Gå til innhold

Dama har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, leste du i det hele tatt hva jeg skrev?

Du skriver at denne problemstillingen "minner litt om rasisten som finner ut at kjæresten har fremmedkulturelle aner", og jeg sier at dette ikke er sammenlignbart, ettersom et fornuftig og moderne menneske ikke tenker på rase i valg av partner, mens seksuell historie i ulik grad kan være relevant for alle verdens mennesker, noe du indirekte påsto at den ikke er.

Edit: Uansett en avsporing. Jeg er ferdig med denne tråden, dere andre får gjerne fortsette om dere vil.

Jeg skrev "minner litt om", ikke "er som". Jeg nevnte det fordi det minner meg om denne situasjonen, altså at informasjon uten faktisk betydning kommer fram og skaper problemer fordi den ene parten innehar en irrasjonell fordom. Antageligvis vil du (du er TS?) etter å ha tenkt deg om litt innse hvor tullete det er å henge seg opp i noe slikt og legge det bak seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er relevant for ham så er det relevant for ham.

Vel, da har han valget mellom å slå opp eller å innse at problemet ikke eksisterer uten for hans eget hode og ta følgene av det.

Endret av Ms.Mx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev "minner litt om", ikke "er som". Jeg nevnte det fordi det minner meg om denne situasjonen, altså at informasjon uten faktisk betydning kommer fram og skaper problemer fordi den ene parten innehar en irrasjonell fordom. Antageligvis vil du (du er TS?) etter å ha tenkt deg om litt innse hvor tullete det er å henge seg opp i noe slikt og legge det bak seg.

Men forstår du ikke at folk har preferanser? Og at det å si at andre sine preferanser er tullete, er tullete :P

Ts sier faktisk i denne sammenhengen også at han ikke helt kan for at dette skjer. De negative tankene og følelsene oppstår ikke fordi han har lyst at de skal oppstå..

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra med deg fruen ut på byen. Stå for sjekkinga og fortell fruen at ho her blir med på nash og ta det derfra. Med alkehol i kroppen og "alene" gjør de fleste utroligste ting..

Anonymous poster hash: e7e76...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev "minner litt om", ikke "er som". Jeg nevnte det fordi det minner meg om denne situasjonen, altså at informasjon uten faktisk betydning kommer fram og skaper problemer fordi den ene parten innehar en irrasjonell fordom. Antageligvis vil du (du er TS?) etter å ha tenkt deg om litt innse hvor tullete det er å henge seg opp i noe slikt og legge det bak seg.

Du er svært krass, og du tar veldig feil her. Jeg tør vedde på at det finnes bakgrunner og hendelser i fortiden du ikke kunne godtatt, eller følt negativt på fra en partner også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forstår du ikke at folk har preferanser? Og at det å si at andre sine preferanser er tullete, er tullete :P

Ts sier faktisk i denne sammenhengen også at han ikke helt kan for at dette skjer. De negative tankene og følelsene oppstår ikke fordi han har lyst at de skal oppstå..

Men preferansen er da ganske rar i og med at han fant henne helt fortreffelig all den tid han ikke visste om trekanten. Tydeligvis faller hun eller godt inn under TS preferanse.

At TS ikke kan for at han føler som han gjør er i grunnen greit det, men han må gjøre et valg. Han må enten slå opp eller jobbe med seg selv, for fortiden og jenta vil forbli som de er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å shit, Norge er på vei rett vest. Er det virkelig HAN som synes trekant er motbydelig som er den rare parten her, eller HO som har fått to menn i seg i samme stund?

Vi er alle for seksuell frihet og blablabla, men det burde aldri være tvil om motbydeligheten og den billige personligheten som følger med visse handlinger.



Anonymous poster hash: 40069...1d0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har han valget mellom å slå opp eller å innse at problemet ikke eksisterer uten for hans eget hode og ta følgene av det.

Problemet eksisterer langt utenfor hans hode. Det er ikke til å legge skjul på at skilsmisse statistikken, den ekstreme forherligelsen av sex og økende bruk av abort er et stort problem.

Anonymous poster hash: 40069...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shit, Norge er på vei rett vest. Er det virkelig HAN som synes trekant er motbydelig som er den rare parten her, eller HO som har fått to menn i seg i samme stund?

Vi er alle for seksuell frihet og blablabla, men det burde aldri være tvil om motbydeligheten og den billige personligheten som følger med visse handlinger.

Anonymous poster hash: 40069...1d0

Nøyaktig hvorfor er det motbydelig?

Anonymous poster hash: 483e8...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Å shit, Norge er på vei rett vest. Er det virkelig HAN som synes trekant er motbydelig som er den rare parten her, eller HO som har fått to menn i seg i samme stund?

Vi er alle for seksuell frihet og blablabla, men det burde aldri være tvil om motbydeligheten og den billige personligheten som følger med visse handlinger.

