åring, har misforstått livet og verden. Jesus. Det er faktisk mer normalt i dagens samfunn å ha sex med 2-6 enn ikke hatt sex i det hele tatt. Du er virkelig laaaaangt innenfor normalen, og har virkelig ingenting å føle skam, kvalme eller ekkel. Selv om (jeg gjentar meg selv) det er vanskelig, fordi det er akkurat det du føler nå.

Likevel hjelper det å høre at det er fullstendig normalt og sosialt akseptert, og du har ingenting å bekymre deg for. Håper du får sove godt i natt og at følelsen av å være ekkel og kvalm blir borte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn etter ONS. Jeg kutta det helt ut og følte meg mye bedre etter en stund. Du kunne kanskje også tenkt litt over hvorfor du har ONS og hva det egentlig gir deg?

Jeg syns ONS er bare tull og skjønner ikke hvorfor folk orker eller tør å ligge med ukjente.

Anonymous poster hash: d6f25...3f6

Det er jeg faktisk enig i. Ikke alle klarer ha ONS, og er typen til det. Noen ser sporten i det, mens andre foretrekker sex med noen man elsker. Fordi det er privat, viktig og intimt. Noe mange helst vil dele med noen spesielle, for å gjøre det mer spesielt. Har selv hatt ONS jeg angrer på, er heller ikke personen som trives med det.

Viktig å reflektere rundt det også som du sier, og se konsekvensen av det. Altså; ikke utsett deg for det igjen hvis du sitter igjen med slike tanker i ettertid. Sex skal føles godt, riktig og man skal sitte igjen med en god følelse i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du føler med andre ord skam for å ha hatt ONS. Hva synes du er galt med ONS?

/ts

Ja, tror det er der det ligger.. Jeg vet ikke, jeg føler meg bare ekkel. Tanken på at de to er venner, og at de vet om hverandre gjør meg kvalm.. Som om jeg ikke har noe krav i det hele tatt. De to første onsene tror jeg bare var en slags rebound der jeg ikke tenkte klart etter han jeg var kjæreste med. Etter det føler jeg bare at folk ser på meg som billig.

Har fått noen meldinger der noen fra samme sted som meg har skrevet "Ole" vil pule deg" osv. Til og med en fra kompisen til en av de at jeg ikke var noe konemateriale. 4 stk er ikke mye i det hele tatt, men når folk sier det på den måten så føler jeg meg så kvalm, selv om jeg bare lo det bort.

Det er forsåvidt lenge siden(over 1 år siden), og alikevel tenker jeg på det. (Har ikke ligget med noen på over 1 år).

Dette var et svar til hele tråden, sånn at du ikke tror du må komme med et svar på alt dette.

Anonymous poster hash: c3e75...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis hengt med religiøse mennesker eller pripne jenter med hodet fullt av fordommer og kritikk mot jenter? (Typ man er hore, løs, billig, ludder, lav selvrespekt osv osv fordi man har sex og nyter det)

Ofte føler man seg i hvert fall ikke så bra etter å ha vært med slike jenter, eller latt seg påvirke av slike.

Du har hatt sex med relativt få, og ingenting å skamme deg over. Hadde vært verre hvis du hadde hatt sex med så mange at du ikke husker antallet, da kan vi kanskje snakke om problemer...

Likevel er jeg klar over at det likevel er et problem fordi du ser på det som et problem. Mitt råd: Hold deg unna pripne bedrevitere som er "bedre" enn alle andre. Hvis 4 sexpartnere er mye for en 21 åring, har misforstått livet og verden. Jesus. Det er faktisk mer normalt i dagens samfunn å ha sex med 2-6 enn ikke hatt sex i det hele tatt. Du er virkelig laaaaangt innenfor normalen, og har virkelig ingenting å føle skam, kvalme eller ekkel. Selv om (jeg gjentar meg selv) det er vanskelig, fordi det er akkurat det du føler nå.

Likevel hjelper det å høre at det er fullstendig normalt og sosialt akseptert, og du har ingenting å bekymre deg for. Håper du får sove godt i natt og at følelsen av å være ekkel og kvalm blir borte.

Takk for et veldig fint svar. :hug: Skal tenke gjennom det du skrev..

Anonymous poster hash: c3e75...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...