Gå til innhold

Dama har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men er det et spørsmål om moral da? Hvis trekanten var et feiltrinn og noe hun angrer på at hun prøvde, vil TS da se henne som moralsk kompatibel? Eller er det rett og slett snakk om en aversjon mot at kjærestens kropp har vært med på trekant som er kjernen i problemet her?

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingenting med hva noen er greit, enkelte ting sier man bare ikke.

^Dagens leksjon i logikk.

Endret av Hjelperen93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

Jaja, og forsatt er det du som er singel, og ikke hun. ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

Hva er så gale med å ha trekant med to menn? Det er jo ikke rart single jenter har lyst til det.. Og hvorfor er man tøs dersom man gjør det? Haha.

Anonymous poster hash: d6bbf...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

Hvorfor i alle dager mister man selvrespekten av å ha trekant?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er TS' reaksjon irrasjonell, men å være i et forhold er frivillig.

Det bør egentlig være uinteressant hva vi andre mener om dette, TS. Selv hadde jeg antagelig ikke brydd meg så mye, men dette er veldig individuelt. Ikke still urimelige krav til personen du er i et forhold med, men vær så irrasjonell du bare vil i partnervalget ditt. Det har du all rett til.



Anonymous poster hash: dd069...752
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvorfor i alle dager mister man selvrespekten av å ha trekant?

Det lurer jeg også på. Jeg tror de fleste jenter som har hatt trekant klarer å respektere seg selv selv om en fjomp på KG ikke gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

Da regner jeg med at du tenker det samme om menn som har trekant med to kvinner? At det også er sykt ekkelt og uakseptabelt? Du burde vel heller referere til at det å ha trekant er ille, ikke bare det at kvinner har det.

Anonymous poster hash: d6bbf...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

Begging the question. Det er ikke innlysende all den tid det ikke er en objektiv sannhet at kvinner som har hatt trekant mangler selvrespekt. Det er din subjektive oppfatning. Nesten alle menn menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs, det fordi det altid vil være andre som anser enhver gitt kvinne som løs.

At man er løs, billig eller mangler selvrespekt bare fordi man har hatt en trekant er noe du innbiller deg. Enkelt og greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Problemstillingen min minner meg litt om rasisten som finner ut at kjæresten har fremmedkulturelle aner. Hvis holdningen din ikke lar seg forklare rasjonelt er den irrasjonell.

Time to put on the big boy pants.

Er det noe poeng gjemt i det du skriver? Mennesket er irrasjonelt by default.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg dypper loffen i denne dama 4-5 ganger i uka klarer jeg bare ikke å slutte å tenke på at hun har pult 2 gutter samtidig, og det jeg vanligvis synes er koselig blir nå bare ekkelt. Jeg klarer ikke å kysse henne uten at tanker som "hore" og "billig" popper fram i hodet mitt, og det å ta henne med på familiegreier er bare ikke det samme som før.

Tja, sex i et forhold handler om lidenskap.

Men One-night-stands? For min del (og jenta jeg var med) handler det mest om gøy. Og hva er vel mer gøy enn å hjelpe andre?

Du har altså selv hatt onenightstands, og assosierer det med noe gøy. Du skrev at dama di var drita full. Sjansen for at denne trekanten var en dårlig opplevelse for henne er dermed ganske stor. Det er den største grunnen til å la dette temaet ligge, og at du kjøler ned tankene dine.

Hadde dette vært en positiv opplevelse for henne så tror jeg dette er noe hun hadde fortalt deg tidligere. Det at hun ikke forteller det før nå synes jeg du skal ta som en tillitserklæring, ikke bli så opphengt i det seksuelle. Jeg skjønner at du kanskje har blitt tatt litt på senga her, siden hun fortalte det så sent, men nettopp det mener jeg altså kan tyde på at dette er noe hun har kviet seg for å snakke om.

Du er dødsforelska i henne og dere har vært sammen i over et år. Ikke ødelegg forholdet med å oppkonstruere problemer og overfokusere på noe som ligger i hennes fortid og som du legger alt for mye i. Du må være litt konstruktiv, spørre deg selv hva du oppnår med å tillegge dette så mye betydning?

Når du ikke føler at det å ta henne med til familien en gang er det samme som før, ja da har du latt dette gå for langt. Slutt å disse dama di, slutt å la ord som "hore" og "billig" poppe opp, dette har du mye mer kontroll over enn du selv innbiller deg. Så ja, hvis du ikke får disse tankene ut av hodet, så snakk med henne. Ikke med utgangspunkt i at du selv sliter med å se annerledes på henne, men vis oppriktig interesse for at du har tenkt på om det er en grunn til at hun fortalte det så sent i forholdet, og om det plager henne. Hvis det viser seg at dette er noe som plager henne så kan det forhåpentligvis punktere ditt overdrevne fokus på betydningen av denne hendelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke.

