Gå til innhold

Victoria's Secret Fashion Show 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Showet var igår :)

Hadde mine guilty runde gjennom Daily Mail imorges og selv om jeg synes mange av modellene er utrolig vakre syntes jeg også mange av dem var ekstremt tynne i år. De har alltid vært tynne, men etter min mening er noen nærmest anorektiske.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2506999/Victorias-Secret-Fashion-Show-2013-Alessandra-Ambrosio-Adriana-Lima-dazzle.html

Hilary Rhoda og Jacquelyn Jablonski ser avmagret ut mener nå jeg.



Anonymous poster hash: 17fd2...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor får jeg sett det?

Mener dette kommer i romjulen jeg... Har jeg sett helt feil? Sendes ikke dette fra tv3 hver romjul/nyttår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt meg som en hore med de påkledningene der.. Vakre jenter, for all del, men guud så stygge "antrekk".



Anonymous poster hash: ddfc6...8db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stor forskjell på de modellene. Noen har faktisk kjøtt og former. Så er det de som er så tynne at området mellom lårene + hoftepartiet ser helt skada ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ufattelig tåpelige antrekkene distraherer jo både fra de fantastiske og de mer urovekkende kroppene. Jeg ser ikke vitsen med å ha noen av de mest etterspurte kroppene i bransjen hvis man må ha på seg klovnehatt, hansker, pelsstøvletter og kakestrøsseltruse.

Hilary Rhoda burde vært avvist fra showet denne sesongen, hoftepartiet der er ganske skummelt. Det er greit å ha tynne lår, men det der er ikke sunt. Man ser tydelig forskjell på henne og de andre, og de andre er allerede tynne. Jablonski er jo en klassisk catwalkmodell, hun er vant til å passe designermål, så det er rart å putte henne i et slikt show (det samme med Cara, som jeg for øvrig mener burde vært bannlyst fra catwalker for alltid da hun ikke kan gå for fem flate øre). Jeg var positivt overrasket over Jourdan Dunn, hun har vært svært mager tidligere, men så jo sunn ut nå. Candice må rette seg opp, herregud for en posering. Alessandra ser ut som en mann med korte ben. For de som ikke kjenner Kelly Gale så er hun faktisk en veldig ung svensk modell, fantastisk nydelig, og det er kjempegøy å se henne gjøre noe stort, selv om hun burde holde seg for god for slikt tøv.

Når det gjelder Lindsay Ellington, Behati, Toni Garn, Erin Heatheron, Lily Aldridge :sove:

Og siden halve verden trekker henne frem som verdens vakreste kvinne vil jeg bare si at dette bildet oppsummerer perfekt mitt forhold til Adriana Lima:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/14/article-0-1965DC7700000578-810_634x866.jpg



Anonymous poster hash: a4eec...7f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes slike tilfeller som Hilary burde dras frem hver gang noen maser om at modeller er naturlig tynne, som om det betyr at kroppene deres er totalt ujusterbare. Man ser jo dette gang på gang, at selv innenfor den slanke kohorten kan man jo bevege seg fra normalt tynn til svært tynn og til "bare" veldig fin og slank, det er ganske mye spillerom. Karlie Kloss har for eksempel gått andre veien og lagt på seg bittelitt, det ser ut som hun har trent en del og "fylt inn" de magreste partiene fra tidligere år. Kledelig! (selv om jeg fremdeles mener at det fjeset hører hjemme på nabojenta, ikke som modell)



Anonymous poster hash: a4eec...7f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han/hun som filmer? Utrolig dårlig, man må jo sette på pause for å få se plaggene ordentlig. Jeg blir svimmel også :dry:

Synes ikke de ser noe anderledes ut enn før jeg :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han/hun som filmer? Utrolig dårlig, man må jo sette på pause for å få se plaggene ordentlig. Jeg blir svimmel også :dry:

Synes ikke de ser noe anderledes ut enn før jeg :)

You tube-filmen er fra fjorårets show! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det jeg postet var fjorårets.. hvor finner man årets da? For jeg kan ikke huske at det jeg så på igår var fra ifjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vist det jeg postet var fjorårets.. hvor finner man årets da? For jeg kan ikke huske at det jeg så på igår var fra ifjor...

Man finner ikke årets på en god stund enda. Det du postet var fjorårets ja, husker godt at Rihanna, Bruno Mars og Bieber sang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Borges var fantastisk! Samme med Adriana, jeg digger henne! :danse:

Musikken og en del av utdrag av antrekk var derimot utrolig skuffende... Det er alltid mye sprøtt fra VS, men i år var det ganske mye tåpelig å se mellom "wow"-øyeblikkene. Gleder meg likevel til å få se hele showet - håper på en positiv overraskelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karlie ser bedre ut i dette showet enn det første hun var med i. Da var hun ekstremt tynn! Og det sier litt når hun fortsatt er veeldig på grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...