Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

:ler:

Jeg skjønner du virkelig er blitt bitt av scrappe-basillen, Siam. Høres gøy ut, og jeg har sjekket noen scrappesider på nettet. Hadde egentlig vært en hobby midt i blinken for meg, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle fått tid til det... :(

Hvor lang tid bruker du egentlig på å scrappe en LO? (legg merke til at jeg er helt komfortabel med "fagslængen"... :hoho: )

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang tid bruker du egentlig på å scrappe en LO? (legg merke til at jeg er helt komfortabel med "fagslængen"... :hoho: )

Flink du, edea. Siden du allerede kan språket er det vel bare å kaste seg i det, vel? Det tar litt tid, men jeg stjeler heller tid fra noe annet, f.eks tv'en.

Jeg bruker noen timer på hver LO, det blir mye tenking og prøving. Men i dag har jeg vært flink. Scrappet ferdig den jeg begynte på på onsdag, og er nesten ferdig med en dobbel som jeg har laget i dag.

Skulle egentlig innom et scrappeforum for å finne noen ideer til den, men så måtte jeg jo innom KG først så klart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! flinke Siam! jeg har også kjempelyst til å begynne å scrappe!! forhåpentligvis skal jeg på et kurs denne mnd!!

Håper du har en kjempefin aften ute, og at du koser deg skikkelig!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for scrapping-motivasjon Siam! I går (etter hvile :ler: ) så tok jeg frem bryllupsalbum og bilder (vi giftet oss i august i fjor), og rigget meg til på kjøkkenbordet (kontorpulten er okkupert av rotet og mac'en til mannen), så jeg fikk laget 2-3 sider faktisk. Må vel kanskje kalle det scrapping-light! Altså ingen super-fancye sider, men det blir litt morsomt bare å klippe ut etter maler osv. Og skal jeg noen gang bli ferdig må jeg bare sette i gang. Men det er bra å komme i gang i hvert fall. Takk for inspirasjonen! Skal gjøre mer i dag, skal først på tur, så sikkert innom her igjen, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at dere blir inspirerte, Madden og Imax!

Du burde melde deg på kurs, Madden. Jeg har hatt stor nytte av kurset jeg gikk på. Trengte det for å komme i gang. Men det er jo ingen regler, så man kan jo gjøre akkurat som man vil, men det er greit med noen tips.

Jeg har ikke kommet igang med bryllupsalbumet enda. Jeg tror jeg kommer til å gjøre den litt enklere, ellers kommer jeg aldri til å bli ferdig! :wink:

Det var en bra bytur i går. Fikk i meg nok rødvin i alle fall! Så nå har egentlig akkurat våknet, og jeg kommer nok ikke til å bevege meg utenfor huset i dag.

Det blir pizza til middag i dag, har vi bestemt. :sikle:

Også kommer vi sikkert til å se noen filmer...

En deilig dagen derpå søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg masse blått støv, vennen! For nå begynner jeg å bli litt utålmodig også altså!!! :ler:

Håper det er klaff nå denne måneden!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Juni. Får nesten håpe det hjalp.

Dag 18 i dag, ingen symptomer på noen verdens ting.

Så jeg regner med at det ikke har skjedd noe, så slipper jeg å bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg scrappet en side til. Denne gangen fra sommerferien i fjor. Men nå må jeg nok en tur til scrappe-butikken for å handle inn noen nye ark. Også trenger jeg noen nye bokstaver til overskrifter og sånn.

Ikke en så veldig billig hobby dette her... :roll:

Har vært på trening etter jobben i dag, så jeg har god samvittighet.

Dagene på jobben bare flyr avgårde, jeg har jo ikke tid til å gå innom kg heller! Makan!!

Bare såvidt jeg stikker innom dagboka mi for å se om det har vært noe besøk.

Men det er gøy. Jeg lærer masse nytt for hver dag, så det blir lettere og lettere. Jeg er ikke helt utslitt i hodet mitt nå sånn som i forrige uke.

Fikk løst en ganske stor case i dag også, sånn helt på tampen av dagen. Og det var deilig, det!

Tror nok jeg er nødt til å gi fra meg noen av arbeidsoppgavene mine, jeg rekker ikke å gjøre alt jeg skal. Og jeg er ikke innstilt på å jobbe overtid hele tiden, når det er folk med ledig kapasitet rett ved siden av meg.

Jeg er alene hjemme. Igjen!! Mannen er i London og skal være borte helt til onsdag. Jeg vil også!!

Nå har vi ingen reiseplaner, og jeg som er avhengig av å ha noe å glede meg til. Selv om det er langt frem i tid.

Vi skal ta en tur til København på bonuspoeng til våren i alle fall, men så lenge billettene ikke er bestilt blir det så fjernt. Vi skal prøve å få tatt en tur til Florida, men det er så vanskelig å planlegge en lang tur så langt frem i tid. I tilfelle rottefella jeg skulle slumpe til å bli gravid snart!