Men du hadde neppe sagt nei heller, dersom du var singel og damene fine.

Anonymous poster hash: 41a26...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over ett år. Vi har hatt det helt fantastisk, reist mye rundt i verden sammen, og bor nå hver vår leilighet i Norge og studerer.

Vi har egentlig ikke hatt en eneste dump i forholdet vårt fram til sist uke. Vi har for lengst side fortalt hverandre om hvor mange tidligere sexpartnere vi har hatt, hun har hatt 10 og jeg har hatt 7. Men nå sist uke kom det fram at blant hennes 10 var hun en gang med 2 stykker samtidig.

Jeg vet at det egentlig ikke burde plage meg, jeg støtter at kvinner skal få pule hvem de vil, ta abort når de vil, og jeg dømmer ingen av mine kvinnelige venner for deres seksuelle vaner, tvert i mot kan jeg sitte og le sammen med venniner når de forteller om hvem de ble med hjem i helga.

Men når jeg dypper loffen i denne dama 4-5 ganger i uka klarer jeg bare ikke å slutte å tenke på at hun har pult 2 gutter samtidig, og det jeg vanligvis synes er koselig blir nå bare ekkelt. Jeg klarer ikke å kysse henne uten at tanker som "hore" og "billig" popper fram i hodet mitt, og det å ta henne med på familiegreier er bare ikke det samme som før.

Jeg er dødsforelska i denne jenta, og vet at jeg ikke burde tenke slik, men det skjer likevel. Det er så ille at jeg vurderer å slå opp.

Noen som har noen lignende erfaringer? Vil veldig gjerne klare å "komme over" hennes fortid, men sliter veldig.

Forstår godt om noen av dere synes jeg er en drittsekk.

Gutt, 20.

Anonymous poster hash: 4cf3d...9e5

jeg synes IKKE du er en drittsekk. men om du ikke klarer å tenke på dama di som noe annet enn hore og fellesf*tte så er det ikke tvil om at du burde gjøre det slutt. har dessuten hørt noe om at jenter som har sex for sexens skyld uten følelser har mye lettere for å være utro i et forhold også. løsning på problemet: gjør det slutt med henne som kjæreste og behold henne som pulepartner.

Anonymous poster hash: 54d4a...194

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er 100% normalt. Jeg og de fleste av mine kamerater har vært borti lignende. Virker som om man er programmert til å miste følelsene for jenter med seksuell erfaring. Selv har jeg gått gjennom skilsmisse fordi jeg ikke taklet hennes 3 tidligere sexpartnere- bryllupet ble et antiklimaks. Det var ikke så spennende å ha sex med bruden og vite at hun har latt andre menn pule seg, og kjenne hvor lite trang skjeden var i forhold til en mindre erfaren jente. Logisk sett vet jeg at disse tankene er 100% feil. Sory for det lange svaret, men dette kunne jeg virkelig relatere til, og jeg håper det går bedre for dere enn det gikk for meg. Er singel nå, og har kun tilfeldig sex eller useriøse kjæresteforhold. Orker ikke investere følelser i erfarne jenter.



Anonymous poster hash: ac32f...2dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overanalysere noe som er innlysende? Kvinner som lar seg pule av to menn samtidig har ingen selvrespekt. Moro i senga, men ikke noe man ofrer singellivet for. Det handler om status. Ingen menn vil holde hender med en kvinne andre anser som løs.

Menn bryr seg ikke hva andre mener om dem eller deres partner. For det er deres partner, ikke resten av verden sin.

Så lenge min partner er nydelig for meg, så holder det i lange baner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg ikke forstår er at dersom du virkelig elsker et annet menneske, og finner ut at hun har gjort noe du ikke liker, så endrer følelsene seg.

Jeg klarer virkelig ikke å forstå det.

Jeg forstår heller ikke hvorfor man skal vite hvem kjæresten har pult før og hvordan. Det er beyond me. Jeg har ikke behov for å ha bilder i hodet av min nåværende med andre kvinner. Den sexen jeg har hatt, har jeg hatt med de jeg har hatt den med. Jeg tar ikke det med meg videre. Enkelt og greit.

Dont fuck and tell, rett og slett!

Endret av KateW
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er at dersom du virkelig elsker et annet menneske, og finner ut at hun har gjort noe du ikke liker, så endrer følelsene seg.

Jeg klarer virkelig ikke å forstå det.

