Gå til innhold

Julebord antrekk for oss lubne(Plus size)


Severus

Anbefalte innlegg

Det er peplumkjoler.

Men herregud, L og XL er ikke plus size, det er helt vanlige størrelser som du finner i vanlige butikker.



Anonymous poster hash: 06ebd...f4e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg tror ikke jeg kan stappe meg inn i XL på H&M fordi størrelsene deres er rare. I såfåll må det være fra mamma kolleksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plus size er jo fra 44 og oppover, vel? Bruker L/XL selv, og kan kjøpe kjoler så og si over alt :)

Hvis du har litt god tid, så er det jo mange greie nettbutikker, som f.eks Vero Moda, Vila, Bubbleroom, Zalando, Lindex, H&M og Ellos ( de 3 siste har plus size kategori på nettsiden)

Endret av elentari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som om du har en helt vanlig kropp jeg. Hverken tykk eller kjempe tynn. Sånn akkurat passe.

Anonymous poster hash: 50d4e...f22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Ellos og LaRedoute på nett! Der finner man mye fint i både vanlige og plus size størrelser. Dersom du skal gå for plus size så anbefaler jeg kolleksjonen fra Taillissime (La Redoute). De er franske plus size og har finere snitt og fasong enn mange andre plus size synes jeg.

Jeg bruker ca XL og handler både vanlige størrelser og plus size.

Et tips kan være å velge kjoler som er innsvinget/innsydd litt høyt i midjen, gjerne også i litt tykt eller dobbelt stoff. Eventuelt tettsittende stoff i underkjolen og mer tynt og løst stoff i selve kjolen. Det er litt vanskelig å komme med råd når man ikke vet hvordan fasongen din er.



Anonymous poster hash: cafd9...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et valkete timeglass, jeg vil jo liksom bare få kollegaene mine til å tenke wooow. Siden jeg alltid går i uniformen eller i hettejakke og jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom kjolen ikke er i for tynt stoff eller er altfor stretchy og trang skal det godt gjøres å bomme. Spesielt dersom du har timeglassfasong med markert midje. V-utringning er også veldig fint når man har store pupper og timeglass, og gir i tillegg en forlengende og slankende effekt på ansikt og kropp.



Anonymous poster hash: cafd9...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et valkete timeglass, jeg vil jo liksom bare få kollegaene mine til å tenke wooow. Siden jeg alltid går i uniformen eller i hettejakke og jeans.

Støtter forslaget til Lillesiren om å sjekke ut den bloggen. Se bare på dette antrekket - det er jo kjempeflott! Kommer du i noe sånt tror jeg du oppnår wow-faktoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget til Lillesiren om å sjekke ut den bloggen. Se bare på dette antrekket - det er jo kjempeflott! Kommer du i noe sånt tror jeg du oppnår wow-faktoren :)

Det var en sånn type kjole jeg hadde i tankene og prøvde å beskrive lengre oppe i tråden.... synes det er veldig pent på frodige jenter. Den er kroppsnær ja - men kan ikke skjønner hvordan man IKKE kan føle seg komfortabel om man ser sånn ut i en kjole....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne fra LaRedoute? Den finnes fra str 42 og helt opp til 58. Tror den blir helt nydelig til deg :) Dersom du ikke liker å gå med ermeløs finnes det jo masse fine boleros og jakker å velge i.



Anonymous poster hash: cafd9...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne fra LaRedoute? Den finnes fra str 42 og helt opp til 58. Tror den blir helt nydelig til deg :) Dersom du ikke liker å gå med ermeløs finnes det jo masse fine boleros og jakker å velge i.

Anonymous poster hash: cafd9...01c

Glemte lenken, her er den:

http://media.redcatsnordic.com/images/products/thumb_list_large_lr/32441/324412780-2ba5014a-504f-4b92-bf79-41178954af84.jpg

Anonymous poster hash: cafd9...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en noe lubben timeglassfigur (str 40) og har forelsket meg i denne kjolen. Nå er den dessverre utsolgt, men det går sikkert an å få tak i noe tilsvarende.

En timeglassfigur i str 40 er da ikke lubben! Nå får du rulle inn her.

Anonymous poster hash: e179e...61a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En timeglassfigur i str 40 er da ikke lubben! Nå får du rulle inn her.

Anonymous poster hash: e179e...61a

Det kan den være, hvis man ikke er så høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Adele er fantastisk pen (google Adele). Hun kler seg i kjoler som fremhever timeglassfiguren. Gjerne skjæring/belte under brystet. Kjøp en god hold-in truse (f.eks. Trinny og Susannas) og ettersittende kjoler blir smashing!



Anonymous poster hash: 6a75d...ca5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan den være, hvis man ikke er så høy :)

Da må man være skrekklig lav (under 1,40?)

Dessuten står det "plis size" i overskriften, noe str 40 i alle fall ikke er.

Å begynne å skrive om så små størrelser i en slik tråd er en hån av oss som faktisk er ute etter rådene, vi som er plus size

Anonymous poster hash: e179e...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...