I morgen skal jeg klippe meg. Gleder meg til å få freshet opp fargen, og kanskje fått en litt kulere klipp. Nå har jeg bare rett-ned-hår. Og det har jeg nesten alltid hatt. Får se hva frisøren min finner på. Hun er flink, så det hadde vært spennende å se hva hun vil gjøre med frie tøyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese litt i dagboka di, ser ut som du har nok å henge fingrene i! Ble så nysgjerrig på denne scrappingen at jeg måtte gå inn på linken å kikke hehe. Så ganske artig ut, men kan godt tenke meg at det blir masse stæsj man vil ha ja. ;)

Håper du får sove godt selvom mannen er på tur. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Takk for oppmuntring vennen :hjerte:

Setter stor pris på at dere heier meg frem...og kommer med :klem: når jeg er trist og lei...det hjelper godt på humøret det! :Nikke:

Håper du får ei kjempeflott scrappe-uke!

Stooooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

Så flink du er! Scrapping, trening, jobbing... det er ikke måte på! :wink:

Du holder deg selv aktiv, og det er bra!! Nå er det ikke så lenge til IKM, og jeg håper og krysser alt jeg kan for deg. Vi er jo inne i en god steam nå.. med Madden som start... dette lover bra! :wink:

Håper du får en fin dag på jobben!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere, Soul, Madden og shy!

Blir alltid så glad når jeg ser dere har vært innom!

Jeg har klippet meg i dag. Masse! Har fått pannelugg og har klippet opp masse på sidene. Det ble helt anderledes. Jeg er spent på om mannen liker det, han kommer ikke hjem før i morgen. Jeg mener å huske at han ikke liker pannelugg... Får håpe han er glad i meg allikevel... :roll:

Jeg fant et Mastercard i dag, da jeg skulle betale for parkeringen... Ærlige meg ringte til opplysningen med en gang jeg kom hjem og fikk tak i personen som hadde mistet det. Hun visste ikke om det en gang.

Hun var akkurat innom for og hente det.

Dagens gode gjerning... :rosaengel:

Var innom en hobbybutikk før frisørtimen for å se om de hadde noen fine scrappeting. Jeg kjøpte meg noen nye klistremerkealfabeter og noen blå eyelets til vintersidene jeg sikkert kommer til å scrappe en dag.

Tror ikke det blir noe scrapping i dag. Det er altfor sent å begynne med det. Det hadde jo ikke blitt noe tid til KG, da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør etter å fortsette å scrappe litt, men noen dager får man bare ikke tid. Så du kan jo begynne igjen i morgen da Siam.

Takk for link, har surfet litt for mye på jobb i dag. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam... blir sååå glad for besøk av deg i boka mi!!!

Først og fremst en stoooor :klem: til deg... du er så god å ha!!

Ja, nå er det spennende med IKM... jeg sender herved alle de " blå vibbene " jeg kan.... og skal fortsette med det utover neste uke!! :wink:

Du har sikkert fått meg deg at mange skriver at det var den mnd de følte at ingenting var på gang, at de faktisk var gravide.... kanskje det er tilfellet? Men jeg skjønner deg... best å ikke gire seg for mye opp, for da blir man så skuffet....

Nå har vi i allefall nok tester for en stund :wink: etter at vi begge har handlet på den danske nettsiden!!

Du får ha en suuper dag på jobben.. vet at du har mye å gjøre!

stor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen kommet hjem igjen! Det er bra for det er kjedelig her uten.

Var på høy puls i stad. Morsomt, men jeg kjenner jeg ikke er vant til å hoppe og sprette så fælt. Ble sliten i leggene, gitt... :-? Men jeg tror nok jeg kan ta den timen igjen!

Ellers har det ikke skjedd mye, det er fremdeles hektisk på jobben.

Sånn prøvermessig er det heller ikke så mye som skjer, jeg synes det kommer små stikninger innimellom, og når jeg kjenner godt etter synes jeg det er en "tyngde" der nede. Men sånn har jeg kjent før også, uten at det har vært noe.. :-x

Tror heller jeg må gå ned å finne noen bilder jeg kan scrappe, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg, vennen! Og jeg krysser alt jeg har for at det skal bli klaff denne måneden!

Kos deg med mannen og scrapping :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også, Juni!

Koselig med besøk fra deg, forresten.

Endelig er det fredag, er ikke like sliten som forrige fredag, men jeg kjenner i hodet at det er mye nytt på jobben. Men det er jo gøy også da!

I dag blir det trening først, før det blir sofa-kjøring resten av kvelden. Jeg er så godtesyk. Har vært det hele uka. Eller jeg har vært ekstra sulten. I dag etter frokost var jeg sulten igjen etter en halv time! Og i ti-tiden holdt jeg på å dø av sult (nesten, da).

Nå har jeg akkurat spist, så får jeg håpe at det holder en liten stund.

I morgen skal jeg først på en liten shoppingrunde med en venninne, så skal jeg ordne neglene før vi drar og besøker farmor. Vi skal overnatte hos foreldrene til mannen som bor i nabobyen. Regner med at vi går på kino eller noe sånt på lørdagskveld.

Vi er bedt på middag til svigersene på søndag, det er derfor vi drar.

Det skal bli deilig med en rolig helg.

Scrappet en side til svigerfar i går. Det skal bli farsdagspresang fra meg og mannen. Den ble ganske fin, så får jeg håpe at han liker den. Vi skal på IKEA etterpå for å se om vi finne en ramme som kan passe sånn sirka. Der er ikke så mange rammer i 12"x12"...

God helg alle god-jentene!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...