nawuraM Skrevet 20. november 2013 #41 Skrevet 20. november 2013 Vel, det er enten holdningene dine eller handlingen hennes, hvis ikke hadde det ikke vært et problem her. Jeg holder fortsatt en knapp på holdningene dine. Det er forskjell på holdninger og følelser. Det er fullt mulig å inneha følelser som man vet er irrasjonelle, og i så fall er de ikke en del av en "holdning" man har. 1
Gjest Raindrops Skrevet 20. november 2013 #42 Skrevet 20. november 2013 Det er forskjell på holdninger og følelser. Det er fullt mulig å inneha følelser som man vet er irrasjonelle, og i så fall er de ikke en del av en "holdning" man har. Det kommer nok litt an på hvordan du ser det. Jeg ser det slik at holdningene han har omkring en eventuell kjæreste og hva som er "godtatt", enten dette holdninger han er bevisst på eller ikke, kommer til til uttrykk gjennom det han føler. 4
nawuraM Skrevet 20. november 2013 #43 Skrevet 20. november 2013 Det kommer nok litt an på hvordan du ser det. Jeg ser det slik at holdningene han har omkring en eventuell kjæreste og hva som er "godtatt", enten dette holdninger han er bevisst på eller ikke, kommer til til uttrykk gjennom det han føler. Ok. Da ser vi ulikt på det. Du ser på holdninger som en del av underbevisstheten, mens jeg ser på holdninger som en del av bevisstheten. Men uansett tenker jeg at man ikke kan hjelpe for det som skjer i underbevisstheten, så det er like greit å forsøke å forstå det istedet for å dømme det. 1
Gjest Raindrops Skrevet 20. november 2013 #44 Skrevet 20. november 2013 Ok. Da ser vi ulikt på det. Du ser på holdninger som en del av underbevisstheten, mens jeg ser på holdninger som en del av bevisstheten. Men uansett tenker jeg at man ikke kan hjelpe for det som skjer i underbevisstheten, så det er like greit å forsøke å forstå det istedet for å dømme det. Det kan man ikke hjelpe for nei, men det skader ikke å bli bevisst på det likevel. Og jeg følte meg ikke spesielt dømmende i innlegget mitt. 4
nawuraM Skrevet 20. november 2013 #45 Skrevet 20. november 2013 (endret) Det kan man ikke hjelpe for nei, men det skader ikke å bli bevisst på det likevel. Og jeg følte meg ikke spesielt dømmende i innlegget mitt. Nei det skader ikke å bli bevisst på det, men det er jo nettopp det TS søker her. Han har et problem, er åpenbart klar over at det er hans problem og søker hjelp til å bli kvitt tanker og følelser han ikke er speselt stolt over å inneha. Forresten mente jeg ikke å si at du var noe spesielt dømmende, tenkte mer på den generelle drittslengingen mot TS i denne tråden. Men det var så klart unødvendig å si i mitt tilsvar til deg Endret 20. november 2013 av nawuraM 1
Gjest Lincoln Skrevet 20. november 2013 #46 Skrevet 20. november 2013 Da må hun i det minste være åpen for å ha trekant med deg og en dame også. Ellers ville jeg reagert på at hun sier hun er "ferdig med den ville tiden" i en alder av 20 år. Jesus. I Paradise-generasjonen så debuterer man med gangbang og må ha behandling for rektumprolaps innen man er 18.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #47 Skrevet 20. november 2013 Da må hun i det minste være åpen for å ha trekant med deg og en dame også. Ellers ville jeg reagert på at hun sier hun er "ferdig med den ville tiden" i en alder av 20 år. Jesus. I Paradise-generasjonen så debuterer man med gangbang og må ha behandling for rektumprolaps innen man er 18. Det må hun vel ikke. Kanskje det var en dårlig erfaring hun ikke vil gjenta. Anonymous poster hash: 64791...f03 6
Gjest Raindrops Skrevet 20. november 2013 #48 Skrevet 20. november 2013 Nei det skader ikke å bli bevisst på det, men det er jo nettopp det TS søker her. Han har et problem, er åpenbart klar over at det er hans problem og søker hjelp til å bli kvitt tanker og følelser han ikke er speselt stolt over å inneha. Forresten mente jeg ikke å si at du var noe spesielt dømmende, tenkte mer på den generelle drittslengingen mot TS i denne tråden. Men det var så klart unødvendig å si i mitt tilsvar til deg Ser den. Tror vi egentlig er rimelig enige. 1
nawuraM Skrevet 20. november 2013 #49 Skrevet 20. november 2013 Ser den. Tror vi egentlig er rimelig enige. Ja, vi sier det sånn
Cuddlegirl Skrevet 20. november 2013 #50 Skrevet 20. november 2013 Da må hun i det minste være åpen for å ha trekant med deg og en dame også. Ellers ville jeg reagert på at hun sier hun er "ferdig med den ville tiden" i en alder av 20 år. Jesus. I Paradise-generasjonen så debuterer man med gangbang og må ha behandling for rektumprolaps innen man er 18. Nei, det må hun ikke. 8
Gjest Lincoln Skrevet 20. november 2013 #51 Skrevet 20. november 2013 Nei, det må hun ikke. Da må hun være åpen for å bli dumpa. 1
Cuddlegirl Skrevet 20. november 2013 #52 Skrevet 20. november 2013 Da må hun være åpen for å bli dumpa. Fordi hun hadde trekant en tid tilbake, så må hun altså ha trekant igjen med typen og en annen dame for å ikke blir dumpa? Leser du selv hva du egentlig skriver? 11
Gjest Grapefrukt Skrevet 20. november 2013 #53 Skrevet 20. november 2013 Da må hun være åpen for å bli dumpa. haha, dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Hvis jeg gir 10 000 kroner til veldedighet, betyr ikke det at jeg plutselig er pliktet til å gi 10 000 til en annen veldedig organisasjon. 2
Gjest JakeGreen Skrevet 20. november 2013 #54 Skrevet 20. november 2013 (endret) Nei, det må hun ikke. Selvsagt ikke. Ser ikke logikken til Lincoln her (eller mange andre plasser heller for den del). Har du hatt trekant, Cuddlegirl? (ettersom vi ikke er sammen tåler jeg svaret) Endret 20. november 2013 av JakeGreen 1
Gjest s@nd Skrevet 20. november 2013 #55 Skrevet 20. november 2013 (endret) Dette er hva jeg synes du bør gjøre. Snakk med henne om det; jeg tror hun vil sette pris på det. Jeg vet at jeg hadde gjort det, i alle fall. Hvis du plages så mye med det, bør hun jo vite om det. Kanskje ikke nevn ordene "hore" og "billig"... Det vil nok fornærme henne. Si at du plages litt med tanken om at hun har hatt trekant, og kanskje hun har forståelse for det. kanskje det blir enklere for deg etter en god samtale...? Hvis du ikke klarer å leve med den tanken, og rett og slett ikke klarer å leve sammen med henne, bør du ta det opp, og gå i fra henne. Men det er jo helt vanlig med slike tanker i en slik situasjon. Om du elsker henne, har det bra med henne.. Da anbefaler jeg deg å tenke igjennom det, snakke med henne om det kanskje. Kanskje hun har et fornuftig og bra svar til deg, som vil roe ned tankene og bekymringene dine.. Jeg skjønner at du tenker slik, det er helt naturlig. Ser du for deg at du kan være lenge sammen med denne kvinnen? Er hun verdt det? Hvordan er hun NÅ? Er hun en god person? Alt dette betyr noe. Om du elsker henne, kan se for deg en fremtid med henne, om du synes hun er en god person... da er det jo verdt det, uansett hvilken fortid hun har. Fortid er fortid, sånn er det bare. Det er over. Det er slik jeg prøver å tenke i alle fall. Jeg får litt negative og bekymringsfulle tanker av og til, men det er naturlig for meg å ha, og jeg prøver å tenke at det min kjæreste har gjort før han møtte meg,det betyr ikke noe for meg.. Håper du finner en god løsning:) Endret 16. desember 2013 av s@nd
Gjest Lincoln Skrevet 20. november 2013 #56 Skrevet 20. november 2013 (endret) Fordi hun hadde trekant en tid tilbake, så må hun altså ha trekant igjen med typen og en annen dame for å ikke blir dumpa? Leser du selv hva du egentlig skriver? Ja, det skulle bare mangle at man unner kjæresten sin de opplevelser man selv har hatt dersom han/hun ønsker det. Det nytter ikke å være maks superfreak i sine tidligere forhold og så plutselig forvente at den nye typen skal godta misjonærstillingen en gang i måneden. Endret 20. november 2013 av Lincoln 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #57 Skrevet 20. november 2013 Om du ikke kommer over det, så slå opp med henne, og la henne heller bli sammen med noen som ikke blir truet av at hun har vært frank og fri Otherwise: suck it up! Anonymous poster hash: 15d54...0da 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #58 Skrevet 20. november 2013 Ja, det skulle bare mangle at man unner kjæresten sin de opplevelser man selv har hatt dersom han/hun ønsker det. Det nytter ikke å være maks superfreak i sine tidligere forhold og så plutselig forvente at den nye typen skal godta misjonærstillingen en gang i måneden. Så hvis du gikk med på å prøve noe med en eks på flatfylla som du fant ut at du absolutt ikke likte, som å bli knullet med strap on mens du hadde på deg rosa truse med tysk åpning, så ville du prøvd dette i alle nye relasjoner, uansett om dette ikke var noe du tente på? Høres ut som et usunt forhold til sex og kropp. Anonymous poster hash: 64791...f03 8
Cuddlegirl Skrevet 20. november 2013 #59 Skrevet 20. november 2013 Selvsagt ikke. Ser ikke logikken til Lincoln her (eller mange andre plasser heller for den del). Har du hatt trekant, Cuddlegirl? (ettersom vi ikke er sammen tåler jeg svaret) Bra, ser ikke den jeg heller.(nei.) Ja, det skulle bare mangle at man unner kjæresten sin de opplevelser man selv har hatt dersom han/hun ønsker det. Det nytter ikke å være maks superfreak i sine tidligere forhold og så plutselig forvente at den nye typen skal godta misjonærstillingen en gang i måneden. Nei, det skulle absolutt ikke "bare mangle". Bare fordi man har gjort noe som tilhører fortida, betyr det da ikke at man MÅ gjøre det igjen. Hva om hun ikke likte det? 1
Gjest Lincoln Skrevet 20. november 2013 #60 Skrevet 20. november 2013 (endret) Så hvis du gikk med på å prøve noe med en eks på flatfylla som du fant ut at du absolutt ikke likte, som å bli knullet med strap on mens du hadde på deg rosa truse med tysk åpning, så ville du prøvd dette i alle nye relasjoner, uansett om dette ikke var noe du tente på? Høres ut som et usunt forhold til sex og kropp. Anonymous poster hash: 64791...f03 Det ville jeg aldri gjort, så det er ikke en aktuell problemstilling. Trekant er jeg derimot åpen for, også i nye forhold. Skulle bare mangle at jeg ikke var med på det. Endret 20. november 2013 av Lincoln
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå