Gå til innhold

Dama har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har sett forklaringene. Det er brutalt, uestetisk, nedverdigende osv. Det eneste som mangler er å forklare hvorfor akkurat disse adjektivene er berettiget i denne sammenheng.

Å hevde at noe er feil fordi det er galt er en logisk feilsluttning kalt Begging the question.

"Røyking skader helsen fordi det er farlig for kroppen."

Jeg nevnte i alle fall ingen av disse adjektivene i min forklaring. Du er blottet for empati, og det kommer nå tydelig fram at du angriper TS fordi du har en kjæreste som tilfeldigvis var over eller under deg i en slik trekant. Du trenger ikke å forsvare kjæresten din sitt valg. Dere har det nok veldig bra. Men det er fullstendig innenfor å reagere på noens fortid. Det gjør vi alle. Forskjellen er bare "hvor ille" fortiden er før man reagerer. Ingen skal si til noen andre hva de BØR reagere på eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koker ikke dette egentlig ned til hvilke holdninger man har til sex?

- For noen er det en dealbreaker om de får vite at kjæresten har hatt mange partnere

- For noen er det en dealbreaker om de får vite at kjæersten har hatt trekant

- For noen er det en dealbreaker om de får vite at kjæresten har kjøpt sex

Ingen av delene er vel rasjonelle, eller?

Jeg mistenker at en del av kvinnene som har svart her sikkert har sine "dealbreakere" overfor en partner, men det har visst ikke menn lov til... Det er nok av tråder her inne som ble startet av kvinner som ikke likte mannens sexuelle fortid, og de får stort sett støtte av sine medsøstre. Hvorfor er det da så ille om en mann har liknende tanker?



Anonymous poster hash: acee6...cd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Koker ikke dette egentlig ned til hvilke holdninger man har til sex?

- For noen er det en dealbreaker om de får vite at kjæresten har hatt mange partnere

- For noen er det en dealbreaker om de får vite at kjæersten har hatt trekant

- For noen er det en dealbreaker om de får vite at kjæresten har kjøpt sex

Ingen av delene er vel rasjonelle, eller?

Jeg mistenker at en del av kvinnene som har svart her sikkert har sine "dealbreakere" overfor en partner, men det har visst ikke menn lov til... Det er nok av tråder her inne som ble startet av kvinner som ikke likte mannens sexuelle fortid, og de får stort sett støtte av sine medsøstre. Hvorfor er det da så ille om en mann har liknende tanker?

Anonymous poster hash: acee6...cd5

Jeg tror provokasjonen her ikke går på at han er prinsipielt mot flersex, men at han tenker ord som "hore" og "billig" om henne - som han jo beskriver i HI.

Han bruker ord og beskrivelser som er svært nedrige.

Så sier han på den ene siden at han skjønner det er dumt av ham, men han fortsetter likevel å forsvare det - og dermed virker det ikke som om han innser urimeligheten i å tenke nedsettende om henne på den måten.

Det er ikke at han misliker trekant, men måten han tenker om henne - og får henne til å føle seg på, som provoserer.

Så ombestemmer han seg litt om sin syn på henne fordi hun angrer dypt siden hun har blitt trakassert i bygda hjemme og dermed angrer på alt, noe som passer hans følelser.

Der ligger provokasjonen og motsetningene; det virker ikke ektefølt eller særlig reflektert uavhengig av hva han måtte mene prinsipielt om sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at en del av kvinnene som har svart her sikkert har sine "dealbreakere" overfor en partner, men det har visst ikke menn lov til... Det er nok av tråder her inne som ble startet av kvinner som ikke likte mannens sexuelle fortid, og de får stort sett støtte av sine medsøstre. Hvorfor er det da så ille om en mann har liknende tanker?

Anonymous poster hash: acee6...cd5

Fordi det er forbudt å stille noen som helst slags krav til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror provokasjonen her ikke går på at han er prinsipielt mot flersex, men at han tenker ord som "hore" og "billig" om henne - som han jo beskriver i HI.

Han bruker ord og beskrivelser som er svært nedrige.

Så sier han på den ene siden at han skjønner det er dumt av ham, men han fortsetter likevel å forsvare det - og dermed virker det ikke som om han innser urimeligheten i å tenke nedsettende om henne på den måten.

Det er ikke at han misliker trekant, men måten han tenker om henne - og får henne til å føle seg på, som provoserer.

Så ombestemmer han seg litt om sin syn på henne fordi hun angrer dypt siden hun har blitt trakassert i bygda hjemme og dermed angrer på alt, noe som passer hans følelser.

Der ligger provokasjonen og motsetningene; det virker ikke ektefølt eller særlig reflektert uavhengig av hva han måtte mene prinsipielt om sex.

Ok, jeg leste sikkert ikke hovedinnlegget godt nok.

Jeg spør for øvrig aldri en kjæreste om hennes sexuelle fortid, det vil jeg rett og slett ikke vite noe om. Jeg gir dem sjansen til å bevise overfor meg at de er til å stole på, uavhengig av deres fortid...

Endret av Hapa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...