Gå til innhold

bursdagen til kompisen min kjøpte jeg en bokser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bursdagen til en venninne kjøpte jeg en gstreng. hva er forskjellen?

Hun ble veldig rar etter å ha åpnet den



Anonymous poster hash: cf6c3...443
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mistet litt oversikten over et definisjonsbegrep i stadig forandring, men jeg tror at sist gang jeg sjekket var det å kjøpe undertøy til en kvinne regnet som voldtekt. Kanskje det var derfor hun blei så rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, kommer jo litt an på hvor nære venner man er og typen undertøy. Jeg kjøper lett helt vanlig undertøy til bestekompisen jeg har kjent hele livet f.eks. men er det en litt mer perifer mannlig venn så måtte nok i såfall bokseren hatt noe humoristisk over seg(med mindre han spesifikt har sagt han ønsket seg dette), f.eks en superman bokser. Da blir det mer en tullegave, men som likevel kan brukes.

Tror ikke jeg ville kjøpe sexy undertøy til noen så fremt de ikke eksakt ønsker seg det og jeg er sikker på størrelse, og g-streng blir kanskje litt mer seksualisert. Kommer vel an på hvem man spør, folk er forskjellige. Er man usikker kan man jo uansett gi gaven slik at mottaker kan åpne den litt mer privat, med bare dere to f.eks. og ikke forran hele selskapet.

Glemmer ikke da "venninna" til pappa gav meg en supersexy, gjennomsiktig, sort, blondrete nattkjole som jeg åpna foran nesa på fatter'n og brutter'n. Awkward var bare forbokstaven:P IKKE det jeg vil åpne i umiddelbar nærhet forran familie, men også der er folk forskjellige. Noen har jo nærmere forhold til familie, andre har det ikke.



Anonymous poster hash: 7bfae...0d8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjøper sannsynligvis ikke undertøy til andre uten å ha forventninger om å få se det på, og regner med at du tenker på samme måte.

Eller kanskje hun synes g-strenger er grusomt stygge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sprenge intimgrensene til vennene dine? :fnise: Er det virkelig vanlig å gi kompiser undertøy`? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvorfor sprenge intimgrensene til vennene dine? :fnise: Er det virkelig vanlig å gi kompiser undertøy`? :fnise:

Sier jeg også. Jeg gir ikke undertøy i gave til venner, og takk Gud for at jeg heller ikke har fått det av noen. Trodde jeg hadde blitt litt flau da. Greit å gi til kjæreste da synes jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, kanskje fordi det finnes så mange forskjellige dameundertøy, er vel en del som ikke er fan av g-streng osv, pluss at g-streng gjerne er ikke er pakket inn i plastikk i butikken eller noe, og gjerne koster rundt 50 - 100 kr, billigvare. Og man liker vel forskjellige farger og slikt, som gjør det litt vanskelig å skulle velge.

Synes ikke boksere er unormalt å gi til kompiser, har aldri gitt, men hadde ikke vært noe problem, tror jeg. De fleste bruker jo den ene boksertypen som reklameres om hos Dressmann osv, de er allerede pakket inn i butikken, og koster litt mer, altså litt mer kvalitet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...