Gå til innhold

Jenter - føler dere sitter på en gullgruve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange gutter vil jo nesten gjøre alt for å slippe til. Og når de får et nyp så er de ofte i himmelen.

Føler dere jenter, at dere ofte nesten sitter på en gullgruve? Og kanskje vil passe ekstra godt på denne, gjøre seg kostbar, for kanskje å vinne den største gullkalven av alle?

Eller er dere ikke så opptatte over at dere sitter på noe dyrebart som kan få mange menn til å gjøre alt dere ber om.



Anonymous poster hash: 38faa...91f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange gutter vil jo nesten gjøre alt for å slippe til. Og når de får et nyp så er de ofte i himmelen.

Føler dere jenter, at dere ofte nesten sitter på en gullgruve? Og kanskje vil passe ekstra godt på denne, gjøre seg kostbar, for kanskje å vinne den største gullkalven av alle?

Eller er dere ikke så opptatte over at dere sitter på noe dyrebart som kan få mange menn til å gjøre alt dere ber om.

Anonymous poster hash: 38faa...91f

Hvis du er misunnelig har du altids muligheten til å skifte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal tenke over hvor enkle en del av dere menn er? Som går gjennom ild og vann for å få dyppet penisen i et hull? Gullgruven er det noe dere skaper sjøl :)



Anonymous poster hash: 8fd63...fbc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal tenke over hvor enkle en del av dere menn er? Som går gjennom ild og vann for å få dyppet penisen i et hull? Gullgruven er det noe dere skaper sjøl :)

Anonymous poster hash: 8fd63...fbc

Gitt det er vår primære funksjon, så er vel ikke det egentlig ikke så rart. Det er egentlig eneste funksjon vi har; alt annet er verktøy for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det slik: Hadde jeg hatt vagina så hadde jeg gått over lik for å forhindre at jeg "delte" den ut til noen som omtalte mitt kjønnsorgan som en gullgruve.

Fitte derimot skulle jeg tålt :)

Forøvrig er pikken tøffest i ni av ti tilfeller, og jeg hadde ikke bytta :opplyser:

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...