Gå til innhold

Trenger å få ut noen tanker her.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo i natten.

Jeg er ei jente i tidlig 20-årene som mistet jomfrudommen min for ca. et halvt år siden. Etter min første debut, ble jeg veldig raskt sexfiksert og var ei svært kåt og seksuelt frisinnet jente. Jeg kunne aldri få nok av sex. Sex var deilig, sex var spennende, sex var moro. Som et resultat av dette har jeg nå overskredet et meget høyt antall sexpartnere.

Jeg tenkte ikke noe mer over dette, før for ei tid siden da jeg sov hos en kompis og det endte med at vi nesten hadde sex. Det var jeg som sa stopp.
Jeg var vanvittig kåt, det var ikke det, men jeg fikk plutselig et slags sperre i hodet mitt, noe som sa til meg at dette var feil, at jeg ikke burde gjøre det.

Jeg har vært ganske tankefull i det siste. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg føler. Er jeg ikke lengre den seksuelt frisinnede jenta? Jeg som var så glad i sex... Det var så deilig den gangen å bare kunne ha sex med en jeg var fysisk tiltrukket av uten å tenke på moral. Jeg tror rett og slett at jeg har forandret meg veldig på dette området. Plutselig klarer jeg ikke å ha sex med hvem som helst lengre... Hvorfor? Hvorfor har jeg plutselig blitt så prippen? Er det mulig at jeg... angrer på mitt tidligere sexliv? Jeg er ganske tankefull. Hvorfor har jeg plutselig forandret meg så mye på dette området? Skal jeg være glad eller trist for det?

Noen som har noen tanker eller formeninger rundt dette?

Hilsen tankefull (og prippen?) jente.



Anonymous poster hash: 9afdf...5a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva definerer du selv som "meget høyt antall"? Det er ikke sikkert det er så ille som du tror :)



Anonymous poster hash: e0629...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 10, kjære AB.

jeg trenger bare å finne ut av følelsene mine, for det må jo være en grunn til at jeg har vært så tankefull etter denne episoden beskrevet i åpningsinnlegget.



Anonymous poster hash: 9afdf...5a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kjære Amel. Husk at verdien din og du ikke kan måles etter antall partnere.

Om du ikke lenger synes noe om å ligge rundt, så slutter du med det. Har du ikke noe i mot det, så fortsetter du. Ikke noe verre enn det. Gjør det du selv trives med.



Anonymous poster hash: e0629...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være mer komplisert enn at NÅ vil du ikke leve livet ditt på den måten lenger. Det trenger ikke bety noe mer enn det. Du må gjøre det som er riktig og sunt for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over ti høres ikke så ille ut for å være i begynnelsen av 20årene. Hadde det vært nærmere 20-30 derimot kan jeg forstå at du kanskje har en ubevisst ønske om å roe deg litt ned.



Anonymous poster hash: efa18...8c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over ti høres ikke så ille ut for å være i begynnelsen av 20årene. Hadde det vært nærmere 20-30 derimot kan jeg forstå at du kanskje har en ubevisst ønske om å roe deg litt ned.

Anonymous poster hash: efa18...8c2

Høres ikke mye ut bare pga alder? Hva om hun mistet jomfrudommen for to dager siden og hadde pult over ti? Fremdeles ikke ille siden hun bare er i begynnelsen av 20årene?

Anonymous poster hash: 8f8ae...954

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være mer komplisert enn at NÅ vil du ikke leve livet ditt på den måten lenger. Det trenger ikke bety noe mer enn det. Du må gjøre det som er riktig og sunt for deg.

Det forstår jeg. Men det hjelper jo ikke mye hvis jeg angrer? Hvordan håndterer man anger?

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg. Men det hjelper jo ikke mye hvis jeg angrer? Hvordan håndterer man anger?

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Aksepterer det, tilgir deg selv, og lever i tråd med din nye innsikt i fremtiden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke mye ut bare pga alder? Hva om hun mistet jomfrudommen for to dager siden og hadde pult over ti? Fremdeles ikke ille siden hun bare er i begynnelsen av 20årene?