Anonymous poster hash: 40069...1d0

Pft. Ta deg en bolle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet eksisterer langt utenfor hans hode. Det er ikke til å legge skjul på at skilsmisse statistikken, den ekstreme forherligelsen av sex og økende bruk av abort er et stort problem.

Anonymous poster hash: 40069...1d0

På hvilken måte eksisterer problemet til TS utenfor hans hodet? Og hva har de andre tingene du nevner med saken å gjøre? Og ikke minst, hvordan skal det du nevner her hjelpe TS med problemet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår egentlig ikke problemet. Du sier at du ikke har noe imot at hun har hatt sex før, men det blir altså et problem om hun ahr hatt to samtidig.

Har du selv hatt trekant? Hvis du fikk sjansen, ville du hatt det? Jeg våger å sette penger på at du ikke ville hatt store problemer med å gå med på slikt.

Gjør det deg da billig? Skal andre da ha rett til å bedømme deg ut fra hva du har gjort seksuelt med andre, mens du ikke hadde noe forholdsforpliktelse?

Her er en temmelig enkel leveregel når det gjelder dine fremtidige kvinner, samt hun du nå bruker tid med;

du har INGENTING med den seksuelle fortiden! Aksepterer du at hun som person er kul og grei nok til at du a) kan ligge med henne fast og dermed b) være sammen med henne, så har hennes seksuelle fortid null med deg å gjøre. Den tilhører faktisk henne, og de hun har vært sammen med i de gitte øyeblikkene og situasjonene. Så enkelt er det.

Den holdningen du viser i det du sier selv er både barnslig og særdeles egoistisk. Jeg kjøper ikke de pene ordene om at du aksepterer ditt og datt, for i neste settning forteller du det stikk motsatte. Jeg kjøper derimot, gjerne på kreditt, at du vet hvordan ting skal sies og hvordan du ønsker å selv bli oppfattet.

Strengt tatt synes jeg du burde være glad for at hun har en seksuelt aktiv fortid, at du ikke er i stand til å se at dette til syvende og sist faktisk går i din favør er faktisk veldig trist. For din egen del.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke de pene ordene om at du aksepterer ditt og datt, for i neste settning forteller du det stikk motsatte.

Feil.

Alt jeg har skrevet i denne tråden har vært genuint og ekte, jeg gidder ikke bekymre meg om hva folk tenker om meg på et forum hvor jeg er anonym.

Med mindre du har det som utgangspunkt før du skal diskutere ser jeg ikke noe poeng i å bruke tid på deg. "Du tar feil fordi jeg tror du lyver" er ikke noe godt argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men preferansen er da ganske rar i og med at han fant henne helt fortreffelig all den tid han ikke visste om trekanten. Tydeligvis faller hun eller godt inn under TS preferanse.

At TS ikke kan for at han føler som han gjør er i grunnen greit det, men han må gjøre et valg. Han må enten slå opp eller jobbe med seg selv, for fortiden og jenta vil forbli som de er.

Du kan godt synes en preferanse er rar, men det gjør den ikke mindre virkelig for den personen som har den..

Hun faller jo ikke inn under hans preferanse hvis det å ha hatt trekant med noen er en dealbreaker for han. Grunnen til at hun har falt inn under preferansen tidligere er jo fordi han ikke har visst om det. Ergo, det bilde/inntrykket han har dannet seg om henne har ikke vært riktig, og har nå endret seg. Noe som kan forklare hvorfor han reagerer som han gjør (sier ikke at nødvendigvis er det jeg tenker her er riktig :P, men det er en ide i alle fall).

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil.

Alt jeg har skrevet i denne tråden har vært genuint og ekte, jeg gidder ikke bekymre meg om hva folk tenker om meg på et forum hvor jeg er anonym.

Med mindre du har det som utgangspunkt før du skal diskutere ser jeg ikke noe poeng i å bruke tid på deg. "Du tar feil fordi jeg tror du lyver" er ikke noe godt argument.

Jeg forteller hvordan jeg oppfatter deg. Det synes også på måten du forsvarer deg senere. Jeg tar ikke feil når jeg beskriver hvordan jeg oppfatter noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shit, Norge er på vei rett vest. Er det virkelig HAN som synes trekant er motbydelig som er den rare parten her, eller HO som har fått to menn i seg i samme stund?

Vi er alle for seksuell frihet og blablabla, men det burde aldri være tvil om motbydeligheten og den billige personligheten som følger med visse handlinger.

Anonymous poster hash: 40069...1d0

En pikk i hvert hull er en moderne kvinne. Visstnok.

Er det rart norske kvinner har dårlig rykte? Skammer meg.

Anonymous poster hash: 01940...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du høres barnslig ut.

Anonymous poster hash: fdb79...582

Barnslig fordi han reagerer på en måte man ikke kan velge?

