Gå til innhold

Dama har hatt trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Piss, editen min kom ikke med. Det SKULLE stå, dersom det ikke var noe som er "allment regnet som galt, så som pedofili, mord eller lignende"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Piss, editen min kom ikke med. Det SKULLE stå, dersom det ikke var noe som er "allment regnet som galt, så som pedofili, mord eller lignende"

Men da går grensen din på disse tingene. Det er ikke noe galt i å ha andre grenser, utover at man selv minsker antallet potensielle partnere.

Skrevet

Hva med prostitusjon, sett at kvinnen ikke var en del av noe menneskesmugling og gjorde det helt frivillig?

Anonymous poster hash: 8c498...ef6

Skrevet

Uttrykte meg sikkert dårlig, med eller uten edit.

Det jeg ikke forstår her, er at et par elsker hverandre, snakker tidligere seksuelle erfaringer, sannsynligvis i en god setting, siden de elsker hverandre. Så finner han ut at hun har mer seksuell erfaring enn henne, og at hun har hatt sex med to menn samtidig. Og da endrer følelsene sine seg momentant?

Skal vi tro henne, og det kan vi jo, så er dette et engangstilfelle i fylla. Det betyr ikke at hun har som legning å pule to menn hver gang hun har sex. TS sier at han har hatt mye ONS og venninnesex. Vet kjæresten det? Syns hun det er greit å treffe venninner av ham som han har hatt sex med? Er hun raus nok til å la det passere, selv om hun ikke liker det? Dog sier TS at han ikke har lyst at familien hans skal treffe henne lenger....

Jeg har, selv om jeg ikke har ønkset det, fått vite seksuelle detaljer av partnere. Som regel fordi de har angret på noe de har gjort, og ønsket å få det sagt, fordi de har vært engstelige for at jeg skal reagere. Jeg har ikke brydd meg en kald vaffel. Nå er nå, da var da, og så lenge det ikke handler om et grunnleggende forkvaklet menneskesyn, eller et fullstendig pervertert syn på sex, så fortsår jeg ikke hva slags påvirkning det skal ha på oss nå.

• Liker 1
Skrevet

Hva med prostitusjon, sett at kvinnen ikke var en del av noe menneskesmugling og gjorde det helt frivillig?

Hva er spørsmålet?

Skrevet

Hva er spørsmålet?

Får du endret syn på kjæresten din hvis du får vite at han har en fortid med mange prostituerte?

Skrevet

Får du endret syn på kjæresten din hvis du får vite at han har en fortid med mange prostituerte?

Det har han ikke.

Skrevet

Uttrykte meg sikkert dårlig, med eller uten edit.

Det jeg ikke forstår her, er at et par elsker hverandre, snakker tidligere seksuelle erfaringer, sannsynligvis i en god setting, siden de elsker hverandre. Så finner han ut at hun har mer seksuell erfaring enn henne, og at hun har hatt sex med to menn samtidig. Og da endrer følelsene sine seg momentant?

Skal vi tro henne, og det kan vi jo, så er dette et engangstilfelle i fylla. Det betyr ikke at hun har som legning å pule to menn hver gang hun har sex. TS sier at han har hatt mye ONS og venninnesex. Vet kjæresten det? Syns hun det er greit å treffe venninner av ham som han har hatt sex med? Er hun raus nok til å la det passere, selv om hun ikke liker det? Dog sier TS at han ikke har lyst at familien hans skal treffe henne lenger....

Jeg har, selv om jeg ikke har ønkset det, fått vite seksuelle detaljer av partnere. Som regel fordi de har angret på noe de har gjort, og ønsket å få det sagt, fordi de har vært engstelige for at jeg skal reagere. Jeg har ikke brydd meg en kald vaffel. Nå er nå, da var da, og så lenge det ikke handler om et grunnleggende forkvaklet menneskesyn, eller et fullstendig pervertert syn på sex, så fortsår jeg ikke hva slags påvirkning det skal ha på oss nå.

Du virker å ha en svak empati-evne. Og det er greit. Men innse at andre har andre grenser enn deg selv. Det jeg har uthevet her, kan være svært så subjektivt. Jeg personlig ville ikke latt et forhold knekke pga. trekant, men jeg forstår følelsene han har.

Skrevet

Det har han ikke.

Så vanskelig du skulle være da :P

Men hvis han hadde det, hadde du endret syn på han etter det?

Skrevet

Svært så opptatt du er av empati om dagene, Tidus? Har du just tatt en sånn test? :fnise:

Min empati er godt utviklet, takk. Nettopp derfor vil mine følelser for et annet menneske, trumfe en eventuell sexuell mishap i fortiden.

Jeg snakker om EN (som er det denne tråden handler om) og noe som ikke er straffbart (noe denne tråden handler om) og som jeg ville syns var vanskelig å takle. (som denne tråden handler om) I et forhold hvor jeg elsket partner, ville jeg latt en slik hendelse i fortiden passere. Noe jeg også har gjort.

• Liker 2
Skrevet

Så vanskelig du skulle være da :P

Men hvis han hadde det, hadde du endret syn på han etter det?

Jaja, selvsagt skal man være litt vrang. :nigo: Vil bare vite hva jeg svarer på...

