Cuddlegirl Skrevet 20. november 2013 #121 Skrevet 20. november 2013 Men sannsynligvis har jeg også hatt langt mer erfaring med gærne kvinner enn de fleste andre. Det er altså greit at du har hatt mange partnere, men ikke omvendt?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2013 #122 Skrevet 20. november 2013 Men sannsynligvis har jeg også hatt langt mer erfaring med gærne kvinner enn de fleste andre. hva er det egentlig for en påstand? ser du hva du selv skriver? har du rett og slett ingen evne til å fatte at det der ikke er kult ovenfor deg selv? 3
Ms.Mx Skrevet 20. november 2013 #123 Skrevet 20. november 2013 Ikke direkte preferanser men verdier/etikk/moralske holdninger? En indre konflikt oppstår fordi noe i han (kanskje) mener at trekant er bittelitt moralsk forkastelig, samtidig som han (kanskje) oppfatter det å dømme slik også som moralsk forkastelig. Det er forøvrig stor forskjell på i hvor stor grad vi aksepterer at venner har en annen moral enn oss selv på visse områder enn vår "inner circle". Men er det et spørsmål om moral da? Hvis trekanten var et feiltrinn og noe hun angrer på at hun prøvde, vil TS da se henne som moralsk kompatibel? Eller er det rett og slett snakk om en aversjon mot at kjærestens kropp har vært med på trekant som er kjernen i problemet her? 2
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #124 Skrevet 20. november 2013 Hva er galt med å bry seg om vennene sine? Jeg har dessverre ikke blitt tatt helt alvorlig og det har vært tendenser til fornærmelse, men jeg har i hvert fall ment det i fullt alvor. Som sagt, det hadde vært noe annet om det var en jente jeg hadde romantiske følelser for. Så det er lov å fornærme jenter du ligger med som du ikke har romantiske følelser for? 1
Gjest JakeGreen Skrevet 20. november 2013 #125 Skrevet 20. november 2013 Så det er lov å fornærme jenter du ligger med som du ikke har romantiske følelser for? Nei, jeg har stor omsorg for alle i livet mitt, både de jeg ligger med og de jeg ikke ligger med, så det har aldri vært intensjonen min å såre noen. Ikke vær så tørr da, Gjest. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #126 Skrevet 20. november 2013 Nei, jeg har stor omsorg for alle i livet mitt, både de jeg ligger med og de jeg ikke ligger med, så det har aldri vært intensjonen min å såre noen. Ikke vær så tørr da, Gjest. Ikke vær så kvinnediskriminerende da Jake. 3
Gjest Lillesiren Skrevet 20. november 2013 #127 Skrevet 20. november 2013 Men er det et spørsmål om moral da? Hvis trekanten var et feiltrinn og noe hun angrer på at hun prøvde, vil TS da se henne som moralsk kompatibel? Eller er det rett og slett snakk om en aversjon mot at kjærestens kropp har vært med på trekant som er kjernen i problemet her? Tja, si det. Personlig er jeg stor fan av å utvise raushet på mange områder i en slik relasjon. Er det ikke en trekant man har issues med ift. partneren er det som regel noe annet, og på ett eller annet plan (trenger ikke være seksuelt) går det sannsynligvis begge veier.
Gjest Lillesiren Skrevet 20. november 2013 #128 Skrevet 20. november 2013 (endret) Betyr ikke at det jeg sier er ufornuftig. Hun er kun 20 år og har hatt mmf-trekant og ti partnere. Dette er en jente som med lav impulskontroll og stort oppmerksomhetsbehov. Finner vel knapt et dårligere utgangspunkt for kjæreste. Joda. *peke oppover*. Endret 20. november 2013 av Lillesiren 3
Hjelperen93 Skrevet 20. november 2013 #129 Skrevet 20. november 2013 Ikke helt god du. For å være helt ærlig så har jeg og gjort dette, når det har vært snakk om helt casual sex med jentevenner i samme omgangskrets. Det er jo ikke alltid seriøst ment, men både jeg og jenta jeg lå med i dette tilfellet visste at vi to ikke kom til å pule igjen, så vi drev og foreslo for hverandre hvem den andre kanskje kunne prøve seg på neste gang. Det har ikke noe med å være diskriminerende å gjøre, dersom tonen mellom noen er god nok til at man kan ha en slik samtale, så hvorfor ikke?