Sikkert ganske spot on. Om du var i situasjonen til dama mi, ville du ha foretrukket at jeg prøvde å prate med deg for å løse det, eller at jeg skulle ha prøvd å glemme det?

Vet at om en gutt hadde hatt problem med min fortid så hadde jeg ønsket at han skulle sagt det til meg, istedet for at det skulle murre i bakgrunnen og at han skulle tenke at jeg var ekkel og vurdere å slå opp osv. Jeg forstår også egentlig deg, jeg hadde fått samme tankene om min kjæreste hadde hatt trekant, noe min eks sa han faktisk hadde hatt. Jeg var åpen med han om at det plaget meg og at det var turn off. Men det gikk over med tiden. Til slutt så tenkte jeg ikke på det :)

Du må ikke spørre om sånt om du ikke tåler svaret, kjære deg. Med det sagt, så skjønner jeg faktisk at du ikke liker det. Det er bare sånn vi menn er. Tanken på at vår utkårede har stått på alle fire med pikk i to av tre hull samtidig er ikke særlig tiltalende for de fleste av oss.

De jentene jeg går etter er som regel ikke nonner de heller og jeg vet at de har "levd livet", men jeg er ikke så dum at jeg begynner å grave om detaljer jeg ikke har lyst til å høre.

Har det hendt at jeg har spurt om antall partnere? Ja, det har det. Ikke at det er noen vits uansett. Man må i hvert fall uansett trekke fra 2 og gange med 5 for å få rett antall.

Det er egentlig ikke så mye annet å gjøre her enn å prøve å akseptere at det hører fortiden til og var noe som skjedde en gang i fylla. Du kan ikke forandre hverken fortiden eller partneren din og hun har heller ikke noe å be deg om unnskyldning for, så dette er noe du må finne ut av selv og om det er noe du kan leve med.

Jeg holder en knapp på at du kan greie å legge dette fra deg om du virkelig liker henne. Kanskje du kan le av det om noen uker.

Lykke til.

:)

Jeg er også sånn :( Eiesyk kvinne...

Da må hun i det minste være åpen for å ha trekant med deg og en dame også.

Ellers ville jeg reagert på at hun sier hun er "ferdig med den ville tiden" i en alder av 20 år. Jesus. I Paradise-generasjonen så debuterer man med gangbang og må ha behandling for rektumprolaps innen man er 18.

Hahaha. Den var litt morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke feil når jeg beskriver hvordan jeg oppfatter noe.

Du tar ikke feil om din oppfatning, nei, men realiteten kan være en helt annen.

Jeg kan i hvert fall med hånden på hjertet si at jeg ikke har løyet om noe i denne tråden. Hva er det du mener er løgn i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ikke feil om din oppfatning, nei, men realiteten kan være en helt annen.

Jeg kan i hvert fall med hånden på hjertet si at jeg ikke har løyet om noe i denne tråden. Hva er det du mener er løgn i så fall?

Jeg tolker det ikke som løgn, i så fall snakker vi ikke om selvbevisst løgn. jeg tolker det som bortforklaring og pynting. Noe helt annet.

La oss ta et punkt, feks. Hvorfor eksisterer denne tråden? Nøyaktig HVA er det du vil høre? er det for debattens skyld du ønsker det? Det er i så fall en meget interessant vinkling som egentlig er litt kult - å bruke sitt eget - unnskyld ordvalget - litt tafatte ståsted for å se om andre har det likens.

Ut over det ser jeg ikke mye formål, med mindre det er for å høre at forholdet enten ikke har livets rett, eller hvor dum og teit du er, eller hvor dum og teit hun er. Eller en blanding.

Er det frustrasjon? Er det vitebehov? Er det kontrollbehov?

En annen vinkling er jo mulig om hun er bruker her på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt synes en preferanse er rar, men det gjør den ikke mindre virkelig for den personen som har den..

Hun faller jo ikke inn under hans preferanse hvis det å ha hatt trekant med noen er en dealbreaker for han. Grunnen til at hun har falt inn under preferansen tidligere er jo fordi han ikke har visst om det. Ergo, det bilde/inntrykket han har dannet seg om henne har ikke vært riktig, og har nå endret seg. Noe som kan forklare hvorfor han reagerer som han gjør, sier ikke at nødvendigvis er slik :P

Jeg synes preferansen er rar fordi den baserer seg på noe som er fulstendig abstrakt. Preferansen baserer seg ikke på en fysisk atributt men en hendelse, en hendelse han ikke en gang har et negativt syn på (han sa han ikke hadde et negativt syn på venninner som har hatt trekant). Jeg synes absolutt det er berettiget å fortelle folk at de bør jobbe med holdningene sine hvis bidrar med å rasere forholdet. Det spessielt all den tid man ikke en gang er i stand til å rimelig forklare hvorfor man innehar holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...