Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Har de enda ikke fått orden på dette her?? Må jo innom "siden kan ikke vises" 14 ganger mellom hver gang jeg får en av aetats sider.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har registrert meg to ganger, men har ennå ikke mottatt legitimasjons-kode, så imorgen går jeg ned til byen for å hente den... :-?

Clea

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes de er fullstendig ubrukelige.

En gang når jeg skulle sende meldekort kom jeg inn på en vilt fremmed mann sitt meldekortet.

De viste ikke hva de skulle svare på det, når jeg fortalte om det på aetat her jeg bor.

Skrevet

Og jeg har fremdeles ikke fått svar på henvendelsen der jeg forteller om hva jeg synes om sidene og viser til denne tråden.

Gjest Gjesta
Skrevet
Og jeg har fremdeles ikke fått svar på henvendelsen der jeg forteller om hva jeg synes om sidene og viser til denne tråden.

Kanskje ikke så rart...min erfaring er at aetat ikke svarer på mailene de får....

:roll:

Clea

Gjest Poirot
Skrevet

Kanskje ikke så rart...min erfaring er at aetat ikke svarer på mailene de får....

:roll:

Clea

Det er min erfaring også. Venter fortsatt på svar på det spørsmålet jeg stilte for ett år siden....

Gjest Starya
Skrevet

Å. Du også? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...