Gå til innhold

Er dere opptatt av å være jentete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får dere tilbakemeldinger fra gutter/menn/andre jenter om "jentetheten" deres?

Den andre tråden var til menn, så jeg spør her :fnise:

Anonymous poster hash: 0062d...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere opptatt av å være jentete?
Nei, jeg er opptatt av å være meg selv. Hva er det for et spørsmål, hva betyr "jentete"?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meg selv, jeg. Tenker ikke over om jeg fremstår som jentete eller guttete :-)



Anonymous poster hash: 629ec...db1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere tilbakemeldinger fra gutter/menn/andre jenter om "jentetheten" deres?

Den andre tråden var til menn, så jeg spør her :fnise:

Anonymous poster hash: 0062d...250

Av menn som kjenner meg får jeg tilbakemelding om at "jenter er sånn og sånn, men ikke du da. For du er jo nesten ikke jente, egentlig".

Av menn som ikke kjenner meg blir jeg ofte mistenkt for å være veldig jentete, og opptatt av typisk jenteting, og det blir ofte tatt for å være spøk når jeg forteller at jeg har brukt helga på å sake metallbiter så de skulle passe til drivhuset til mamma, eller skiftet ut det utvendige lyssystemet på huset.

For å svare på tittelen: Nei. Ikke opptatt av å være jentete. Men jeg har inntrykk av at kvinner som er svært maskuline blir ansett for å være usikker på sitt kjønn. Derfor passer jeg på - i profesjonell sammenheng, å framstå feminin utseendemessig. Pluss at jeg i lunsjen tidvis later som at jeg interesserer meg for julevask og slankekurer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Vet ikke helt hva du mener. Jeg er jo den jeg er, og jeg er ikke opptatt av å være noen som helst (annet enn meg selv). Jeg er vel jentete på noen områder, mens litt mindre jentete på andre områder. Jeg liker f.eks å sminke meg, ha på meg kjole, lakke neglene osv og lage søte cupcakes og strikke, mens jeg også liker å spille paintball, drive med kampsport og så er jeg vel en veldig rett frem person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere opptatt av å være jentete?

Nei, jeg er opptatt av å være meg selv. Hva er det for et spørsmål, hva betyr "jentete"?

Det er en tråd her hvor en jente spør hva menn syns om jentejenter :fnise:

Jeg syns det er litt rart :sjenert:

Anonymous poster hash: 0062d...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Ja, ganske.

Er du jente eller gutt? Ikke at det er så viktig altså, men synes jeg så i en annen tråd at du skrev noe som tydet på at du var mann :fnise: Ble bare litt nyskjerrig siden du ikke har skrevet det. Er ikke stalker altså :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kjempe. Jeg fokuserer alltid på å være ydmyk, vennlig og høflig når jeg omgås andre, jeg tråkker aldri på andres tær, jeg passer på å være velstelt og pen til enhver tid, jeg har perfeksjonert latteren jeg tvinger frem hver gang en mann drar en dårlig vits, jeg går med lette trippe-steg i de lyserosa ballerinaskoene mine, og jeg kvinker frem et lite, kvinnelig 'Ik!' hver gang jeg ser en padde/orm/edderkopp.

Og så går jeg i kirka hver søndag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente er jeg nå uansett hva jeg gjør. Gror nå vel ikke kuk bare fordi jeg *insert manly activity here*



Anonymous poster hash: 74833...b98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 'tilbakemeldinger' om at jeg er feminin. Jentete høres ut som noe lite og rosa med blonder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du jente eller gutt? Ikke at det er så viktig altså, men synes jeg så i en annen tråd at du skrev noe som tydet på at du var mann :fnise: Ble bare litt nyskjerrig siden du ikke har skrevet det. Er ikke stalker altså :plystre:

Stalker! Jeg er en trapp, intetkjønn. Lesbisk som sådann.

Endret av Trapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere tilbakemeldinger fra gutter/menn/andre jenter om "jentetheten" deres?

Den andre tråden var til menn, så jeg spør her :fnise:

Anonymous poster hash: 0062d...250

Jentete i sengen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sier du noe. Først nå la jeg merke til hvilket underforum dette er. :P

Nemlig og svaret er nei. Jeg er ikke opptatt av å være jentete i sengen, jeg er en rå og heftig kvinne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tråd her hvor en jente spør hva menn syns om jentejenter :fnise:

Jeg syns det er litt rart :sjenert:

Hehe, det er ikke akkurat et spørsmål man stiller folk i det dagligdagse.

Leste den andre tråden nå, og TS' definisjon på "jentete" er:

- lys og mild stemme

- er opptatt av at det skal være rent og ryddig rundt meg

- har innredet leiligheten med "feminin" dekor menn trolig ikke hadde valgt

- uskyldig

- søt

- opptatt av kunst, matlaging, tegning, løping og dyr

- synes det er viktig med grundig tannpuss, rense huden hver kveld o.l.

For å svare deg, TS, så får jeg ikke all verdens tilbakemeldinger på hvordan jeg er fra topp til tå, men ett ganske kort, greit og beskrivende ord som går rundt når det kommer til meg er: "liten og søt". Helt greit.

Uavhengig av hvilke tilbakemeldinger jeg får, så vet jeg selv at jeg er meget feminin både i utseendet og væremåte, og jeg har både jenteinteresser, "kjønnsnøytrale" interesser, og mannsdominerte interesser. Sistnevnte får jeg endel kommentarer på fordi det gjerne er det siste folk tror om meg. Med andre ord; jeg er en helt vanlig jente som de fleste andre jenter er.

Kan jeg spørre om hva du prøver å få ut av denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om det er vanlig å få tilbakemeldinger sånn som ts i den andre tråden. Jeg har aldri fått det.

Anonymous poster hash: 0062d...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke opptatt av å være jentete nei.. Er meg selv, både i senga og til ellers!



Anonymous poster hash: 6d6b5...de7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...