Gå til innhold

Julebord antrekk for oss lubne(Plus size)


Severus

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å finne antrekk, kanskje noen her som vet om noe. Jeg er en slags lubben timeglassfigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket ut vivikes?

Jeg har alltid vare gått forbi (kjerringbutikk), men de har jo fått mye fint.

Og i store str! Jeg fant selv kjole der nå.

Anonymous poster hash: 7f5d3...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut vivikes?

Jeg har alltid vare gått forbi (kjerringbutikk), men de har jo fått mye fint.

Og i store str! Jeg fant selv kjole der nå.

Anonymous poster hash: 7f5d3...b61

De har nettside.

Anonymous poster hash: 7f5d3...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg skal se etter, jeg har mer peiling på svarte søppelseker enn klær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal se etter, jeg har mer peiling på svarte søppelseker enn klær.

Hva liker du da?

Med/uten ermer?

Løs i fasong?

Lengde?

Stil?

Anonymous poster hash: 7f5d3...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på julebord, men jeg forstår det slik at kjolen skal helst rekke til knærne og at man ikke skal ha svær utringning? Ermer har ikke noe å si, den burde jo sitte fint på meg da. Å så må den ikke være så løs som en søppelsekk, men heller ikke trangt som et pølseskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kikka på zalando? De har mange fine der som ikke er for trange men allikevel med fin passform. Jeg bruker samme størrelse som deg, og har de samme kriteriene som deg, vurderer å bestille derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en noe lubben timeglassfigur (str 40) og har forelsket meg i denne kjolen. Nå er den dessverre utsolgt, men det går sikkert an å få tak i noe tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en noe lubben timeglassfigur (str 40) og har forelsket meg i denne kjolen. Nå er den dessverre utsolgt, men det går sikkert an å få tak i noe tilsvarende.

Denne kjolen anbefalte du for en slank og høy jente nylig..

Anonymous poster hash: 59443...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne kjolen anbefalte du for en slank og høy jente nylig..

Anonymous poster hash: 59443...10e

Ja, det er en type kjole som kan kle mange. På oss litt lubne timeglassfigurer vil den framheve f.eks. midje og pupper på en flatterende måte, mens den på en slankere jente kan skape litt ekstra kurver om hun ønsker det :) Når det gjaldt hun som var høy og slank, var det mer ideen enn selve kjolen, altså at hun kunne prøve noe som var veldig feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen anbefalte du for en slank og høy jente nylig..

Anonymous poster hash: 59443...10e

Den ble anbefalt til en jente som er 165 cm. Hvis hun er høy, så er jeg en lyktestolpe.

Synes for øvrig kroppsnære kjoler er pent på litt frodige jenter jeg da, så ville ikke gått for den som ble anbefalt her i sted. Synes mange jenter drukner seg i stoff i stedet for å vise frem pene pupper og hofter (!!).

De kroppsnære kjolene som har sånn "krage" utenpå hoftene kan være veldig fine synes jeg. Hvis man har kroppen til det.... og da mener jeg store pupper. Og den kragen vil jo evt. skjule magen litt om man ikke er helt fornøyd. Den flytter fokus til hoftene i hvert fall. Ser for meg at det kan være pent....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ble anbefalt til en jente som er 165 cm. Hvis hun er høy, så er jeg en lyktestolpe.

Synes for øvrig kroppsnære kjoler er pent på litt frodige jenter jeg da, så ville ikke gått for den som ble anbefalt her i sted. Synes mange jenter drukner seg i stoff i stedet for å vise frem pene pupper og hofter (!!).

De kroppsnære kjolene som har sånn "krage" utenpå hoftene kan være veldig fine synes jeg. Hvis man har kroppen til det.... og da mener jeg store pupper. Og den kragen vil jo evt. skjule magen litt om man ikke er helt fornøyd. Den flytter fokus til hoftene i hvert fall. Ser for meg at det kan være pent....

Jeg er helt enig med deg at kroppsnære kjoler ofte ser fantastisk ut på jenter med kurver :) Det blir i grunnen bare et spørsmål om komfortsone. Jeg for min del fikser f.eks. ikke hold-inn undertøy/strømpebukser (som jeg føler jeg må ha under en kroppsnær kjole), fordi det er så ubehagelig, så når jeg skal på julebord og spise god mat og kose meg, så går jeg heller for noe litt mindre avslørende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...