Gå til innhold

Sko/støvletter til jobb og kjole/skjørt


Gjest ghej75

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger et par sko som er gode nok til å bruke på jobb med litt gåing (ikke så mye), og som passer til skjørt og kjoler.

Jeg er ikke så glad i svarte sko, men ser jeg trenger det til sorte strømper og grå eller sorte kjoler.

Jeg har lett en del etter sorte ankelboots f.eks., men finner ingen som jeg ikke synes er vonde å ha på! Trenger litt demping og at de ikke er spisse foran.

Hva bruker dere på jobb? Noen som har tips til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv sko fra merkene Ecco eller Clarks feks? Vet av erfaring at Ecco-sko er gode å gå i, og har hørt mye bra om Clarks. Har et par støvletter fra dem selv men har ikke brukt dem så mye ennå, men de virker veldig behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv sko fra merkene Ecco eller Clarks feks? Vet av erfaring at Ecco-sko er gode å gå i, og har hørt mye bra om Clarks. Har et par støvletter fra dem selv men har ikke brukt dem så mye ennå, men de virker veldig behagelige.

Takk, skal sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tamaris har også gode sko, jeg har veldig lyst på disse til å bruke sammen med skjørt og kjoler:)

Ja, jeg er veldig glad i Tamaris, de er gode.

Har tittet litt på disse, men må innrømme at jeg er litt redd for å bestille fra et sted jeg ikke har bestilt fra før. Når jeg bestiller fra zalando kommer de med mypack og jeg kan hente de i nærheten. Om de kommer på postkontoret er det laaangt å gå og korte åpningstider.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig glad i Tamaris, de er gode.

Har tittet litt på disse, men må innrømme at jeg er litt redd for å bestille fra et sted jeg ikke har bestilt fra før. Når jeg bestiller fra zalando kommer de med mypack og jeg kan hente de i nærheten. Om de kommer på postkontoret er det laaangt å gå og korte åpningstider.. :P

De var kjempefine! De har et lite utvalg av Tamaris hos Zalando, har du sjekket om de har de du har sett på?

Endret av Nanne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var kjempefine! De har et lite utvalg av Tamaris hos Zalando, har du sjekket om de har de du har sett på?

Ja, jeg har sjekket, det hadde dem ikke. Men jeg har kontaktet baresko angående leveringsbetingelser nå og venter på svar :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sjekket, det hadde dem ikke. Men jeg har kontaktet baresko angående leveringsbetingelser nå og venter på svar :).

Så bra, håper de har gode betingelser, da! Pene og behagelige sko kan man nesten ikke få nok av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko og støvletter med kilehæl er desidert best hvis man står og går mye på jobben.

Det beste om man står eller går mye er vel flate sko... :P

Ja, jeg bruker flate sko nå, men er så innmari lei av å aldri kunne bruke kjoler og pynte meg litt innimellom. Går og står ikke mye, bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Med varmtfôr (vi går mot vinter nå) eller uten varmtfôr?

Med ullfôr, for kalde dager, kan kanskje disse være noe?

Uten fôr, for innendørs bruk, kan du kanskje finne noe som passe deg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med varmtfôr (vi går mot vinter nå) eller uten varmtfôr?

Med ullfôr, for kalde dager, kan kanskje disse være noe?

Uten fôr, for innendørs bruk, kan du kanskje finne noe som passe deg her?

Takk! De fra Moods likte jeg godt. Tror ikke jeg er nødt til å ha varmt fôr dog, skal jo bare overleve en tur med kollektivtransport på vei til og fra jobb :). Vil nok ellers helst kjøpe i Norge hvis jeg kan, vet ikke om jeg orker å styre med toll og moms og andre skumle ting :S (Dessuten en viss risk for at jeg må returnere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker flate sko nå, men er så innmari lei av å aldri kunne bruke kjoler og pynte meg litt innimellom. Går og står ikke mye, bare litt.

Kan man ikke bruke kjole til flate sko, nå? Gjør det nesten hver dag, jeg.

Jeg er lektor og står mye, og bruker støvletter med tilnærmet flat såle.

Anonymous poster hash: 68534...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Dersom du bor i Oslo-området så kan kanskje utvalget av ankel boots hos Enzo-Poli kunne ha noe som frister?

De koster selvsagt, men mine eldste Enzo-Poli sko er, som nevnt i en annen tråd, nå 21 år gamle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bruke kjole til flate sko, nå? Gjør det nesten hver dag, jeg.

Jeg er lektor og står mye, og bruker støvletter med tilnærmet flat såle.

Anonymous poster hash: 68534...c85

Hmm, det er jo mulig, jeg bruker jo gjerne flate pensko om sommeren, men sko som kan brukes til og fra jobb på høst- og vintertid som er flate synes jeg det er litt verre med. Har du noen eksempler på hva slags type sko du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bor i Oslo-området så kan kanskje utvalget av ankel boots hos Enzo-Poli kunne ha noe som frister?

De koster selvsagt, men mine eldste Enzo-Poli sko er, som nevnt i en annen tråd, nå 21 år gamle ;)

Takk for tips! :) Holdbarhet er flott, kan godt betale litt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...