Gå til innhold

Hvordan hadde en KG-diskusjon sett ut i virkeligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde brukerne sagt de samme tingene hvis motdebattantene satt i samme rom? Hadde de sinte mennene med sterke meninger kalt kvinnene for løse eller prøvd å få dem til sengs? Hadde feministene vært like bestemte?

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: aec44...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til å begynne med tror jeg mange hadde vært ganske sjenerte. Bortsett fra de som allerede kjenner hverandre da. Etterhvert ville det blitt dannet klikker og grupperinger, og det ville blitt som en stor skoleklasse. Garantert!

Og noen ville garantert forsvunne for å dekke noen behov! :fnise:



Anonymous poster hash: 89a09...ac3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kult å se waco eller cuckold debattere live da ;)

Noen av brukerne har diskusjonsteknikker som hadde vært interessante å se irl :)

Anonymous poster hash: aec44...80c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på hvordan Bjørkeris hadde fremstått! :fnise:



Anonymous poster hash: 89a09...ac3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer jeg tenker over det, jo mer sikker er jeg på at Gjest hadde himlet med øynene og ropt hjelpes hvert åttende minutt :fnise:

Jeg liker Gjest altså, det er ikke stygt ment :)

Anonymous poster hash: aec44...80c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde helt sikkert blitt en frisk diskusjon for å finne ut hvem som er hvem fra KG!



Anonymous poster hash: 89a09...ac3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse folk som kikker i gulvet... :P

Det, mens et lite knippe stykker sitter og brøler til hverandre fra hver sin ende av rommet. Antakelig om lavkarbo, snikislamisering, og denne helvetes feminiseringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på hvor mange innadvendte og/eller introverte mennesker som er på KG (ref. div. diskusjoner om det + personlighetstestdiskusjonen) tipper jeg det hadde blitt litt sjenert-stemning. Jeg roper høyt på KG, men er kjemperolig IRL:p Er ikke så sosial av meg.



Anonymous poster hash: dcb18...2c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det, mens et lite knippe stykker sitter og brøler til hverandre fra hver sin ende av rommet. Antakelig om lavkarbo, snikislamisering, og denne helvetes feminiseringen.

... mens det flyter av det Marxistiske feministbladet Dagbladet på bordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Conradine

Masse folk med hetter over hodet som skjeller ut de som står uten hetter hvis de er så frekke og be dem ta av hettene når de snakker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere faste her som har møttes privat. Det har visst vært veldig hyggelig etter hva jeg har forstått. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse folk med hetter over hodet som skjeller ut de som står uten hetter hvis de er så frekke og be dem ta av hettene når de snakker.

Hva er det du har å kritisere på nå da?

Anonymous poster hash: 89a09...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det, mens et lite knippe stykker sitter og brøler til hverandre fra hver sin ende av rommet. Antakelig om lavkarbo, snikislamisering, og denne helvetes feminiseringen.

Mens noen sier hånlig til en gruppe som har vært ofre for voldtekt eller mishandling at de har seg selv å skylde på.

Anonymous poster hash: ef06e...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...