Gå til innhold

Aetat sine nye sider

bluebird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he,,, prøvde å søke på noen jobber nå, gikk igjennom 20 sider for å få satt opp et enkelt søk..puh, endelig ferdig tenkte jeg, den 21. siden viste følgende:

**Feilmelding**

Tjenesten du forsøker å benytte er ikke tilgjengelig mellom kl. 2300 - 0700.

Oh my god!!!

- BEKK må slite sinnsykt nå!!! det er nesten litt latterlig, de mener de har ekspert kompetanse på både design, brukervennlighet og utvikling.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekk?

Har hørt det er http://www.imaker.no/ og http://www.ementor.no/ som har laget denne løsningen, jeg. Eller har de gått vekk fra Imaker siden de leverte noe i 2003 som de kanskje ikke var fornøyd med?

Imaker AS har i samarbeid med Ementor ASA utviklet og levert Aetats nye intra- og Internett sider. Ementor har forestått prosjektledelse, mens Imaker har vært ansvarlig for utvikling og implementering.

Intranettet ble lansert høsten 2002, mens nye Aetat.no ble lansert april 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor bruker dere aetat ? det er mye bedre å bare ringe rundt i bedrifter og butikker å spørre om det er noe ledig... :wink:

Jepp, det var LURT, du... :roll:

Jeg har vært inne på sidene og søkt nå, og hver gang jeg har klart å lagre et søk, gått frem og tilbake litt - så kommer det opp: "siden kan ikke vises" Og det går ikke an å bruke Tilbake-tasten, heller. Jeg blir gal!! Nå har jeg vært på Finn.no og lett litt, men synes ikke de har så mange jobber. Er det andre steder der det er ok å søke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom sidene til aetat når jeg så denne tråden, og må si meg enige med resten her inne. Brukervennlighet er i hvert fall ikke noe som har blitt tatt hensyn til under utviklingen av sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er rett og slett flau på vegne av Aetat / de som har laget de nye sidene.

Rett og slett latterlig.

--------------------------------

**Feilmelding**

Tjenesten du forsøker å benytte er ikke tilgjengelig mellom kl. 2300 - 0700

--------------------------------

LOL ??????????? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig til å lagre jobbsøk hos aetat igår' date=' og fikk jobbmail idag.[/quote']

Jeg lagret ett søk den dagen da de nye sidene ble lansert, men har ikke fått noen mail. Og ja - det har kommet relevante jobber der, så noe er galt. Godt mulig det skjedde noe galt da jeg laget søket, men slikt skal ikke skje... Vil si at jeg er meget oppegående når det gjelder data og internett, så hvis det er så vanskelig å få det til er det mange andre som virkelig må slite med dette stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden har fungert med meg også, har lagret flere jobbsøk, og fått min første jobbmail :-)

Sidene virker mer tungvint enn de gamle, men så lenge de fungerer slik de skal så går det jo greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Dritt sider :evil:

I dag måtte jeg dra på Arbeidskontoret og levere meldekort manuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har satt opp at jeg skal få mail om jobber, men har ikke fått noe. Jeg har ikke giddi å trippelsjekke alt, men det må da ha kommet noen jobber den siste uka???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slenger meg på misnøyen her!

Jeg har pleid å stikke innom aetat for å se om drømmejobben plutselig skulle dukke opp.. men de nye sidene er jo helt idiotiske! Jeg pleide å bruke kommune/fylkesoversikten og dermed få opp alle stillinger i en kommune.... men det finner jeg ikke lenger.

Og den nye måten å søke etter stillinger på er helt dust!

Har også opplevd at man ikke får søke/ikke får treff når aetat er stengt, får bare melding om at tjenesten ikke er tilgjengelig mellom kl x og kl xx

- men det har de i det minste rettet opp i ser det ut som, for i dag (søndag) klarer jeg å få frem resultater...

Allikevel: Elendige sider!!!!!!!!!!!!! Er visst ikke meningen at de skal hjelpe noen arbeidssøkere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Det går å bare legge inn sted, og så søke. Da kommer alle jobber opp. Tungvindt system likevel, om man ønsker å søke på enkelte yrker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Det går å bare legge inn sted, og så søke. Da kommer alle jobber opp. Tungvindt system likevel, om man ønsker å søke på enkelte yrker.
Joda, men det tar mye lengre tid.... og er mindre oversiktlig nå syns jeg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aetat sine nye sider er Bare rot synes jeg.Skjønner ikke hvorfor de skulle gjøre det så innviklet med det nye systemet.

koldbruna :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et typisk eksempel på webutviklere som er mer opptatt av utseende og javascript, enn å lage en funksjonell og brukervennlig side.

Det er så typisk, så typisk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...