Gå til innhold

Er det bare de som ser ut som DEG som er vakre/sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen er klønete. Unnskyld :sjenert:

Altså, det virker som de tynne jentene syns at de andre er feite og ekle. Jenter med former syns at de andre er beinrangler. Jenter med langt hår syns at jenter med kort hår ser ut som gutter. Skjønner dere hva jeg mener?

Jeg syns at Salma Hayek er verdens heiteste kvinne, men jeg er høy, tynn og blond :fnise:

Hva med dere andre? Hvordan ser dere ut og hvordan ser en vakker/sexy kvinne ut? Jeg vil ha svar fra de som blir tiltrukket av samme kjønn og de som ikke blir det ;)

Anonymous poster hash: 7446b...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tjukk(har former, kommer ann på hvem du spør) og har har langt rødbrunt hår. Synes Jennifer Lawrence og Scarlett Johansson er fantastisk sexy. Er ikke lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det mange hører om også er en slags forsvarsgreie... De rakker ned på andre for å fremheve seg selv og sine trekk. Det du beskriver om direkte preferanse, vet jeg faktisk ikke mye om... Trodde folk gjerne ville ha noe annet enn det de har selv, jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det mange hører om også er en slags forsvarsgreie... De rakker ned på andre for å fremheve seg selv og sine trekk. Det du beskriver om direkte preferanse, vet jeg faktisk ikke mye om... Trodde folk gjerne ville ha noe annet enn det de har selv, jeg?

Det virker ikke sånn da.

Anonymous poster hash: 7446b...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Eva Longoria er verdens peneste dame, og jeg har latinotrekk som henne. Men selv skulle jeg ønske jeg var 175, hadde blondt hår og blå øyne. Så da stemmer teorien din litt? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tror det mange hører om også er en slags forsvarsgreie... De rakker ned på andre for å fremheve seg selv og sine trekk. Det du beskriver om direkte preferanse, vet jeg faktisk ikke mye om... Trodde folk gjerne ville ha noe annet enn det de har selv, jeg?

Helt enig.

Jeg er selv liten og slank og har ikke de største formene som finnes, men det finnes kvinner som er fine i forskjellige former og fasonger. Jeg synes f.eks beyonce har en vakker kropp, selv om min kropp ikke ser sånn ut :) Det viktigste er at man er fornøyd med seg selv, og det er trist med de menneskene som må slenge dritt til andre for å føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grapefrukt

Jeg synes Nicole Scherzinger er verdens vakreste. Hun er fra Hawaii, jeg er fra nord-afrika. Skulle ønske jeg så ut som henne! Er ikke lesbisk selv, hvis du lurte på det også. Nicole er 165 cm høy og veier 57 kilo (uansett om hun er sykt tynn, så regner med at det er masse muskler) Jeg er 170 og slank.

Vet ikke om det stemmer med teorien din TS? :)

Glemte å svare på alt: Nei, jeg synes ikke tynne folk er beinrangel eller overvektig folk er flodhester (?). Jeg bryr meg lite om hvordan andres kropper er så lenge min er fin nok for meg selv. Bryr meg heller ikke noe om andres hudfarge eller hår-/øyefarge.

Endret av Grapefrukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har observert dette endel ganger.

Til en viss grad er det en forsvarsmekanisme ja. Jenter som ikke har mye former legger ut i det vide og brede om at at gutter som liker Kate Upton er bare opptatt av pupper og patetiske. Har en venninne som følger mange kjendiskvinner på instagram, liker bilder og kommenterer og de ser utelukkende ut som henne med samme bakgrunn og toner. Og så har du de som ikke er diskre i det hele tatt og kan legge ut et sitat om at "blondes tease, brunettes please".

Det er naturlig i og for seg at man gjerne vil at ens egne trekk er attraktive, og tenker at dersom man gir gode nok argumenter kan man "omvende" folk.

Man skal ikke være FOR rask med å rope "sjalusi". Folks smak er tross alt forskjellig. Men hvis noen er i overkant bastante og alltid må uttale seg er det ofte grunn til å tro at det ligger en motivasjon bak.

Jeg er 175 cm, blond og timeglass. Når det gjelder idoler ser jeg selvsagt helst mot Charlize Theron eller Candice Swanepoel ift. inspirasjon for sminke og hår. Men jeg synes mange kvinner med olivenhud og mørkebrunt hår er nyydelige og har ikke noe problemer med å innrømme det. Da jeg var yngre og litt mer usikker fokuserte jeg mer på de vakre blondinene ;)

Når det er sagt er en vakker kvinne en vakker kvinne og noen fellestrekk er universelle, uavhengig av hudtone, hår osv.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are you suffering

Jeg synes Angelina Jolie er sexy.

Om du lukker det ene øyet, myser på det andre, og ser meg på lang avstand og i akkurat riktig vinkel, så ja, jo, kanskje det har noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg misunner kvinner som er tynnere og bedre trent enn meg, og synes kvinner som eier formene sine er virkelig sexy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det stemmer, jeg synes Beyonce, Kim Kardashian og Eva Longoria har ekstreeeemt fine kropper. Jeg selv er ganske tynn, og spiser mye og trener styrke for å få mer former/gå opp i vekt :)

Her er det nok fare for at noen misforstår meg, forresten. Jeg sier ikke at de nevnte kjendisene ikke er tynne, men at de har fantastisk fine former (les: rumper) som jeg misunner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Nei, synes vakre kvinner kommer i alle slags fasonger og farger jeg:) Men, har kanskje en "hang" for brunetter, tror det er en eller annen gjenkjennelsesmekanisme som kicker inn jeg.

Men har dager jeg skulle ønske jeg så ut noe ala slik: Lys, slående vakker, høy og superslank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg kan synes kvinner i alle slags former, fasonger, hår-og øyenfarge, høyde og alder kan være flotte, men så er jeg blitt så gammel at jeg er trygg nok til å uttale at andre er vakre, uten at det føles truende mot egen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg kan synes kvinner i alle slags former, fasonger, hår-og øyenfarge, høyde og alder kan være flotte, men så er jeg blitt så gammel at jeg er trygg nok til å uttale at andre er vakre, uten at det føles truende mot egen person.

Enig, - i alt du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du frivillig/ ufrivillig har misforstått litt. Jeg tror ikke vi kvinner i alle fall er så veldig opptatt av om andre kvinner er vakre/ sexy.

Derimot er vi opptatt av å få bekreftelse på at vi selv er vakre/ sexy. Og når noen som har et totalt annerledes utseende enn oss selv så begynner vi å frykte for at andre ikke synes vi er vakre/ sexy.

Om vi selv er uten former f.eks. så skriver vi nedrakkende på lubne damer for å fiske etter at andre er enig i det fordi det gir bekreftelse på at vi er finere enn de mere lubne.

Jeg må innrømme at jeg har en begrenset evne til å glede meg over andre kvinners skjønnhet. Det har nok noe med å være redd for å bli utkonkurrert når det gjelder oppmerksomhet fra det annet kjønn.

Jeg kan på en mere avslappet måte glede meg over synet av en kjekk mann nettopp fordi det ikke rokker ved min egen selvfølelse.

Selvfølgelig så finnes det jo sikkert mange kvinner som ikke har særlig forfengelighet på området og det finnes vel noen som er så utrolig trygge på seg selv at de ikke bryr seg om de kvinnelige skjønnhetene rundt omkring seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du frivillig/ ufrivillig har misforstått litt. Jeg tror ikke vi kvinner i alle fall er så veldig opptatt av om andre kvinner er vakre/ sexy.

Derimot er vi opptatt av å få bekreftelse på at vi selv er vakre/ sexy. Og når noen som har et totalt annerledes utseende enn oss selv får oppmerksomhet og anerkjennelse så begynner vi å frykte for at andre ikke synes vi er vakre/ sexy.

Om vi selv er uten former f.eks. så skriver vi nedrakkende på lubne damer for å fiske etter at andre er enig i det fordi det gir bekreftelse på at vi er finere enn de mere lubne.

Jeg må innrømme at jeg har en begrenset evne til å glede meg over andre kvinners skjønnhet. Det har nok noe med å være redd for å bli utkonkurrert når det gjelder oppmerksomhet fra det annet kjønn.

Jeg kan på en mere avslappet måte glede meg over synet av en kjekk mann nettopp fordi det ikke rokker ved min egen selvfølelse.

Selvfølgelig så finnes det jo sikkert mange kvinner som ikke har særlig forfengelighet på området og det finnes vel noen som er så utrolig trygge på seg selv at de ikke bryr seg om de kvinnelige skjønnhetene rundt omkring seg.

Har rettet litt på en setning da jeg hadde utelatt noen ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...