Gjest .-L-. Skrevet 20. november 2013 #130 Skrevet 20. november 2013 (endret) Men er det et spørsmål om moral da? Hvis trekanten var et feiltrinn og noe hun angrer på at hun prøvde, vil TS da se henne som moralsk kompatibel? Eller er det rett og slett snakk om en aversjon mot at kjærestens kropp har vært med på trekant som er kjernen i problemet her? Jeg heller mot det siste du skrev, og at han kanskje på et ubevisst plan ikke vil assosieres med en dame som har gjort det. Litt frekt å være så analyserende, men det er litt spennende å komme til bunns i ting. Beklager ts Endret 20. november 2013 av .-L-. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #131 Skrevet 20. november 2013 For å være helt ærlig så har jeg og gjort dette, når det har vært snakk om helt casual sex med jentevenner i samme omgangskrets. Det er jo ikke alltid seriøst ment, men både jeg og jenta jeg lå med i dette tilfellet visste at vi to ikke kom til å pule igjen, så vi drev og foreslo for hverandre hvem den andre kanskje kunne prøve seg på neste gang. Det har ikke noe med å være diskriminerende å gjøre, dersom tonen mellom noen er god nok til at man kan ha en slik samtale, så hvorfor ikke? For sex handler ikke om å hjelpe menn som ikke får seg et knall på egen hånd, men om gjensidig lidenskap. 1
Hjelperen93 Skrevet 20. november 2013 #132 Skrevet 20. november 2013 (endret) For sex handler ikke om å hjelpe menn som ikke får seg et knall på egen hånd, men om gjensidig lidenskap. Tja, sex i et forhold handler om lidenskap. Men One-night-stands? For min del (og jenta jeg var med) handler det mest om gøy. Og hva er vel mer gøy enn å hjelpe andre? Endret 20. november 2013 av Hjelperen93
Hjelperen93 Skrevet 20. november 2013 #133 Skrevet 20. november 2013 Litt frekt å være så analyserende, men det er litt spennende å komme til bunns i ting. Beklager ts Det går fint, du
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #134 Skrevet 20. november 2013 Tja, sex i et forhold handler om lidenskap. Men One-night-stands? For min del (og jenta jeg var med) handler det mest om gøy. Og hva er vel mer gøy enn å hjelpe andre? Vel, for deg er det sånn, ikke for meg. Jeg hadde fått en fyr banket opp hvis han kom med en setning om "å hjelpe kameraten min med å få seg et ligg". 1
Ms.Mx Skrevet 20. november 2013 #135 Skrevet 20. november 2013 Jeg heller mot det siste du skrev, og at han kanskje på et ubevisst plan ikke vil assosieres med en dame som har gjort det. Jeg og. Jeg tror ikke et sekund at dette handler om at han synes moralen hennes ikke er kompatibel med hans egen, og jeg tviler på at det ville gjort noen forskjell om trekanten var et feiltrinn og noe hun angrer på. Jeg vil tro han opplever det som om hun har blitt kontaminert med noe ekkelt som det aldri går ann å vaske ut igjen hverken med detox eller white spirit.
Hjelperen93 Skrevet 20. november 2013 #136 Skrevet 20. november 2013 Vel, for deg er det sånn, ikke for meg. Jeg hadde fått en fyr banket opp hvis han kom med en setning om "å hjelpe kameraten min med å få seg et ligg". Tror ikke helt du skjønner konteksten for hvordan en slik situasjon kan oppstå. Nå var det uansett gjensidig fra både meg og jenta, så at det er diskriminerende ovenfor jenter (eller gutter for den saks skyld) er tøv.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #137 Skrevet 20. november 2013 Tror ikke helt du skjønner konteksten for hvordan en slik situasjon kan oppstå. Nå var det uansett gjensidig fra både meg og jenta, så at det er diskriminerende ovenfor jenter (eller gutter for den saks skyld) er tøv. Har ikke noe med kontekts å gjøre i det hele tatt, men om sosiale antenner. Sånt kommer man bare ikke med.
Hjelperen93 Skrevet 20. november 2013 #138 Skrevet 20. november 2013 Har ikke noe med kontekts å gjøre i det hele tatt, men om sosiale antenner. Sånt kommer man bare ikke med. Hvis begge 2 synes det er greit, hvorfor ikke?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #139 Skrevet 20. november 2013 Hvis begge 2 synes det er greit, hvorfor ikke? Har ingenting med hva noen er greit, enkelte ting sier man bare ikke.
tom1986 Skrevet 20. november 2013 #140 Skrevet 20. november 2013 Det er altså greit at du har hatt mange partnere, men ikke omvendt? Jepp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå