Gå til innhold

Jenter: Hvordan tar dere initativ til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det voldtekt å ta på typen sin? Virker ikke som han er enig i den oppfatningen :klo:

Anonymous poster hash: 48615...af7

Jeg tror ikke du tok den.

Anonymous poster hash: 68f1d...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Enten så begynner jeg tafse på han, gni meg inntil han eller starter kysse han.

Ellers så setter jeg meg på spisebordet og sier kom og ta meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for alle svar. Må kanskje legge til at jeg ikke har en nevneverdig høy sexlyst, og derfor ikke er spesielt motivert til å ta initiativ heller. Mangler litt "drivet". Har faktisk bare hatt én orgasme med han i hele den tiden vi har kjent hverandre (10 mnd!). Tror jeg hadde vært litt mer på'n og gira på sex hvis jeg også fikk komme i mål. Bruker lengre tid dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for alle svar. Må kanskje legge til at jeg ikke har en nevneverdig høy sexlyst, og derfor ikke er spesielt motivert til å ta initiativ heller. Mangler litt "drivet". Har faktisk bare hatt én orgasme med han i hele den tiden vi har kjent hverandre (10 mnd!). Tror jeg hadde vært litt mer på'n og gira på sex hvis jeg også fikk komme i mål. Bruker lengre tid dessverre.

Da må du lære ham opp! Sånn kan dere ikke ha det.

Anonymous poster hash: 41ea5...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du lære ham opp! Sånn kan dere ikke ha det.

Anonymous poster hash: 41ea5...ddc

Ja, jeg må vel det. Har ikke tatt det opp enda, så det er litt min egen feil, men har vært redd for at han skal bli skuffa/ta det ille opp. Neste gang sier jeg det som det er, kjenner jeg er skikkelig lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...