Gå til innhold

Pustestans/kveling ved sex! farlig?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Det kan være svært farlig.

Problemet med pustestopp og orgasmer i sammenheng er at kroppen kan gi bevegelsesreaksjoner som ser helt likt ut som en orgasme, men på det tidspunktet så er personen i ferd med å dø/kan allerede være død eller fullstendig bevisstløs. Bokstavelig talt.

Mottakeren vil heller ikke nødvendigvis registrere dette selv i tide til å gi signaler om stopp/løsne grep. Hjernen kopler rett og slett ikke signalene før man ikke lengre klarer gi signal.

Man risikerer også uopprettelige skader på pusterøret.

Det er en helt idiotisk aktivitet å drive på med uansett hvor tennende det er - man må simplethen lære seg å fake det i den forstand at man lærer seg et grep som ikke hindrer normal pust, men som fortsatt gir den mentale følelsen av kvelning.

Jeg liker også en fast hånd rundt halsen, men jeg innser jo at regelrett kvelning ikke er spesielt smart.

Endret av åffårno
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 100%naturlig

Klart størrelse har mye å si for hvor sterk man er. Ikke alt, men en stor person er i utgangspunktet sterkere enn en liten, sånn generelt.

Hendene hennes er ikke store nok og har ikke nok kraft i seg til å klemme luftrøret mitt helt flatt.

red: Et annet spørsmål: Hvordan kvelere dere hverandre uten at det gjør helt for jævlig vondt i halsen? Satt akkurat å prøvde å "kvele" med selv og jeg var redd for å knekke/revne noe i halsen LENGE før jeg ikke får puste. Hvor presser dere og med hva? Fingrene, tommel, noe midt i mellom? Det må presses inn i midten for å kveles, press på sidene gjør jo ingenting. Så presser dere bare inn tomlene?

Hun kveler med både med tomlene og ved å legge armen rundt halsen min, bakfra å klemmer inn luftrøret på oversiden av strupehodet, rett under haken/tungefestet, der haken går over i halsen, hvis du skjønner! Gjør ikke så vondt heller:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være svært farlig.

Problemet med pustestopp og orgasmer i sammenheng er at kroppen kan gi bevegelsesreaksjoner som ser helt likt ut som en orgasme, men på det tidspunktet så er personen i ferd med å dø/kan allerede være død eller fullstendig bevisstløs. Bokstavelig talt.

Mottakeren vil heller ikke nødvendigvis registrere dette selv i tide til å gi signaler om stopp/løsne grep. Hjernen kopler rett og slett ikke signalene før man ikke lengre klarer gi signal.

Man risikerer også uopprettelige skader på pusterøret.

Det er en helt idiotisk aktivitet å drive på med uansett hvor tennende det er - man må simplethen lære seg å fake det i den forstand at man lærer seg et grep som ikke hindrer normal pust, men som fortsatt gir den mentale følelsen av kvelning.

Jeg liker også en fast hånd rundt halsen, men jeg innser jo at regelrett kvelning ikke er spesielt smart.

Vi gjør det :) Kjæresten klemmer ikke såpass hardt at jeg ikke får puste i det hele tatt. Jeg klarer det om jeg vil. Men hos oss så er det ikke mens jeg får orgasme "kvelingen" skjer da:P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Ord endrer betydning. I statistisk sammenheng betyr kvelning død, det samme med skyting og drukning. Å bli kvalt, bli skutt, drukne. Jeg har i mitt arbeid blant annet registrert dødsårsaker, og her er disse begrepene entydige.

Det er deg ikke kvelning på den måten, men pustestans som følge av kvelertak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Det kan være svært farlig.

Problemet med pustestopp og orgasmer i sammenheng er at kroppen kan gi bevegelsesreaksjoner som ser helt likt ut som en orgasme, men på det tidspunktet så er personen i ferd med å dø/kan allerede være død eller fullstendig bevisstløs. Bokstavelig talt.

Mottakeren vil heller ikke nødvendigvis registrere dette selv i tide til å gi signaler om stopp/løsne grep. Hjernen kopler rett og slett ikke signalene før man ikke lengre klarer gi signal.

Man risikerer også uopprettelige skader på pusterøret.

Det er en helt idiotisk aktivitet å drive på med uansett hvor tennende det er - man må simplethen lære seg å fake det i den forstand at man lærer seg et grep som ikke hindrer normal pust, men som fortsatt gir den mentale følelsen av kvelning.

Jeg liker også en fast hånd rundt halsen, men jeg innser jo at regelrett kvelning ikke er spesielt smart.

Hun kveler meg øverst oppe i halsen å gjør ikke vondt. Vi har signaler og max 2 minutter. Hun kveler meg når orgasmen kommer å kveler så lenge orgasmenkrampene holder på og max 2 minutter! Leste noe om at orgasmekramper kan forveksles med kroppens reaksjon under reel kvelning, men vi er sikre på å ha alt under kontroll:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kveler meg øverst oppe i halsen å gjør ikke vondt. Vi har signaler og max 2 minutter. Hun kveler meg når orgasmen kommer å kveler så lenge orgasmenkrampene holder på og max 2 minutter! Leste noe om at orgasmekramper kan forveksles med kroppens reaksjon under reel kvelning, men vi er sikre på å ha alt under kontroll:)

Du vet at to minutter er VELDIG lenge ja?

