Gå til innhold

Så utrolig sexy med jenter som røyker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en skikkelig fetish for jenter som røyker. Selv jeg er totalt anti-røyker selv og kommer aldri til å så mye som ta i en røyk en gang. Det er kanskje derfor jeg tenner så mye på sexy jenter som gjør det da de jo fremstår litt ekstra dristige og slikt.

Det er sikkert et overveiende flertall her som ikke klarer å relatere seg til saken, men er det jenter her som røyker som følger seg litt ekstra sexy og dristige når de tar seg en røyk og er det noen her som har lekt med tanken om å røyke under sengekos osv?

Jeg kjenner vel knapt noen i det hele tatt som røkyer, så om noen av jentene her har tanker de vil dele hadde det vært veldig interessant!

Takker!



Anonymous poster hash: 689f2...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en skikkelig fetish for jenter som røyker. Selv jeg er totalt anti-røyker selv og kommer aldri til å så mye som ta i en røyk en gang. Det er kanskje derfor jeg tenner så mye på sexy jenter som gjør det da de jo fremstår litt ekstra dristige og slikt.

Det er sikkert et overveiende flertall her som ikke klarer å relatere seg til saken, men er det jenter her som røyker som følger seg litt ekstra sexy og dristige når de tar seg en røyk og er det noen her som har lekt med tanken om å røyke under sengekos osv?

Jeg kjenner vel knapt noen i det hele tatt som røkyer, så om noen av jentene her har tanker de vil dele hadde det vært veldig interessant!

Takker!

Anonymous poster hash: 689f2...703

Du tar kaka i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er skikkelig turnoff for meg, vil helst at jentene skal være sunne og spreke.

Anonymous poster hash: 35b3e...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er kvinne selv og noe av det verste jeg ser er kvinner med en sneip i kjeften. Herregud. Det er ikke kult, fint å se på, eller på noe vis bra for kroppen i seg selv!



Anonymous poster hash: 4af35...4cf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til alvor:
TS, jeg kan godt forstå at du synes jenter som røyker er dristige og sexy. Selv synes jeg det kan være vanvittig attraktivt med gutter i skinnjakker, nagler, en laid back-holdning og med en røyk i munnen/handa. Har alltid vært svak for gutter med et rocka utseende/stil med en laidback attitude, så det kan være mye av grunnen.

Men det skal sies at jeg selvfølgelig ønsker at min fremtidige kjæreste skal være frisk og sunn, og røyke minimalt.

post-73810-0-15869100-1384441956_thumb.j
post-73810-0-99760400-1384441985_thumb.j

post-73810-0-59466000-1384442024_thumb.j

<3

Endret av Kyary Pamyu-Pamyu
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg røyker litt selv, og synes det kan være sexy med menn som røyker.

Føler meg ikke utpreget sexy selv, nå har jeg røyket mer eller mindre fast i noen år så da er det jo ganske hverdagslig for meg. Men en gang i blant når jeg kanskje føler meg sexy fra før så kan jeg bli veldig bevisst på hvordan jeg holder sigaretten med fingrene, tar i mot den med leppene og blåser ut røyken etterpå, og føle det er noe sensuelt over det.

Nå er jeg selvsagt fullt klar over at det er usunt, har kuttet ned mye de siste årene og trenger ikke være sammen med en storrøyker. Men er et pluss hvis han kan finne på å ta seg en blås iblant. Det sier jo seg selv, når jeg gjør det selv..

Jeg har røyket under sex, ja. Jeg hadde en kjæreste som gjerne tok seg en blås inne, når man først kan dele en sigg i senga imens man koser så skjer det fort.



Anonymous poster hash: 73087...bd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker litt selv, og synes det kan være sexy med menn som røyker.Føler meg ikke utpreget sexy selv, nå har jeg røyket mer eller mindre fast i noen år så da er det jo ganske hverdagslig for meg. Men en gang i blant når jeg kanskje føler meg sexy fra før så kan jeg bli veldig bevisst på hvordan jeg holder sigaretten med fingrene, tar i mot den med leppene og blåser ut røyken etterpå, og føle det er noe sensuelt over det. Nå er jeg selvsagt fullt klar over at det er usunt, har kuttet ned mye de siste årene og trenger ikke være sammen med en storrøyker. Men er et pluss hvis han kan finne på å ta seg en blås iblant. Det sier jo seg selv, når jeg gjør det selv.. Jeg har røyket under sex, ja. Jeg hadde en kjæreste som gjerne tok seg en blås inne, når man først kan dele en sigg i senga imens man koser så skjer det fort. Anonymous poster hash: 73087...bd1

Spennende! Takk for svar! Følte du at røyken var med på å gjøre sexen enda mer sensuell og slikt eller var det bare tilfeldig?

Og ut av nysgjerrighet, hva slags merke?

Anonymous poster hash: 689f2...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du kategorisere dette som en kontaktannonse, eller som en runketråd?



Anonymous poster hash: 64e54...045
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...