Dersom jeg elsket ham, og vi hadde et godt stabilt og trygt forhold, ville ikke en hendelse med prostitusjon i fortiden hans avslutte forholdet vårt, nei. Hadde jeg syns det var vanskelig, ja. Hadde jeg forsøkt å forstå det, ja.

Skrevet

Svært så opptatt du er av empati om dagene, Tidus? Har du just tatt en sånn test? :fnise:

Min empati er godt utviklet, takk. Nettopp derfor vil mine følelser for et annet menneske, trumfe en eventuell sexuell mishap i fortiden.

Jeg snakker om EN (som er det denne tråden handler om) og noe som ikke er straffbart (noe denne tråden handler om) og som jeg ville syns var vanskelig å takle. (som denne tråden handler om) I et forhold hvor jeg elsket partner, ville jeg latt en slik hendelse i fortiden passere. Noe jeg også har gjort.

"Empati (fra gammelgresk, empatheia) er evnen til å sette seg inn i andres følelsesliv"

- Du har jo tydeligvis ikke evne til å sette deg inn i TS sitt følelsesliv, siden du ikke forstår hvorfor han føler slik han gjør?

Skrevet

Etter hva jeg hører blant folk ute og hva jeg leser på internett, er de fleste av oss dobbelmoralske når det kommer til trekant. De fleste kunne tenke seg KKM som mann, eller MMK som kvinne, men ikke omvendt.

Fra praktiske erfaringer stemmer ikke dette. Dette er en myte som sitter fordi den virker så naturlig. De fleste par vi møter, ønsker KKM, og det kommer gjerne fordi jenta ønsker prøve jentesex i trygge omgivelser.

Og ønsket om MKM blir ofte LAGT på kvinnen fordi homosexuelle handlinger er relativt tabu, så man flagger det som "Kvinne i midten" for å hindre misforståelse

Skrevet

Tidus, jeg vet hva empati betyr, takk. Jeg har satt meg inn i TS situasjon, og jeg forstår ikke problemet. Det er ikke mangel på empati. Nå handler heller ikke denne tråden om empati, men om at dama til TS har hatt EN seksuell mishap. EN.

• Liker 2
Skrevet

Tidus, jeg vet hva empati betyr, takk. Jeg har satt meg inn i TS situasjon, og jeg forstår ikke problemet. Det er ikke mangel på empati. Nå handler heller ikke denne tråden om empati, men om at dama til TS har hatt EN seksuell mishap. EN.

Det handler ikke om å sette seg i situasjonen. Det handler om å føle på det han føler. Du forstår ikke følelsene han har. Hvis du gjorde det, så ville du forstått problemet. Det er mangel på empati.

Skrevet

Jaja, selvsagt skal man være litt vrang. :nigo: Vil bare vite hva jeg svarer på...

Dersom jeg elsket ham, og vi hadde et godt stabilt og trygt forhold, ville ikke en hendelse med prostitusjon i fortiden hans avslutte forholdet vårt, nei. Hadde jeg syns det var vanskelig, ja. Hadde jeg forsøkt å forstå det, ja.

Hehe :P

Men kan du forstå at noen kvinner endrer synet sitt på deres menn hvis de finner ut en slik historie med prostitusjon da?

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke behovet for å ta ett prinsipp og blåse det fullstendig ut av proposjoner. Alt med måte.

Skrevet

Hehe :P

Men kan du forstå at noen kvinner endrer synet sitt på deres menn hvis de finner ut en slik historie med prostitusjon da?

Det kommer an på så utrolig mye, syns jeg. Når, hva, hvorfor, hvordan, bakgrunn, alder, endring i liv siden da.

Basert på opplysningene fra TS, så kan jeg forstå at det er kjipt å finne ut noe man ikke trodde og var uforberedt på. Men jeg forstår ikke at det er nok til å endre kjærlighet. Basert på dette tilfellet og denne kjærligheten. Man elsker noen på tross av, og betingelsesløs. Det er selve definisjonen på kjærlighet.

Skrevet

Begging the question. Det er ikke innlysende all den tid det ikke er en objektiv sannhet at kvinner som har hatt trekant mangler selvrespekt. Det er din subjektive oppfatning. Nesten alle menn menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs, det fordi det altid vil være andre som anser enhver gitt kvinne som løs.

At man er løs, billig eller mangler selvrespekt bare fordi man har hatt en trekant er noe du innbiller deg. Enkelt og greit.

Det er innlysende. At du føler deg truffet endrer ikke det faktum. Enhver kvinne som blir pult av to menn samtidig er løs. Hun er et felleshull for flere menn. Du kan jo innbille deg at en slik kvinne fremdeles fortjener respekt og bli vurdert som kjærestematerial, men ingen mann med alternativer vil godta dette. Gitt at han ikke tenner på å nedverdige dama si...

• Liker 1
Skrevet

Da regner jeg med at du tenker det samme om menn som har trekant med to kvinner? At det også er sykt ekkelt og uakseptabelt? Du burde vel heller referere til at det å ha trekant er ille, ikke bare det at kvinner har det.

Anonymous poster hash: d6bbf...af0

Nope. To kvinner og én mann er noe helt annet. Det er en vakker og estetisk vakkert. To menn og én kvinne er bare brutalt og nedverdigende for kvinnen. Det er kun mentalt ustabile kvinner som lar seg bruke på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...