Hos oss så er det kanskje maks 5-10 sekunder, og det føles myyye lenger ut. Kan fort føles ut som ett minutt. Ikke klarer jeg å holde pusten lenger enn et halvt minutt heller.

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Du vet at to minutter er VELDIG lenge ja?

Hos oss så er det kanskje maks 5-10 sekunder, og det føles myyye lenger ut. Kan fort føles ut som ett minutt. Ikke klarer jeg å holde pusten lenger enn et halvt minutt heller.

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Ja vet det er lenge, men er veldig godt trent å holder pusten i ca 1:40 og føler ikke jeg besvimer ved 2 minutter heller!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet det er lenge, men er veldig godt trent å holder pusten i ca 1:40 og føler ikke jeg besvimer ved 2 minutter heller!

Okei, da så. Men det jeg ville frem til, er at det kan føles ut som mye lenger enn det egentlig er :) Med mindre dere tar tiden da? :P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Du vet at to minutter er VELDIG lenge ja?

Hos oss så er det kanskje maks 5-10 sekunder, og det føles myyye lenger ut. Kan fort føles ut som ett minutt. Ikke klarer jeg å holde pusten lenger enn et halvt minutt heller.

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Blir du kvalt når du får orgasme, eller før det går? Hvorfor liker dere dette? Er som sagt ferske, men vi gjør det pga ekstrem nytelse!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Okei, da så. Men det jeg ville frem til, er at det kan føles ut som mye lenger enn det egentlig er :) Med mindre dere tar tiden da? :P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Det er helt sant, det føles som mange minutter og veeldig lang tid. Men for sikkerhetsskyld bruker vi stoppeklokke:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du kvalt når du får orgasme, eller før det går? Hvorfor liker dere dette? Er som sagt ferske, men vi gjør det pga ekstrem nytelse!

Hos oss så er det før jeg får orgasme :) Eller mens jeg onanerer, så kan typen komme med hånda si:P Jeg liker det fordi det er ekstra godt, jeg blir mer kåt av det :P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Hos oss så er det før jeg får orgasme :) Eller mens jeg onanerer, så kan typen komme med hånda si:P Jeg liker det fordi det er ekstra godt, jeg blir mer kåt av det :P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Hos oss starter hun omtrent 10 sekunder før orgasmen kommer å holder igjen hardt p stanser pusten min helt i det samme orgasmen kommer å holder taket til rysteksene å skjelvingen min stanser å orgasmen er over:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Hos oss så er det før jeg får orgasme :) Eller mens jeg onanerer, så kan typen komme med hånda si:P Jeg liker det fordi det er ekstra godt, jeg blir mer kåt av det :P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Har dere forsøkt å gjøre dette, mens orgasmen kommer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forsøkt å gjøre dette, mens orgasmen kommer?

Nei :) Har ikke lyst til det heller, for jeg liker orgasmene mine akkurat som de er:P

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Har dere forsøkt å gjøre dette, mens orgasmen kommer?

Det er nøyaktig den formen for kvelning som er den farligste.

Du an argumentere så mye du vil at ikke to minutter er lenge, at "vi har kontroll", og at ikke smerte= ikke skade, men du tar medisinsk sett fullstendig feil.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du argumenterer såpass naivt rundt dette når worst case scenario her faktisk er å oppdage at mottakeren ligger der død eller alvorlig skadet.

Dette er ikke på linje med å ha ei ulykke ved deepthroating/få blåmerker eller sprekke leppen litt ved slag/oppleve sterk smerte fordi man bommer på noe.

Dette er livsfarlig, og dere skjønner jo faktisk ikke alvoret her for hva som er verste utfall - og at det er en grunn til at man ikke anbefaler dette som ikke har noe som helst med moral eller preferanser å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hendene hennes er ikke store nok og har ikke nok kraft i seg til å klemme luftrøret mitt helt flatt.

Kraften i hendene kommer an på hvor sterk man er i klypa, og har lite med høyde å gjøre.

Du skal heller ikke klemme luftrøret når du driver med kveleleker, det kan lett skade det permanent. Det man gjør er å klemme veldig lett på blodårene på halsen, under kjeven, da stopper man det oksygenfylte blodet som går fra hjertet og opp til hjernen, noe som skaper en svimmel/hallusinogen følelse. Og dette krever ikke kraft i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 39910...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sterk man er i hendene har da ingenting med høyde å gjøre. :vetikke:

Og ja, det kan være farlig.

Nei, men høyde og vekt kan ha noe med styrke å gjøre pipe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men høyde og vekt kan ha noe med styrke å gjøre pipe.gif

En lav og tynn person kan være veldig sterk i hendene, og det trengs heller ikke mye styrke før ting kan gå fullstendig galt.

Det er både naivt og farlig å tro at en kvinne ikke kan gjøre særlig skade fordi hun er lita og tynn, og det er dessverre vanskelig for en fastbundet mann - som allerede har mista bevisstheten - å si ifra om at "du er nok litt sterkere enn vi trodde, lille venn!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lav og tynn person kan være veldig sterk i hendene, og det trengs heller ikke mye styrke før ting kan gå fullstendig galt.

Det er både naivt og farlig å tro at en kvinne ikke kan gjøre særlig skade fordi hun er lita og tynn, og det er dessverre vanskelig for en fastbundet mann - som allerede har mista bevisstheten - å si ifra om at "du er nok litt sterkere enn vi trodde, lille venn!"

Når man er kneblet ja, men da snakker man om en hel annen scenario :P

Endret av Snoken-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...