Gå til innhold

Og jeg som trodde man var kåtest i ten og tyveåra....


volvo22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her.. sexlysten øker til eldre jeg blir. Er i 30 årene, og synes sex er mye bedre nå enn før :) Og ofte kåt!!



Anonymous poster hash: 4aae9...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at kvinner er på sitt kåteste når de ikke lengre er attraktive. Vet ikke hvordan det er for menn, men mistenker at det er motsatt der i gården, at menn er kåtest når de er yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at kvinner er på sitt kåteste når de ikke lengre er attraktive. Vet ikke hvordan det er for menn, men mistenker at det er motsatt der i gården, at menn er kåtest når de er yngre.

Nuvel. Kvinner er på sitt kåteste like før fruktbarheten deres er i ferd med å synke. Det har neppe noen sammenheng med utseendet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel. Kvinner er på sitt kåteste like før fruktbarheten deres er i ferd med å synke. Det har neppe noen sammenheng med utseendet deres.

Sier ikke at det har noe med utseendet å gjøre, bare at de to fenomenene (overkåthet + forfallenhet) inntreffer på omtrent samme tid, men de kan så klart være uavhengig av hverandre for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at det har noe med utseendet å gjøre, bare at de to fenomenene (overkåthet + forfallenhet) inntreffer på omtrent samme tid, men de kan så klart være uavhengig av hverandre for alt jeg vet.

Forfallenhet er et ord jeg ikke ville brukt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vi er mere moden og mere sikre på oss selv som kvinne, og derfor så blir sexlivet bedre, og lysten øker..



Anonymous poster hash: 4aae9...13a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at det har noe med utseendet å gjøre, bare at de to fenomenene (overkåthet + forfallenhet) inntreffer på omtrent samme tid, men de kan så klart være uavhengig av hverandre for alt jeg vet.

Sier ikke at det har noe med utseendet å gjøre, bare at de to fenomenene (overkåthet + forfallenhet) inntreffer på omtrent samme tid, men de kan så klart være uavhengig av hverandre for alt jeg vet.

Det gir jo evolusjonær mening. De barnløse kvinnene som fikk en kåthetsboost og hadde seg som kaniner før fruktbarhetsvinduet ble spikra igjen er de som fikk etterkommere ;) For noen tusen år siden levde man jo sjelden lenger enn 30-40 årsalderen, så man kan vel like godt hevde det var viktig å få det gjort før man var kisteklar. Sammenhengen med kroppslig forfall er vel ikke noe mer mystisk enn at kroppen begynner å forfalle ved ca. 30, og at dette koinsiderer med tidligere forventet levealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg kjempe mye igjen. Jeg er 29 år å er kjempe kåt.har egentlig vært veldig glad i sex alltid.men nå har det blitt bedre. Tryggere på meg selv og kroppen min. Tørr og nyte mye mer.å vet hva jeg liker.

Jeg har ikke den kroppen jeg hadde da jeg var yngere men er mykere i formene nå å har det myye bedre med meg selv!

Anonymous poster hash: 430e7...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir jo evolusjonær mening. De barnløse kvinnene som fikk en kåthetsboost og hadde seg som kaniner før fruktbarhetsvinduet ble spikra igjen er de som fikk etterkommere ;) For noen tusen år siden levde man jo sjelden lenger enn 30-40 årsalderen, så man kan vel like godt hevde det var viktig å få det gjort før man var kisteklar. Sammenhengen med kroppslig forfall er vel ikke noe mer mystisk enn at kroppen begynner å forfalle ved ca. 30, og at dette koinsiderer med tidligere forventet levealder.

Dette med forventet levealder passer ikke teorien, det du har glemt å regne med her er at man regner med barnedødsfall også, dermed trekkes forventet levealder ned mye. Forventet levealder for en nyfødt i steinalderen var litt over 30 år, for en 15 åring var den 54 og dermed sikkert enda høyere for en 30 åring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 20 års ekteskap med et passelig sexliv, jeg sa aldri nei og syntes det var helt ok, noen ganger deilig, men ikke til de store høyder akkurat, så skilte vi oss. Tok det med ro å finne en annen, og syntes stort sett sex var noe oppskrytt.

Traff en ny mann når jeg var 46 år - og fikk min første orgasme!! Trodde egentlig ikke noe sånt eksisterte, siden jeg aldri har forstått hva de andre snakket om. Det var bare helt...utrolig. Det var rett og slett fantastisk. Nå får jeg nesten orgasme hver gang, og forstår teknikken med hvordan jeg skal få det til, det har åpnet en ny verden for meg.

Så ja, nå er jeg temmelig sexgal som middeladrende, hehe! :-))

Synes det er ganske så utrolig og det har gjort meg veldig lykkelig:-)



Anonymous poster hash: 738dd...619
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 20 års ekteskap med et passelig sexliv, jeg sa aldri nei og syntes det var helt ok, noen ganger deilig, men ikke til de store høyder akkurat, så skilte vi oss. Tok det med ro å finne en annen, og syntes stort sett sex var noe oppskrytt.

Traff en ny mann når jeg var 46 år - og fikk min første orgasme!! Trodde egentlig ikke noe sånt eksisterte, siden jeg aldri har forstått hva de andre snakket om. Det var bare helt...utrolig. Det var rett og slett fantastisk. Nå får jeg nesten orgasme hver gang, og forstår teknikken med hvordan jeg skal få det til, det har åpnet en ny verden for meg.

Så ja, nå er jeg temmelig sexgal som middeladrende, hehe! :-))

Synes det er ganske så utrolig og det har gjort meg veldig lykkelig:-)

Anonymous poster hash: 738dd...619

Så bra !! Gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vi er mere moden og mere sikre på oss selv som kvinne, og derfor så blir sexlivet bedre, og lysten øker..

Anonymous poster hash: 4aae9...13a

Eventuelt så er det at man bare vil ha når man inår det er vanskeligere å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med forventet levealder passer ikke teorien, det du har glemt å regne med her er at man regner med barnedødsfall også, dermed trekkes forventet levealder ned mye. Forventet levealder for en nyfødt i steinalderen var litt over 30 år, for en 15 åring var den 54 og dermed sikkert enda høyere for en 30 åring.

Godt poeng. Uansett er det lett å tenke seg at de som fikk barn noe særlig etter tretti hadde små muligheter til å bringe disse avkommene inn i voksenlivet, både fordi deres egen sjanse til å dø økte eksponensielt, og fordi de uansett hadde sakket akterut i konkurranse med yngre foreldrene om knappe ressurser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EHEHEHE. Ok.

Er det du som tenner på hårete fitter og som sitter og runker i hver eneste tråd om kjønnshår? Fucking creep.

Har du hatt sex irl før?



Anonymous poster hash: 13d63...a84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo22 var et pussig nick for en kvinne på 31...

Hvor har han skrevet at han er kvinne?

Anonymous poster hash: fd5eb...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har han skrevet at han er kvinne? Anonymous poster hash: fd5eb...088

Nei, sorry, ser det nå. Blandet med noen andre tråder som har vært i det siste (hun middelaldrende som akkurat hadde bikket 30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...