Gå til innhold

Tilfredsstille hans ønske eller være ''egoist''?


Skilpadden

Anbefalte innlegg

Min kjæreste har siden sommer nevnt at han er keen på de skoene her:
http://www.zalando.no/ugg-australia-rockville-ii-stovletter-ankle-boots-brun-ug112c010-703.html

Men jeg personlig syns ikke de er så veldig fine! Så jeg søkte litt rundt med samme merke og har nå funnet disse:
http://www.footway.no/hannen-cordovan.html

Og jeg fikk en kompis til å spørre om hva han syns om de, og min kjæreste likte de også. Men jeg har en liten idiotisk dilemma. Kjøre med den stygge bootsen siden det er det han har ønsket i et par måneder, eller faktisk kjøpe noe som ser bra ut og har like god kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo i utgangspunktet enig. Men han likte jo de andre også. Og jeg vet jo ikke om han likte den jeg likte bedre enn den andre! Åh, skulle ønske jeg bare kunne spørre rett ut.
Men da hører jeg på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig likte best de du likte best. Men samtidig så hadde jeg nok tilslutt kjøpt de han likte best. :P



Anonymous poster hash: e480b...004
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første paret var jo drit harry! Er han typen som kler seg i cowboyhatt og hører på cøntri også? De du fant er mye finere, mer stil mye kulere faktisk. Ung stil. De andre får meg til å tenke på en i 60 åra med ølwom og ja cowboyhatt..

Jeg ville ha kjøpt de du fant, og gitt han en byttelappmulighet..



Anonymous poster hash: 9b474...bf9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første paret var jo drit harry! Er han typen som kler seg i cowboyhatt og hører på cøntri også? De du fant er mye finere, mer stil mye kulere faktisk. Ung stil. De andre får meg til å tenke på en i 60 åra med ølwom og ja cowboyhatt..

Jeg ville ha kjøpt de du fant, og gitt han en byttelappmulighet..

Anonymous poster hash: 9b474...bf9

Hahaha, så frekk du er. Jeg liker det. Og jeg er helt enig også! :D

Han kler seg veldig elegant og fint. Med skjorte, dress og hele pakka. Så jeg skjønner heller ikke hvor kjærligheten hans for de skoene kommer fra .. og de er jo så dyre, så jeg er redd det er en av de skoene som han har for å ha de, og ikke noe han kommer til å bruke jevnlig. De andre er jeg redd blir FOR sporty for hans smak. Så jeg er såå usikker. Hvis du selv har en annen tips til gave, så er det bare å komme med det. Tar imot alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første skoene var jo grusomme. Jeg hadde av prinsipp ikke kjøpt dem dersom kjæresten min ønsket seg noe slikt. Hannen modellen er heller ikke særlig pen, men mye bedre. Men det er viktig å tenke over at de er virkelig enorme og klumpete. Svært lik normale uggs i formen, altså elefantfot.

Jeg hadde kanskje droppet å kjøpe sko i det hele tatt, så unngår du hele dilemmaet, og heller la han velge dem han vil ha selv senere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så frekk du er. Jeg liker det. Og jeg er helt enig også! :D

Han kler seg veldig elegant og fint. Med skjorte, dress og hele pakka. Så jeg skjønner heller ikke hvor kjærligheten hans for de skoene kommer fra .. og de er jo så dyre, så jeg er redd det er en av de skoene som han har for å ha de, og ikke noe han kommer til å bruke jevnlig. De andre er jeg redd blir FOR sporty for hans smak. Så jeg er såå usikker. Hvis du selv har en annen tips til gave, så er det bare å komme med det. Tar imot alt!

Jeg tror jeg ville spurt han hva det er med de skoene han liker så godt, og spurt han om han syns de passer til stilen han har ellers. Kanskje laget en klipp og lim kollasj slik at han får se hvordan skoene ser ut til de klærne han pleier bruke.

Det var ikke meningen å være frekk, jeg var bare ærlig og sa det som jeg tenkte :sjenert::fnise: Men helt ærlig, jeg ville aldri ha kjøpt de der til nooooen...

Anonymous poster hash: 9b474...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi først snakker om smak, så synes jeg begge alternativene var stygge,

Hvis du vil kjøpe noe du synes er attraktivt og ikke bare det han vil, så ville jeg sett på en helt annen gave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange gode råd her. Takker alle for svar!
Det er jo slik at det er TANKEN på at han har ønsket de såpass lenge. Men jeg syns når man først skal betale 3000 for et par sko, så bør de i det minste være litt finere enn som så.
Men da får jeg bare lete etter noe annet, og hvis jeg absolutt ikke kommer på noe, så får det bli de ''stygge'' skoene. Er uansett han som skal ha det på, ikke jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La mannen kjøpe skotøy selv.

Da kan han vurdere om han virkelig vil ha de så mye at han er villig til å blø en haug med penger for å få de.

Kjøp en weekendtur til et trivelig sted og gi han den ene billetten i julepresang. Da slipper du å gremme deg hver gang du ser støvlene, og du får gjort noe trivelig sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...