Gå til innhold

ser så ung ut for alderen, negativt eller positivt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til tross for at jeg er i 30 årene, så ser jeg så veldig ung ut for alderen.

Som jente, så er det kanskje bra, men som mann, slik som meg, så er er jeg ikke fullt så sikker!

Jeg føler at jeg mangler det autoritære utseende og det er litt "nederlag", når de fleste blir overrasket når jeg sier at jeg er over 30år. De fleste tipper alltid at jeg er mer rundt 24-26år.

Vet ikke om jeg trenger å bruke mer tid på å "bekymre" meg for dette, men det er tross alt stor ansiktfaktor her til lands, uansett hva folk måtte mene eller tro om dette!



Anonymous poster hash: f2506...2a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen er 29 år, og ser veldig ung ut. Når han har raket skjegget så blir han ofte spurt om legg, han bare ler det vekk. Jeg for min del synes ikke at det gjør noe, og han har heller ikke noe imot det. Han sier bare "da ser jeg kanskje ut som jeg er 40 når jeg er 50!" :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, er vel ikke så galt med det? I verste fall så vil 20-åringer flørte med deg når du er oppi 40-åra? Er ikke det noe alle menn drømmer om? ;)

Neida, men jeg ser ærlig talt ikke noe problem med det, tvert imot. Både menn og kvinner, dog mest kvinner, får jo press på seg om å se så unge ut som mulig. Det blir iallefall en bekymring mindre der. Og om noen ikke vil date deg e.l. fordi du ser for ung ut, da er det egentlig de det er noe galt med og ikke deg.

Også vet jeg ikke om du har barn eller har planer om å få det, men jeg tror de fleste barn synes det er tøft når pappa virker/er yngre enn de andre barnas gamle, kjedelige og grå foreldre, så der er det kanskje nok et poeng å hente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres litt ut som samboeren min, han er 33 men ser ut som han er 24-26 han også. Og det er nok mye trynefaktor dessverre, så man må kanskje jobbe litt hardere for det, men jeg klarte nå å kommandere en hel fabrikk rundt da jeg var 19 rett og slett fordi jeg var den mest erfarne(!). Og jeg måtte virkelig stå på for å få få 40+ åringer til å respektere avgjørelsene min :fnise: Det var jo forsåvidt forventa, så jeg tenkte som så at det beste bare var å oppføre meg som intenting. At dette var det mest naturlige i verden, og ikke vise noe "svakhet." Det tok noen uker før det gikk seg til, og da begynte jo selvsagt de faste arbeiderene å komme tilbake og tok over. :rolleyes:



Anonymous poster hash: 2c383...aa6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres litt ut som samboeren min, han er 33 men ser ut som han er 24-26 han også. Og det er nok mye trynefaktor dessverre, så man må kanskje jobbe litt hardere for det, men jeg klarte nå å kommandere en hel fabrikk rundt da jeg var 19 rett og slett fordi jeg var den mest erfarne(!). Og jeg måtte virkelig stå på for å få få 40+ åringer til å respektere avgjørelsene min :fnise: Det var jo forsåvidt forventa, så jeg tenkte som så at det beste bare var å oppføre meg som intenting. At dette var det mest naturlige i verden, og ikke vise noe "svakhet." Det tok noen uker før det gikk seg til, og da begynte jo selvsagt de faste arbeiderene å komme tilbake og tok over. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2c383...aa6

Mye mulig det, men føler at det er vanskeligere å bli tatt mer seriøst når man fortsatt ser ut som en "dritt unge" i en alder av over 30år. Hjelper heller ikke at jeg er litt barnslig for alderen, noe som jeg ærlig kan innrømme.

For som sagt, det er stor trynefaktor her til lands, uansett hvor politisk ukorrekt det høres ut.

Anonymous poster hash: f2506...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...