Anonymous poster hash: 8f8ae...954

På et halvt år. ca to stk i mnd, synes ikke det høres så ille ut. Ti stk på to dager er ille

Anonymous poster hash: efa18...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterer det, tilgir deg selv, og lever i tråd med din nye innsikt i fremtiden :)

Fint svar, takk. Jeg bare synes at jeg har forandret meg så mye den siste tiden, skammer jeg meg litt over hvem jeg var før mon tro?

Kanskje du har høyere krav til den du skal være med?

Hva mener du? Utseendemessig?

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint svar, takk. Jeg bare synes at jeg har forandret meg så mye den siste tiden, skammer jeg meg litt over hvem jeg var før mon tro?

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Kanskje du skammer deg, eller kanskje du bare er mer deg selv nå. Men hvorfor leve i fortiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skammer deg, eller kanskje du bare er mer deg selv nå. Men hvorfor leve i fortiden...

tror du har det.

men sant det, ble bare så tankefull i natten nå, pleier aldri å være det, haha.

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har det.

men sant det, ble bare så tankefull i natten nå, pleier aldri å være det, haha.

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Greit å være litt tankefull i blant, da :) Smart å ha et bevisst forhold til hvordan man lever livet sitt. Høres ut som at du er på vei til noe som passer deg bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit å være litt tankefull i blant, da :) Smart å ha et bevisst forhold til hvordan man lever livet sitt. Høres ut som at du er på vei til noe som passer deg bedre :)

Tror du har rett jeg altså. Og ja, jeg er på vei til noe meget bra i livet mitt, det er ganske herlig!

Synes du det hjelper å meditere? Slik at man blir mer bevisst på livet sitt, som du beskriver?

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg. Men det hjelper jo ikke mye hvis jeg angrer? Hvordan håndterer man anger?

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

Mine tanker:

Du oppdaget noe fint, og du gjorde noe fint. Hvorfor angre på det? Det var jo en ting som ga deg noe og lærte deg noe fint, både om sex og om deg selv?

Kanskje du bare hat tatt "one step further", mange gjør det når de har hatt mye tilfeldig sex en stund. Nyheten er ikke der lenger når man har gjort det en del ganger, og man kan bli litt - mett. Uten at det nødvendigvis betyr senket sexlyst. Men at man får behov for et annet innhold i det, f.eks det som følger med når man har det med en man er glad i.

Ikke unaturlig i det hele tatt, å oppleve en liten "bråstopp" etter den første ville tiden. Men ikke angre, for du hadde det fint. Bare se det som at du har utviklet deg videre, for det er sannsynligvis så enkelt det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker:

Du oppdaget noe fint, og du gjorde noe fint. Hvorfor angre på det? Det var jo en ting som ga deg noe og lærte deg noe fint, både om sex og om deg selv?

Kanskje du bare hat tatt "one step further", mange gjør det når de har hatt mye tilfeldig sex en stund. Nyheten er ikke der lenger når man har gjort det en del ganger, og man kan bli litt - mett. Uten at det nødvendigvis betyr senket sexlyst. Men at man får behov for et annet innhold i det, f.eks det som følger med når man har det med en man er glad i.

Ikke unaturlig i det hele tatt, å oppleve en liten "bråstopp" etter den første ville tiden. Men ikke angre, for du hadde det fint. Bare se det som at du har utviklet deg videre, for det er sannsynligvis så enkelt det er :)

Åh, Flair :hug:

Det er så flott å få et litt annet perspektiv på det, det er ikke lett å vite selv hva man føler når tankene løper løpskt, men svaret ditt altså..

Det er nok sant, det. For et halvt år siden ville jeg spredd beina for han uten å tenke, men nå... Jeg hørte på den lille stemmen i hodet mitt og sa faktisk, stopp. STOPP! tenk det :)

Ja, det hadde vært fint om vi ble litt glad i hverandre før vi hadde sex. Jeg har aldri tenkt så mye på den biten. Tror jeg ønsker å ha litt mer innhold i sexen, som du sier.

Igjen takk for et fint svar, Flair, nå tror jeg at jeg har fått litt mer kontakt med følelsene mine, og forstått dem bedre :) hihu

Anonymous poster hash: 9afdf...5a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...