Gjest ? Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 Kan noen forklare litt hva dette går ut på? Jobben er hos et IT bemannings selskap, og jeg fikk inntrykk av at det dreide seg om telefon support? Noen som har noe erfaring å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mai 2004 #2 Del Skrevet 8. mai 2004 Det kommer vel litt an på om det er en helpdeskfunksjon for firmaets egne ansatte (intern it-support) - eller om du skal supportere kundene til dette it-firmaet. Uansett går slike jobber ofte ut på å ta imot henvendelser, føre dem inn i et loggsystem og videresende saken til eksperter på akkurat det problemet. Eventuelt at du selv sitter på kompetansen og fikser opp mens kunden er på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 8. mai 2004 #3 Del Skrevet 8. mai 2004 Uansett går slike jobber ofte ut på å ta imot henvendelser' date=' føre dem inn i et loggsystem og videresende saken til eksperter på akkurat det problemet. Eventuelt at du selv sitter på kompetansen og fikser opp mens kunden er på tråden.[/quote'] Sier meg enig i den beskrivelsen. Det eneste jeg kan legge til er at det er et høyt arbeidstempo og til dels stor konkurranse mellom ansatte hvor man blir målt på effektivitet. Mye kundekontakt og som oftest stor andel av saker man får løst selv rimelig kjapt. Utfordrende, varierende, interessant og stressende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå