Gå til innhold

Snakket med mann på nettet som likte unge jenter! PEDO!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket over tid med en mann på nettet. Vi har fått god kontakt og jeg kan vel si det har vært litt snakk om sex, litt nettsex osv - men ikke bilder!

Men så snakket jeg med han her om dagen. Vi begynte å snakke om hva vi tente på og jeg fortalte litt om hva jeg likte osv. Og så fortalte han meg noe som sjokkerte med veldig! Han sa at han likte unge personer. Jeg spurte jo selvfølgelig hvor unge (kunne jo hende det var snakk om 18åringer). Han sa han likte de som var i alderen rett før puperteten og i puperteten! Jeg fikk helt sjokk, men spurte litt mer. Han innrømmet å like de mellom 10-14år. Jeg ble helt kvalm! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke blokkerte han med en gang, men jeg fortsatte og spørre litt. Og han har vist gjort seksuelle ting med mindreåringe! Jeg spurte ikke om hva han hadde gjort. Han er forresten 25 år.

Det var vist "kun" et par jenter han hadde gjort noe seksuelt med. Og han sa det var frivillig fra dems side...men eldre barn/tidlig ungdom vet da ikke alltid hva som er riktig!

Vi avsluttet samtalen og jeg har ikke snakket med han siden. Creepy fyr! Men nå lurer jeg på hva jeg bør gjøre. Bør jeg gå til politiet med dette? Jeg har ikke særlig lyst til å måtte vise eventuelle samtaler vi har hatt osv. Er det mulig å tipse uten å måtte bli noe vitne?



Anonymous poster hash: 0e8dd...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør helt klart melde dette. Dettte er en mann som innrømmer at han har begått seksuelle overgrep mot barn. Jeg forstår at det kan være ubehagelig for deg å vise samtalene du har hatt med han til politiet, men det syntes jeg du likevel skal gjøre. Uten beviser så kommer ikke politiet langt og du kan gi de beviser som kan få en seksualforbryter straffet. Ikke minst kan du være med å hindre at vedkommende fortsetter med overgrep mot andre.



Anonymous poster hash: 033a0...7f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt politiet. De trenger få vite om sånne personer, tenk om han forgriper seg på små barn, og så sitter du der og kunne forhindret det...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt politiet. Uten tvil.

Tipsmailen fra Reza over en midt i blinken for deg. Bruk den.

VIKTIG: Ta utskrift/skjermdump av alle private meldinger .. NÅ ...

Jeg skjønner at det er vanskelig å vise maildialogen, men det trenger du neppe gjøre i første runde. Om politiet etterhvert ønsker å se dette, så fortell om problemet/utfordringen din. Jeg lover de relevante personene hos politiet ser LAAAANGT verre dialoger. Dine meldinger er bare peanuts - og ikke noe å skamme seg over. Husk at du her vil treffe politi som har jobbet med dette lenge.

Det kan hende at politet kan kan sponse en ekstern advokat som kan anonymisere deg, evnt at du får en god dialog med politiadvokaten og stoler på ham/henne. Du kan helt sikkert også be om en kvinnelig politiadvokat om det er lettere.

Ta aksjon. Du har mulighet til å gjøre en forskjell i mange små jenters liv. Ellers kommer du til å angre.

Lykke til :-)

Endret av HandymanOslo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...