Gå til innhold

Vil imponere på julebord... Hjelp en grå mus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå legger jeg snart bak meg et tøft år.

Datet en kollega i noen måneder, vi var romantiske, holdt hender, sendte søte meldinger, kysset og etter 1,5 måned lå vi sammen. Og noen ganger til. Før vips, han var borte. Han rett og slett brukte meg.

Flere kolleger vet om dette, og jeg føler dem ler bak min rygg.

I tillegg har jeg de siste månedene blitt kjæreste med en annen kollega (huff, skal aldri mer forelske meg i en kollega) og vi har det veldig fint sammen. Men bestevennene til kjæresten min jobber på samme sted, og de synes ikke noe om meg har jeg hørt.

En kvinnelig kollega har av ukjent grunn noe imot meg og sender stygge blikk til meg de gangene vi må samarbeide, som heldigvis er ytterst sjeldent.

Jeg er en grå mus, gjør det jeg skal og deltar ikke på alt det sosiale. Litt sjenert av meg, men har lyst til å knock their socks off på dette julebordet. Vise at jeg vil heve meg over dem alle og at jeg er mer enn verdig for min kjære.

Men hjeeelp :O Vet ikke hva slags kjole jeg skal gå for. Har èn kjole i skapet, og den er vanlig, svart. Vil ha noe som gjør at jeg blir sett. En annen farge en svart. Vil også være sexy, men ikke horete. Heller ikke konete.

Jeg har "bare" tre uker på meg til å finne kjolen jeg vil ha, men jeg vet ikke hva jeg vil ha. Vet heller ikke hva jeg søker her, forventer ikke at noen skal gidde å bla frem spesifikke kjoler til meg.

Men kanskje tips? Hvor lang, hvilken farge, hvilke butikker? Tilbehør, annet som kan hjelpe meg på veien? Prisklasse for selve kjolen: Under 800.

Jeg er 21 år, kollegene mine er alt fra 19-30.



Anonymous poster hash: c4f78...4df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du er slank, så kan du gå i det meste. :) Pass på å enten vis pupper eller bein! (Eller ingenting, men ikke alt)

Smink deg(finnes masse bra filmer på youtube). Bruk høye hæler. Slå håret løst. Hva med å friske opp hårfargen noen dager før du skal på julebordet? Har du helt stritt hår, så kan det være fint å krølle det.



Anonymous poster hash: 7613c...718
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

Pen sminke og en utringet kjole kan du komme langt med! Ville ikke gått for noe lang kjole siden du og de du skal med er såpass unge. Ta litt solarium eller spray tan og krøll håret f.eks. så er du langt på vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som er sent oppe i dag gitt :D Takk for alle svar. Kjempefin kjole linket til her, men går den for meg som har minimalt med pupper? Tror kanskje ikke utringning er det optimale for meg :/

Dere har rett! Jeg har kun tenkt på at kjolen må være nydelig, men jeg kan jo stille opp nydelig som meg selv :) Har alltid håret slett ned, kanskje jeg virkelig skal ta sjansen på å krølle det? Har aldri brukt pensko før, får slå til med det også. Og solarium og sminke, takk takk takk for tips! :) Merker at nervøsiteten går over til at jeg begynner å glede meg til dette!

TS



Anonymous poster hash: c4f78...4df
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er sent oppe i dag gitt :D Takk for alle svar. Kjempefin kjole linket til her, men går den for meg som har minimalt med pupper? Tror kanskje ikke utringning er det optimale for meg :/

Dere har rett! Jeg har kun tenkt på at kjolen må være nydelig, men jeg kan jo stille opp nydelig som meg selv :) Har alltid håret slett ned, kanskje jeg virkelig skal ta sjansen på å krølle det? Har aldri brukt pensko før, får slå til med det også. Og solarium og sminke, takk takk takk for tips! :) Merker at nervøsiteten går over til at jeg begynner å glede meg til dette!

TS

Anonymous poster hash: c4f78...4df

Det går så bra så! :D

Da er det jo kjempe fint å for eksempel vise bein. Ingenting er mer sexy enn det! Dessuten så passer de fleste kjoler til små pupper, uten at det ser vulgært ut. :)

Anonymous poster hash: 7613c...718

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjole med åpen rygg er sexy uten å bli vulgært. Som nevnt over her, smink deg, gjør noe nytt med håret og IKKE drikk deg for full. Ikke noe mer usjarmerende enn for fulle folk:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

Du har fått mange tips om klær/utseende, så jeg vil tipse om smil! Smil masse, le og vær hyggelig mot alle du snakker med. Speil gjerne bevegelser også. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har små pupper så tror jeg du skal være litt forsiktig med de kjolene som har en ekstra "kappe" i livet. Det blir fort ingenting oppe og veldig mye nede.



Anonymous poster hash: 1d9cf...b06
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du tenker å bruke høyhælte sko for første gang, så øv deg litt hjemme først ;) og som for alt annet, så finnes det instruksjonsvideoer på YouTube for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil imponere på julebordet, så tror jeg ikke at kjoler som passer best på en nattklubb, eller å vise mest mulig hud, er veien å gå. Spesielt ikke med tanke på det du sier om situasjonen med kollegaene.

Det går fint an å være classy og samtidig litt sexy:

http://www.zalando.no/esprit-collection-cocktailkjole-sort-es421c02i-q00.html

http://www.zalando.no/lipsy-london-hverdagskjole-rod-li721c01y-302.html

http://www.zalando.no/little-mistress-cocktailkjole-bla-lm121c000-k00.html

Eller du kan gå for noe mer søtt og feminint:

http://www.zalando.no/swing-cocktailkjole-sort-sg721c007-802.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...