Jeg forstår heller ikke hvorfor man skal vite hvem kjæresten har pult før og hvordan. Det er beyond me. Jeg har ikke behov for å ha bilder i hodet av min nåværende med andre kvinner. Den sexen jeg har hatt, har jeg hatt med de jeg har hatt den med. Jeg tar ikke det med meg videre. Enkelt og greit.

Dont fuck and tell, rett og slett!

Alle har nok en grense her.

Hvis du elsket (eller kanskje du elsker?) en mann, så fikk du vite at han har vært pedofil... Ville ikke det endre synet ditt på ham? Jo, garantert. Selv om han har sonet sin straff og gått videre i livet.

Eksempelet mitt er ekstremt overdrevet, men det illustrerer at det du sier du ikke forstår er meget mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Det jeg ikke forstår er at dersom du virkelig elsker et annet menneske, og finner ut at hun har gjort noe du ikke liker, så endrer følelsene seg.

Jeg klarer virkelig ikke å forstå det.

Jeg forstår heller ikke hvorfor man skal vite hvem kjæresten har pult før og hvordan. Det er beyond me. Jeg har ikke behov for å ha bilder i hodet av min nåværende med andre kvinner. Den sexen jeg har hatt, har jeg hatt med de jeg har hatt den med. Jeg tar ikke det med meg videre. Enkelt og greit.

Dont fuck and tell, rett og slett!

Mmmmm........jeg tror det avhenger veldig av hvilket verdisyn man har, altså den type verdisyn man anser handler om menneskeverd/syn.

For meg er ikke trekant eller gruppesex ei gang noen dealbreaker overhodet fordi det ikke lirker nevneverdig med mitt verdisyn, men om en mann jeg elsket fortalte at han på jobbreisene besøkte "the four floors of whores" i Singapor(bedrekjentsom sørlandssenteret blant de lokale), generelt hadde kjøpt sex eller hadde hatt sex med en 15/16åring som voksen så hadde jeg opplevd at han blant alle egenskapene jeg elsket - ment at han også hadde et forkastelig eller totalt forsløvet menneskesyn og vurderingsevne.

Og menneskesyn overgår for meg romantiske følelser og generelt gode kvaliteter av ymse art - det er liksom kjernen i et menneske for meg = no can do, tross at jeg elsket vedkommende.

Så sånn sett kunne jo mine følelser endret seg når noen gjør noe jeg ikke liker seksuelt sett.

Jeg hadde også slitt rimelig hardt med type "jeg har vært på Sognsvann, og da ikke for å jogge" eller "jeg har drevet med dogging" - men mer fordi det er så enormt stusselig. Litt som om du oppdager at kjæresten har seriøse mammadalt tendenser - det er bare så turnoff at det på et vis endrer følelser.

Men jeg tror ikke det er hva dette handler om for trekantmislikere. De bruker jo nemlig oftest applaudere trekanter, sålenge det er KKK/KKM hvor de er mannen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm........jeg tror det avhenger veldig av hvilket verdisyn man har, altså den type verdisyn man anser handler om menneskeverd/syn.

For meg er ikke trekant eller gruppesex ei gang noen dealbreaker overhodet fordi det ikke lirker nevneverdig med mitt verdisyn, men om en mann jeg elsket fortalte at han på jobbreisene besøkte "the four floors of whores" i Singapor(bedrekjentsom sørlandssenteret blant de lokale), generelt hadde kjøpt sex eller hadde hatt sex med en 15/16åring som voksen så hadde jeg opplevd at han blant alle egenskapene jeg elsket - ment at han også hadde et forkastelig eller totalt forsløvet menneskesyn og vurderingsevne.

Og menneskesyn overgår for meg romantiske følelser og generelt gode kvaliteter av ymse art - det er liksom kjernen i et menneske for meg = no can do, tross at jeg elsket vedkommende.

Så sånn sett kunne jo mine følelser endret seg når noen gjør noe jeg ikke liker seksuelt sett.

Jeg hadde også slitt rimelig hardt med type "jeg har vært på Sognsvann, og da ikke for å jogge" eller "jeg har drevet med dogging" - men mer fordi det er så enormt stusselig. Litt som om du oppdager at kjæresten har seriøse mammadalt tendenser - det er bare så turnoff at det på et vis endrer følelser.

Men jeg tror ikke det er hva dette handler om for trekantmislikere. De bruker jo nemlig oftest applaudere trekanter, sålenge det er KKK/KKM hvor de er mannen ;)

Etter hva jeg hører blant folk ute og hva jeg leser på internett, er de fleste av oss dobbelmoralske når det kommer til trekant. De fleste kunne tenke seg KKM som mann, eller MMK som kvinne, men ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...